Jubileumwedstrijd discussie

Markus

Actief lid
gefeliciteerd FoE :) vandaag (de 16e dus) is het ook toevallig mijn 4e FoE verjaardag, dus valt wel leuk samen zo :)
 
Hoe laat begint dit? Het wordt nergens genoemd en nu klik ik op het plaatje dat zegt dat ik te vroeg ben maar ook niet meld wanneer dit begint.

/edit: Nevermind, precies op dat moment begon het feest
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser12850

Guest
Gefeliciteerd! En wat een leuk idee. Kun je ook meespelen aan de wedstrijd via een ipad?
 

DeletedUser6803

Guest
Misschien wat meer uitleg? Klikken of markeren gaat niet. Wat een *****
 
Antwoord hoor je te geven in de wedstrijd post.

Alleen, uploaden van een plaatje lukt me niet... wat nu
 

micbas

Lid
Sorry maar ik snap er ook geen fluit van. Welk plaatje en markeren lukt ook niet.
Eerst wordt je als een volslagen gek behandeld als je zo intelligent bent om op nummer 1 te klikken (duh) en dan krijg je een uitleg waar je niets mee kan :confused:
 

Joey-the-king

Actief lid
Bedankt voor de antwoorden :p

Sorry maar ik snap er ook geen fluit van. Welk plaatje en markeren lukt ook niet.
Eerst wordt je als een volslagen gek behandeld als je zo intelligent bent om op nummer 1 te klikken (duh) en dan krijg je een uitleg waar je niets mee kan :confused:

Wat snap je er niet van?
Er staan hier 2 plaatjes, als je op de knop "Spoiler" klikt zie je ze, je moet vervolgens die verschillen op de 2de plaatje markereren, doe dit gewoon door een screenshot te maken (knipprogramma) en vervolgens kan je zo easy een paar rondjes oid zetten. En die afbeelding kan je dan makkelijk invoegen
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Plaatjes markeren kan inderdaad niet direct via het forum, je kan echter de afbeelding downloaden en vervolgens via paint of iets dergelijks wat rondjes zetten.

Vervolgens kan je de afbeelding die je maakt toevoegen als bijlage bij het antwoord.


Een alternatief is om goed te beschrijven waar de verschillen zich bevinden, maar dan moet je er wel voor zorgen dat de beschrijving niet op meerdere manieren kan worden opgevat.

Antwoorden doe je door te reageren op de post met de verschillen, niet hier.
 

DeletedUser12695

Guest
Je kan de afbeeldingen overigens via deze site uploaden http://nl.tinypic.com/ , dan krijg je een url die je kan kopiëren en dat kun je dan weer daar plaatsen :)

De makkelijkste manier om plaatjes toe te voegen is een simpele "drag&drop" plaatje slepen naar het tekst vak van je post hier.

Voor Windows de "snipping tool" is het makkelijkst aangezien je dan een screenshot kan maken (snipping) en voor je opslaat op je pc er al op kan tekenen (cirkels zetten ofzo ;))
 

micbas

Lid
Bedankt voor de antwoorden :p



Wat snap je er niet van?
Er staan hier 2 plaatjes, als je op de knop "Spoiler" klikt zie je ze, je moet vervolgens die verschillen op de 2de plaatje markereren, doe dit gewoon door een screenshot te maken (knipprogramma) en vervolgens kan je zo easy een paar rondjes oid zetten. En die afbeelding kan je dan makkelijk invoegen

Zo staat het niet in de uitleg en als er ergens "spoiler" bij staat dan ga ik er vanuit dat die alleen als uiterste noodzaak bedoeld is maar niet als iets waarmee je aan de gang moet gaan.
Maar bedankt voor jouw uitleg, die is al een stuk duidelijker.
 
Bovenaan