Leonardo da Vinci - wat vinden we ervan?

DeletedUser

Guest
Ik geef toe ik vond da vinci wel handig.
en een leuke initiatief ;)

ik ben ook uit mijn medailles ik kreeg maar 1 nuttige blauwdruk de rest dubbel.
Jammer dat ik niet meer medailles heb.
op een gegeven moment krijg je 2 blauwdrukken dat is wel fijn.
Alleen voor mij was het jammer dat ik die gebouwen al had.

Ik ben hier positiever ingesteld dan spel versie 0.24
 

DeletedUser

Guest
Leo kan opflikkeren, prijs is veel te hoog voor welk rendement dan ook. Gewoon blauwdrukken wisselen met team leden zou beter zijn
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel geniaal want medals kun je winnen met toernooien door te vechten.
En om bovenaan te eindigen in een toernooi moet je soms aardig je best doen 900000 punten in kolo toren hahahaha.


Me like
 

DeletedUser3410

Guest
Het is jammer dat je niet kunt kiezen voor welke periode je de BD's krijgt. Ik heb nu een BD gekregen uit het kol. tijdperk terwijl ik beide gebouwen al heb. Het ruilen 2:1 werkte wel goed. Had ik eerder kunnen gebruiken.

Cheers,
MPiraat
 

DeletedUser4162

Guest
40 medailles zijn toch heel erg weinig? Ik dacht dat het eerste rond de 70 medailles ging draaien, en nadien zeker verdubbelen per blauwdruk. 'k Vind het al met al goed meevallen. ;)

Ligt er maar net aan hoever je in het spel bent.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel een goed idee. de prijs vindt ik niet eens zo hoog. als je al wat langer speelt of een deal castle heb staan is het heel makkelijk te doen.

een ding vondt ik wel ontzettend jammer. heb dankzij versie 0.24 dubbele kunnen ruilen en eindelijk een collosseum kunnen bouwen. wat gebeurt er? ome Leo geeft me 2x een BD van een gebouw wat ik al heb staan.

wachten maar op versie 0.25 dan maar
 

DeletedUser3120

Guest
ik vind het wel een goed idee. de prijs vindt ik niet eens zo hoog. als je al wat langer speelt of een deal castle heb staan is het heel makkelijk te doen.

Als je inderdaad bijna 200 medailles per dag krijgt (in mijn ogen te veel) kan je dus elke 2 dagen weer 2 nieuwe blauwdrukken krijgen. Logisch dat mensen met Deal Castle het een goede deal vinden.
 

DeletedUser

Guest
Als je inderdaad bijna 200 medailles per dag krijgt (in mijn ogen te veel) kan je dus elke 2 dagen weer 2 nieuwe blauwdrukken krijgen. Logisch dat mensen met Deal Castle het een goede deal vinden.

Dat weet ik niet, want ik denk ergens gelezen te hebben dat er een limiet op zit? Of kan je echt oneindig kopen van Da Vinci tot die datum?
 

DeletedUser

Guest
Dat weet ik niet, want ik denk ergens gelezen te hebben dat er een limiet op zit? Of kan je echt oneindig kopen van Da Vinci tot die datum?

Er zit inderdaad een limiet op. Zover ik weet zijn er maximaal 10 opdrachten ;)
 

DeletedUser1701

Guest
Ligt er maar net aan hoever je in het spel bent.

32.000 punten en bijna kolloniaal. Maar ik win zelden in PvP-toernooien. ;)
De eerste 20 zijn weinig voor een blauwdruk, nadien kan je erover discussiëren. :p
 

DeletedUser2056

Guest
Waarom kun je die missies niet gewoon annuleren? Ik heb helemaal geen behoefte om blauwdrukken te verkrijgen en al helemaal niet als ik daar medailles voor moet inleveren. Elke keer als ik mijn dorp opstart begint dat vakje met die man erin te knipperen en komt er zo'n uitroepteken bij. Ik vind het maar irritant.
 

