Inventaris

DeletedUser2450

Guest
goedeavond

ik wil graag weten wat je met je inventaris kan doen??? ik kan daar bijvoorbeeld geen gebouwen cq versieringen in plaatsen als ik mijn stad wil veranderen.. dus ben ik genoodzaakt om soms spullen te verkopen ipv opslaan bijvoorbeeld in INVENTARIS....

met groet Helwijk (richard)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De inventaris doet momenteel nog niks, dat zal voor een toekomstige update zijn.
 

DeletedUser2450

Guest
De inventaris doet momenteel nog niks, dat zal voor een toekomstige update zijn.

maar die update zal dan inhouden wat mijn vraag inhield ??? dat zou zeer relaxed zijn.

alvast bedankt voor uw reactie
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wat de inventaris precies zal doen is helaas nog niet bekend.
 

DeletedUser2461

Guest
dag luitjes;)waneer kan je je invetaris gaan gebruiken
gr erwin
 

DeletedUser

Guest
Ook dit is nog onbekend. Er staat nog veel op de planning en wanneer wat gaat komen, is nog allemaal onbekend.
 

DeletedUser

Guest
Ook dit is nog onbekend. Er staat nog veel op de planning en wanneer wat gaat komen, is nog allemaal onbekend.

Het spel is ook nog in beta dus het is normaal dat er nog veel aan gedaan moet worden.

Ik denk persoonlijk niet dat je gebouwen in je inventaris kan plaatsen. Dat zou onreallistis zijn en is ook niet de makers hun bedoeling heb ik opgenomen uit andere berichten.
 

DeletedUser

Guest
Dit is ook een antwoord op mijn vraag.
Jammer dat het nog niet kan.
Als je aan het schuiven bent, om ruimte te maken is het ook handig dat je even een gebouw of wat dan ook in je inventaris kan zetten, zodat je de rest kan gaan schuiven. Dit kan in andere spelen wel. Hoop dat het nog gaat komen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je aan het schuiven bent, om ruimte te maken is het ook handig dat je even een gebouw of wat dan ook in je inventaris kan zetten, zodat je de rest kan gaan schuiven. Dit kan in andere spelen wel. Hoop dat het nog gaat komen.

Voor zover ik heb vernomen zal de inventaris dit ook niet toelaten.
 
Bovenaan