Koppelen account

DeletedUser13271

Guest
Ik probeer mijn forumaccount te koppelen maar kom dan telkens in de playstore terecht. Kan ik ergens zien of mijn account al gekoppeld is? Is er een andere manier om te koppelen?
 

Felair

Actief lid
Mogelijk werkt dat hetzelfde als links openen vanuit de nieuwsbrief dan gaat hij inderdaad naar de store, de forge of empires app pagina kom je dan bij uit, als je dan het spel opent gaat het verder.
 

DeletedUser13271

Guest
Dat heb ik gedaan ja, maar ik kan nergens zien dat mijn account nu is gekoppeld.
 
Bij mij hetzelfde, als je mobiel speelt, ga je naar de store, maar je kunt niet zien of je account gekoppeld is, of niet. Ik kan ook blijven op de link klikken, zonder dat er ooit komt waardoor ik weet dat ik hem heb gekoppeld. Nu, ik heb nog tijd tot 20 augustus geloof ik om ook eens via de browser te proberen, dus zal wel goed komen. :)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Mocht je problemen hebben met het koppelen dan kan je de support contacteren en dan kunnen we je mogelijk helpen.
 

Seconddream

Actief lid
Als je jouw account wil koppelen kun je het beste een support ticket indienen omdat het vaak om account informatie gaat, je wordt vanuit de support even verder geholpen.
 

Biervent

Actief lid
Ik snap deze actie zowiezo niet zo heel erg goed. Toen ik voor het eerst op dit forum kwam was dat vanuit het spel. Toen ik het forumaccount maakte waren naam en inlog gegevens al ingevuld. Hoefde het alleen maar te bevestigen. Dat lijkt mij dan al meteen een directe link met het spel.
Maar goed, toch gedaan wat men vroeg en de stappen gevolgd. Een statusupdate zou dan fijn zijn. Nu weet ik nog steeds niet of het "gelukt" is. Zo niet dan heet ik vanaf 20 augustus waarschijnlijk anoniem.
 

DeletedUser7168

Guest
Nou ik weet niet wat de bedoeling is hiervan maar iets gaat er niet goed denk ik. Ik klik op de link kom in de playstore uit en vervolgens weer in het spel. Laat ze mijn account maar verwijderen dan hoor.
 

DeletedUser13138

Guest
Ik ben het met je eens V. Ik snap er ook niks van en we zijn kennelijk niet de enigen.
Ik ga het nog een keer op de PC proberen en als dat niet lukt, jammer dan.
 

DeletedUser13271

Guest
Ik krijg net weer zo'n bericht, het is dus niet gelukt. Nou dan verwijderen ze mijn account maar hoor.
 
Ik krijg net weer zo'n bericht, het is dus niet gelukt. Nou dan verwijderen ze mijn account maar hoor.
Het is toch maar gewoon je forumaccount? Kunt nog altijd blijven spelen hoor. En ik denk dat je zo weer een nieuwe kunt maken.
Je kan ook nog altijd via een pc proberen, ik denk dat het dan duidelijker zal zijn of het gelukt is. Je hebt nog tijd tot 20 augustus.
 

DeletedUser13271

Guest
Als je jouw account wil koppelen kun je het beste een support ticket indienen omdat het vaak om account informatie gaat, je wordt vanuit de support even verder geholpen.
Ik vind het allereerst de wereld op zijn kop, jullie willen iets en dan moet ik support contacten? Anyways, als ik dat probeer moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren en ik speel via het Google Play account. No go dus. Jullie zullen mijn commentaar vast niet missen, maar wellicht moeten jullie de app versie trashen als dit het bijkomende verhaal is :D. Enfin, hier al paar jaar geen pc meer, kan het iedereen aanraden, behalve de mensen die de app van jullie game spelen ofzo :D . Toedels.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Via de instellingen van het spel kan je de support bereiken, dan hoef je niet in te loggen maar gaat dat automatisch. Mocht het niet lukken om zelf jouw account te koppelen, dan zullen we inderdaad een supportticket nodig hebben met de link die in het forumbericht staat.
 

DeletedUser13271

Guest
Hahaha dat geloof je zelf dat gaat net zo automatisch als het koppelen van het account. :D
 

DeletedUser13271

Guest
Ik zie het wel gebeuren, ik neem aan dat ik als gast de aankondigingen ook kan lezen.
 
Bovenaan