Leonardo da Vinci - wat vinden we ervan?

DeletedUser

Guest
Persoonlijk vind ik 20 medailles erg veel voor één random blauwdruk. Het zou beter zijn als je er dan ten minste één kon kiezen om je gebouw compleet te krijgen, nu kun je dus ook weer een dubbele erbij krijgen.
De medailles vertegenwoordigen nml. een reële waarde, want je kunt ze omzetten in uitbreidingen, die je anders had moeten kopen.
Door nu de medailles om te ruilen voor blauwdrukken, vergroot inno de kans dat spelers later diamanten moeten gaan kopen om uitbreidingen aan te schaffen. Wel weer goed gevonden natuurlijk.
 

DeletedUser1869

Guest
Het aantal medailles dat je moet betalen verdubbelt ook nog eens, dus de 2e blauwdruk is 40 medailles, de 3e 80 etc. Klinkt niet erg handig, aangezien je snel door je medailles gaat en je niet eens weet of je net die ene krijgt die je moet hebben. Links laten liggen is mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Na 10 x refreshen kwam hij toch tevoorschijn. Na heel veel medaille te hebben gedoneerd is 400 het maximum per x. Je krijgt dan 2 blauwdrukken per keer alleen 1 probleem ik ben nu al klaar met de opdracht.. Na een paar x is er niets meer en meld leo dat je klaar bent.
 

DeletedUser3759

Guest
ik vind het ook erg veel wat je voor zo'n blauwdruk moet betalen, daar komt nog bij dat het 20 februari afgelopen is.
dus er zullen er niet veel zijn die een gebouw compleet krijgen. stel dat je alle toernooien zou winnen, dan krijg je nog niet alle medailles bij elkaar voor genoeg blauwprinten
 

DeletedUser2084

Guest
Ik vind het prima, 20 medailles is niets. Gewoon lekker een paar extra blauwdrukken voor weinig. Ik pak er wekelijks 400 en een uitbreiding kost me intussen 3000 medailles, als je het slechter doet in de pvp kan ik snappen dat je het prijzig vindt...
 

DeletedUser275

Guest
Op Arvahall heb ik een gebouw kunnen volledigen dankzij Leonardo.
 

DarthRonin

Actief lid
Zijn genoeg mensen die stikken van de lintjes, zeker de spelers die aan kop staan in de buurten die al ruim in het koloniale tijdperk zitten.
Kan me dus best voorstellen dat het voor hen peanuts is.

Zelf zit ik nu aan 250 lintjes voor een blauwdruk en die lintjes heb ik sowieso niet meer op voorraad waardoor het niet doorgaan op dit moment meer een feit is dan een keuze, maar vraag me ook af of ik wel zoveel lintjes over heb voor een blauwdruk die straks nog dubbel kan zijn ook.
Denk dat ik mijn energie dan toch liever steek in zo'n opdracht als met Frosty waarbij je iets leuks kunt verdienen wat anders niet te krijgen is.
 

DeletedUser

Guest
Krijg je ook af en toe iets nuttigs?
Ik heb nu drie geruild (20, 40 en 80 medailles).
En drie keer een bd gekregen van de san marco. Het enige gebouw dat ik al compleet heb!
Echt volledig waardeloos!
 

DeletedUser2084

Guest
Het is gewoon random

I - 20 medailles - 1 BD
II - 40 medailles - 1 BD
III - 80 medailles - 1 BD
IV - 150 medailles - 1 BD
V - 250 medailles - 1 BD
VI - 400 medailles - 2 BD
VII - 400 medailles - 2 BD
VIII - 400 medailles - 2 BD
enz.

Hier ben ik nu, weet niet hoever hij nog doorloopt tot Leonardo niets meer voor je heeft.
 

DeletedUser2835

Guest
voor een gemiddelde speler...

Leo I - 20m - 1 BD (oké, redelijke deal)
Leo II - 40m - 1 BD (pff, nou vooruit dan maar)
Leo III - 80m- 1 BD (Nee, spoor jij wel leo?)
Leo IV - 150m - 1 BD (ik zei toch nee ouwe lul?!)
Leo V - 250m - 1 BD (Leo, nu moet je echt opflikkeren!!!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Komen ze nou mee ,ik had vorige week 2000 medals kak.
Net een uitbreiding voor gekocht.

Gloeiende gloeiende gloeiende prrrrrrrrrrrr
 

DeletedUser

Guest
Als je geluk hebt kan je zo wel een groots gebouw vervolledigen.
 

DeletedUser2835

Guest
Als je geluk hebt? ^

Ik heb nu van alle grootste gebouwen 1 tot 4 BD's...
 

DeletedUser

Guest
Als je geluk hebt? ^

Ik heb nu van alle grootste gebouwen 1 tot 4 BD's...

Ja, samen met doneren is dit een extra manier om je groots gebouw compleet te hebben. Vind het wel goed. Ieder zijn mening natuurlijk.
 

DeletedUser1701

Guest
Mensen met grote gebouwen hebben vaak 1000'en medailles. Een goede manier voor hun. Voor de standaard spelers te doen, alleen wordt het na de derde keer wel duur. De eerste keren vallen redelijk mee vind ik zelf.
 

DeletedUser4162

Guest
Dit helpt alleen de mensen die xxxx medailles hebben, die hebben vaak al grootse gebouwen.

Ik heb alleen de eerste keer gedaan, 20 medailles is te doen. 40 vind ik te veel. hou ik voor uitbreidingen.
Met geluk een blauw druk gekregen die ik nog niet had.
 

DeletedUser1701

Guest
40 medailles zijn toch heel erg weinig? Ik dacht dat het eerste rond de 70 medailles ging draaien, en nadien zeker verdubbelen per blauwdruk. 'k Vind het al met al goed meevallen. ;)
 
Bovenaan