Duplicaat Landkaart hangt

NormaJeane

Actief lid
Gebruikersnaam: NormaJeane
Browser & versie: Chrome Versie 19.0.1084.46
Adobe Flash Player versie: 11.2.202.235
Besturingssysteem: Mac OS X 10.6.8

Urgentie: hoog - ik kan de landkaart niet meer gebruiken :(
Beschrijving: Ik zou van de opdracht "Verken de 2 provincies naast Maktaba" één provincie (die van 3500 munten) inmiddels verkend moeten hebben, maar de landkaart geeft de volgende foutmelding:
Sorry, er is een fout opgetreden!
Call to scout returned null, tried 3 times.

Ik heb de browser ververst, cookies en cache van zowel browser als flashplayer geleegd, browser opnieuw gestart, opnieuw aangemeld, 2 andere browsers geprobeerd (Opera en Safari) maar fout blijft.

Frequentie: Continu sinds vannacht (26 mei 2012)
Schermafbeeldingen:


Uploaded with ImageShack.us
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Dit probleem is al bekend. Zoals je in dit topic kunt lezen, is het probleem gevonden en wordt dit zo snel mogelijk opgelost. Je zult dus helaas even geduld moeten hebben totdat je scout weer terecht is, bij de andere speler was dit binnnen 24 uur, ik hoop dat jouw scout sneller gevonden is.
 

DeletedUser

Guest
Dit probleem is al bekend. Zoals je in dit topic kunt lezen, is het probleem gevonden en wordt dit zo snel mogelijk opgelost. Je zult dus helaas even geduld moeten hebben totdat je scout weer terecht is, bij de andere speler was dit binnnen 24 uur, ik hoop dat jouw scout sneller gevonden is.

En bij mij heeft de scout netjes zijn werk gedaan zonder verloren te lopen. Nu al 3 dagen geleden, als ik me goed herinner.
Ik moet zeggen, dat het spel hier, tot nu toe, altijd perfect gewerkt heeft.
 

DeletedUser

Guest
En bij mij heeft de scout netjes zijn werk gedaan zonder verloren te lopen. Nu al 3 dagen geleden, als ik me goed herinner.
Ik moet zeggen, dat het spel hier, tot nu toe, altijd perfect gewerkt heeft.

Hetzelfde geld voor mij, geen problemen gehad..
 

Jero

Lid
Ik heb zo'n zelfde fout, maar dan eerder in het spel, namelijk bij west-Nagach.
"Call to scout returned null, three times".
Wel vreemd als het een bekende bug is, dat het bij velen gebeurd.
 

NormaJeane

Actief lid
Bekend betekent nog niet opgelost, dat duurt wel even ;)

't is een beta versie idd ;)


Dit probleem is al bekend. Zoals je in dit topic kunt lezen, is het probleem gevonden en wordt dit zo snel mogelijk opgelost. Je zult dus helaas even geduld moeten hebben totdat je scout weer terecht is, bij de andere speler was dit binnnen 24 uur, ik hoop dat jouw scout sneller gevonden is.

Bedankt voor het antwoord, die had ik niet gevonden. Het probleem was idd in de loop van de volgende dag opgelost... maar het is natuurlijk wel zuur als je ruim 17 uur moet lopen met je verkenner en dan zo'n foutmelding krijgt.

Is het handig als ieder hier zijn gegevens zet om het probleem sneller te kunnen oplossen? Of is het zo algemeen dat er geen extra gegevens voor nodig zijn bij de ontwikkelaars?

MvG
NormaJeane
 

DeletedUser

Guest
Is het handig als ieder hier zijn gegevens zet om het probleem sneller te kunnen oplossen? Of is het zo algemeen dat er geen extra gegevens voor nodig zijn bij de ontwikkelaars?

Het is normaal een probleem dat onafhankelijk van je computerconfiguratie is, maar ergens in het spel zelf ligt. Je hoeft dus geen uitgebreid lijstje in te vullen van jouw gegevens. Wat je wel kan/mag doen is een zo exact mogelijke stappenbeschrijving geven hoe ik deze fout kan recreëren. Mogelijk schuilt de fout nog elders dan waar deze bekend is bij de ontwikkelaars.

Alvast bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk vinden ze snel een oplossing, want ik loop nu vast :(
Ik ging van Frathia (links onder) naar waar mijn verkenner nu staat. En nu kan ik in de verkende sectoren NIETS meer :(
Zie bijgaande plaatjes: Bekijk bijlage 146 en Bekijk bijlage 147

EDIT: het blijkt nu circa 12 uur later verholpen! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser832

Guest
Ook mijn scout blijft hangen bij het verkennen van West-Nagach.

Hopen dat het na 12 uur weer goed gaat.
 

DeletedUser

Guest
Deze zou normaal vandaag, met de update, ook verholpen moeten worden. :)
 
Bovenaan