DeletedUser

Guest
Waarom kun je die missies niet gewoon annuleren? Ik heb helemaal geen behoefte om blauwdrukken te verkrijgen en al helemaal niet als ik daar medailles voor moet inleveren. Elke keer als ik mijn dorp opstart begint dat vakje met die man erin te knipperen en komt er zo'n uitroepteken bij. Ik vind het maar irritant.

Heb je de opdracht geaccepteerd? Ik heb de opdracht namelijk wel gewoon geaccepteerd en dan knippert hij niet meer en krijg ook geen uitroepteken ook al voldoe ik aan de voorwaarden.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vijf medailles en aangezien motiveren / opknappen veel leuker is dan aanvallen zal het daar wel bij blijven.
 

DeletedUser3004

Guest
Vooral jammer dat je niet van te voren wist wat de opdrachten in gingen houden.
nu heb ik inderdaad 20, 40 en 80 medailles geschonken om te ontdekken dat de volgende 150 is.....
ik had gehoopt dat na 20, 40 en 80 medailles dat er andere dingen zouden komen (met goederen of geldstukken, of iets met je leger)
150 is ECHT wel de grens, al twijfelde ik al bij 80.
dus nu achteraf had ik graag mijn 140 medailles NIET uitgegeven.
 

DeletedUser3842

Guest
zojuist heb ik 80 medailles ingeruild voor een blauwdruk.
Ik wist dat ik de kans liep op dubbele blauwdrukken, maar wat schertst mijn verbazing ?

Ik krijg een blauwdruk van een gebouw, dat ik al heb staan ?!?
Dom van Aken.
Ik wil nog even voorzichtig blijven in mijn reactie, dus ik hoop op een foutje in het ontwerp?

Graag een reactie van een moderator hierover!
 

Seconddream

Actief lid
zojuist heb ik 80 medailles ingeruild voor een blauwdruk.
Ik wist dat ik de kans liep op dubbele blauwdrukken, maar wat schertst mijn verbazing ?

Ik krijg een blauwdruk van een gebouw, dat ik al heb staan ?!?
Dom van Aken.
Ik wil nog even voorzichtig blijven in mijn reactie, dus ik hoop op een foutje in het ontwerp?

Graag een reactie van een moderator hierover!

Teaser
Er wordt inmiddels ook gewerkt aan een functie waarmee je blauwdrukken kan gebruiken van grootse gebouwen die je reeds hebt gebouwd. Meer info hierover kunnen we helaas nog niet vrijgegeven. Achter de schermen wordt er eveneens hard gewerkt aan nieuwe tijdperken na het koloniale tijdperk. We kunnen jullie meedelen dat de werken aan het industriële tijdperk vlot verlopen. Maar ... ook daarna stopt het spel nog niet want de huidige planning voor tijdperken loopt tot het jaar 2050!

Klik hier voor de bron ( update van 0.24 )

De missie van Leonardo levert random blauwdrukken, dit kunnen dubbelen zijn of van bestaande gebouwen of een nieuwe.
In het geval van blauwdrukken die je krijgt van bestaande gebouwen, deze zul je in de toekomst alsnog kunnen gebruiken en hiervoor verwijs ik naar de bovenstaande tekst. :)
 

DeletedUser1701

Guest
zojuist heb ik 80 medailles ingeruild voor een blauwdruk.
Ik wist dat ik de kans liep op dubbele blauwdrukken, maar wat schertst mijn verbazing ?

Ik krijg een blauwdruk van een gebouw, dat ik al heb staan ?!?
Dom van Aken.
Ik wil nog even voorzichtig blijven in mijn reactie, dus ik hoop op een foutje in het ontwerp?

Graag een reactie van een moderator hierover!

Random is toch random? Waarom zou dat dan niet van een reeds geplaatst gebouw kunnen zijn? ;) Dus neen, dit is geen fout!
 

DeletedUser831

Guest
ja hier het zelfde, heb bijna meer dan 1800 medailles in geruilt voor blauwdrukken en wat denk je, bijna allemaal dubbele, heb bij een paar bijna compleet en ik dacht mss komen die wel, maar nee hoor, ik vind het jammer dat ze dat zo gedaan hebben, weer de grotere hebben er meer plezier van dan de kleinere.

Gr ghost
 
Bovenaan