Koning voor een dag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Beste spelers,

Het is vandaag Koningsdag, hoe zou jij dat echter vieren met jouw bevolking in het spel? Laat hieronder weten hoe jij dat zou doen en maak kans op 200 diamanten!
Tot 28 april 23:59 kan er gereageerd worden, vervolgens zullen 5 winnaars worden uitgekozen uit de inzendingen die elk 200 diamanten zullen krijgen.




Veel geluk!

Je hebt om te reageren een forumaccount nodig, die je hier kan aanmaken: https://nl.forgeofempires.com/start/ForumAccount/
Bij problemen kan je de support contacteren.
 

=Hec=

Lid
Ik zou overal de vlaggen buiten hangen! Op elke hoek van de straat een mobiele tap. Uiteraard overal rommelmarkt kleedjes.
Verder zou ik de mogelijkheid geven aan de inwoners om eens een keer een dag geen belasting te hoeven betalen, en dat iedere inwoner een fp punt vindt op z’n zolder, die op de kleedjesmarkt legt en zo de koning feliciteerd
Verder zou ik een groot feest organiseren voor alle inwoners en werklieden, met de meest bekende artiesten van de wereld, zodat ze hun beste dag van hun leven mogen meemaken
 

Tigertjheu

Actief lid
Het is de dag van het jaar, de dag die draait om mij.
Ik geef om het volk en geef iedereen vrij, ik schenk iedereen die het zwaar heeft een diamant.
Want je weet het, als iemand in de bevolking een diamant in bezit heeft, is die al rijk.
Ze krijgen allemaal 5 munten om in een wensput te gooien, wie weet komt hun wens uit.
Vandaag word er niets uit mijn naam gebouwd, vandaag is het feest.
De voorraad gaat er dan ook hard door, en bij de gemaskerde ballen sferen de lichten prachtig.
De bazaars zijn extra druk, die inwoners maken er gebruik van dat iedereen vrij is, AANBIEDING! AANBIEDING! galmt over de markten.
Alle bewoners komen graag op koopjes af, en zo ook in mijn stad.
De voetbalvelden zijn voor iedereen open, iedereen kan een balletje trappen, en daar zijn ook prijzen te winnen.
5 goals betekend een prijs, 10 goals betekend een grote prijs.
20 goals betekend ''Jade!'' ofwel, een grote speciale prijs.
Allemaal betaald door mij.

De shows worden mooi gevierd, De kraken laat zijn lange tentakels net wat hoger uit het water schijnen.
En het paviljoen kan iedereen kort optreden, een open podium voor talent.
De kennisaltaren geven vandaag gratis kennis, en de luchtwachten hebben geen vuur maar gebruiken mooie ballonnen in de torens.

De sprekershoek word vandaag extra veel bezocht, het verhaal gaat over een grote legende 'An-War.
Zoon van een koning noch een god, maar toch had het lot een uniek pad voor dit kind uitgekozen.
Laat een nederig verhalenverteller u meenemen in dees sage.

De arctische haven ligt vandaag stil, even geen productie maar lekker rondkijken, wat daar nou is.
En bij de Oceaanterminal kan iedereen eens ervaren hoe het voelt om in het water te plonsen naar de diepte.

Een prachtige dag vol vrolijkheid waar men zich goed voelt.
Allemaal te vinden in 'Tiger's Den ™ ϟ'.
 

DeletedUser10581

Guest
Nee, met Konings dag ben ik het liefst buiten in de stad.
 

DeletedUser11574

Guest
Alle GG worden in Oranje en Rood-Wit-Blauwe aangekleed. Daarnaast in de nacht komt er Rood-Wit-Blauwe verlichting op te staan.
Alle andere gebouwen hebben RWB en oranje vlaggen hangen, verder zijn op alle terrasboerdeijen evenemten!
 

DeletedUser11129

Guest
zou veel vlagen willen zien eventuweel koninglijkechtpaar dooer de stand zien willen lopen een vrijmarkt en kraampjes
 

DeletedUser12147

Guest
Ik woon hier een België, en soms ben ik wel jaloers op wat er in Nederland gebeurt bij koningsdag.
Mijn idee: maak van koningsdag één groot volksfeest !!!
Ik wens alle Nederlanders een leuke koningsdag
 

DeletedUser11778

Guest
Heel veel festiviteiten in de straten en op de pleinen. Natuurlijk de vlaggen hoog in de masten, en de muziekfanfare die vaderlandse liedjes speelt. Een grote diversiteit aan spelletjes en festiviteiten met genoeg eten en drinken erbij. En net als hier, zal de beste spe(e)l(st)er van de dag beloond worden met veel munten.
 

DeletedUser12149

Guest
Ik zou een groot feest organiseren. De stad veranderen in feestelijk rood wit blauw.
De inwoners aankleden met feestelijke klederen.
Grote evenementen organiseren, waarbij veel plezier te beleven valt.
Extra diamanten zouden te verdienen zijn deze dag evenals extra Forcepunten.
De producties van geld, goederen en voorraden zouden sneller gaan.
Bovenal, extra te verdienen punten deze dag als er niet gevochten werd, maar onderhandeld!

Kortom, voor iedereen, jong en oud een super feestelijke dag!
 
Beste spelers,

Het is vandaag Koningsdag, hoe zou jij dat echter vieren met jouw bevolking in het spel? Laat hieronder weten hoe jij dat zou doen en maak kans op 200 diamanten!
Tot 28 april 23:59 kan er gereageerd worden, vervolgens zullen 5 winnaars worden uitgekozen uit de inzendingen die elk 200 diamanten zullen krijgen.




Veel geluk!

Je hebt om te reageren een forumaccount nodig, die je hier kan aanmaken: https://nl.forgeofempires.com/start/ForumAccount/
Bij problemen kan je de support contacteren.
Lekker thuis op de bank en dadelijk het bos in met mijn hond Rowan en net even genoten van het feest bij het oude paleis van de overleden Koningin Juliana. Dat was mijn vorstin......................Het volk gaat zijn eigen gang met het feest, dit doet iedereen op zijn eigen manier..............
 
Het volk weet precies hoe ze Koningsdag moeten vieren daar hebben ze mij niet bij nodig. Ga dadelijk lekker het bos in met de hond en heb net genoten van het feest bij het oude paleis van onze overleden vorstin Koningin Juliana dat was mijn vorstin..................
 

Fdm1407

Actief lid
Het zal ook feest op het slagveld zijn waar de eenheden speciaal voor deze dag met confetti zullen schieten ,in de stad zal de Kraken zich tonen voor een jongleer act met oranje ballen.
 
* Allemaal vlaggen met oranje linten aan de huisjes
* een optocht door de stad met de de gouden koets
* Allemaal oranje tinten / water licht blauw / oranje / oranje vogels etc..
* extra goodies / fp's / diamanten met koninklijk getinte (korte) opdrachten
* Vrijmarkt winnen die elke 24u hogere handel op de markt geeft
 

DeletedUser12150

Guest
Ik zou Willem Alexander uitnodigen in mijn taveerne en de beste wijn uit mijn opslag halen. Vervolgens zou ik samen met hem een mooie avond tegemoet gaan waar er lekker veel gedronken wordt. Proost zeg ik dan!
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik zou iedereen een kratje pils sturen in reall ,en diegene niet willen drink ik op :rolleyes::rolleyes: (tevens betekend dit ook dat ik me niet aan me voornemes heb gehouden die we ook moesten poosten hier ergens tijdje terug oepss :rolleyes: )
Oh en mezelf belonen met 100.000 schurken en volle gilde kas whahhahaahha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan