Leonardo da Vinci - wat vinden we ervan?

DeletedUser

Guest
ja hier het zelfde, heb bijna meer dan 1800 medailles in geruilt voor blauwdrukken en wat denk je, bijna allemaal dubbele, heb bij een paar bijna compleet en ik dacht mss komen die wel, maar nee hoor, ik vind het jammer dat ze dat zo gedaan hebben, weer de grotere hebben er meer plezier van dan de kleinere.

Gr ghost

Probeer enquêtes en blijf motiveren, doneren en je komt er wel!
 

DeletedUser1869

Guest
Als het er toe leidt dat spelers meer diamanten kopen omdat zij hun gebouw compleet willen hebben, dan is het vanuit Innogames geen flop, maar heeft het precies zijn werk gedaan. Gewoon niet te veel verwachten van alle geruchten over nieuwe functies die met komende updates komen, dan ben je ook minder teleurgesteld als het niet is wat je had gehoopt.
 

DeletedUser2435

Guest
blauwdrukken voor medailles

Ik ben zo blij ......willen jullie weten waarom?.....................Ik had voor 250 medailles bij elkaar gespaard met harde gevechten .
Dus wilde ik deze goed besteden en besloot er een blauwdruk voor te kopen via de opdracht van leonardo!!

Krijg ik me daar toch een mooie blauwdruk van je raad het al: een Grote gebouw die ik al heb!!!!!!!!!!!!! WEG MEDAILLES!!!!!

Thanks FoE, goed gedaan. pluim van mij!!!

PetryNL:ninja::ninja::ninja::ninja::ninja::ninja::ninja::ninja:
 

DeletedUser275

Guest
Kan gebeuren. Het is dan ook random.
Later kun je wel iets doen met die blauwdrukken.
 

DeletedUser2435

Guest
wat kan ik er dan later mee doen?... wordt hier niet vrolijk van:(
 

DeletedUser2435

Guest
hahaha, mooi goed antwoord............................alleen kan er niks mee;)
 

Seconddream

Actief lid
Ik ben zo blij ......willen jullie weten waarom?.....................Ik had voor 250 medailles bij elkaar gespaard met harde gevechten .
Dus wilde ik deze goed besteden en besloot er een blauwdruk voor te kopen via de opdracht van leonardo!!

Krijg ik me daar toch een mooie blauwdruk van je raad het al: een Grote gebouw die ik al heb!!!!!!!!!!!!! WEG MEDAILLES!!!!!

Thanks FoE, goed gedaan. pluim van mij!!!

PetryNL:ninja::ninja::ninja::ninja::ninja::ninja::ninja::ninja:

Om het overzicht te bewaren heb ik jou onderwerp even samengevoegd. :)
 

DeletedUser

Guest
Normaal zeur ik niet zo, maar ben een week bezig geweest om die medailles bij elkaar te krijgen en dan heb ik het eindelijk bij elkaar krijg ik een babel blauwdruk. terwijl ik dat gebouw al hebt staan. Dus wat moet ik er nou mee
 

DeletedUser3646

Guest
Best wel vermoeiend om tig keer hetzelfde commentaar te moeten lezen.
Gemeend advies,als je het wilt wagen voor bd doe het dan.
En wil je de gok niet nemen,doe het niet,isse simpel.
Voor de rest gaaf spel lol
 
Bovenaan