Besloten spel inschrijving spelleider topic wvw 2 en 3

wie word de spelleider van WvW 2 en 3?


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Enquête gesloten .

DeletedUser93

Guest
Ja, ik zal je morgen contacteren voor een poll, want dat wou ik al vragen.
 

DeletedUser93

Guest
IK probbeer het netjes te houden en aardig
Ik vind het verhaal nog oke, maar daar houd het wel bij op.
De normale rollen zijn niet echt goed verdeeld, en de optionele rol vind ik ook niet goed erbij passen.
De weerwolf jagers zijn wel oke, maar de weerwolven zijn gewoon waardeloos. Verder vind ik die dingen die je erbij doet zo onhandig, het maakt het spel te ver van wvw vandaan.
 

DeletedUser

Guest
Wat is waardeloos aan de weerwolven? Waarom passen de rollen er niet bij? En ik heb gezegd dat dat extra mis. Komt want jullie kunnen zelf stemmen
 

DeletedUser

Guest
van mij hoeft het ook niet zo ingewikkeld. gaat zoiezo fout... houd het maar bij de normale met misschien een sjamaan of een andere rol erbij.
 

DeletedUser93

Guest
van mij hoeft het ook niet zo ingewikkeld. gaat zoiezo fout... houd het maar bij de normale met misschien een sjamaan of een andere rol erbij.

Daar ben ik het mee eens.
Gaat iemand trouwens nog een verhaal maken, want als er 1 verhaal bijkomt stemmen we voor 2 en 3 maar als het bij 3 blijft stemmen we alleen voor 2
 

DeletedUser

Guest
van mij hoeft het ook niet zo ingewikkeld. gaat zoiezo fout... houd het maar bij de normale met misschien een sjamaan of een andere rol erbij.

Mee eens, ik vind het ook allemaal een beetje te veel van het goede. Een paar speciale rollen, oké, maar al die voorwerpen er dan ook nog eens bij, dat maakt het er niet simpeler op ;)

Maak het wat eenvoudiger...
 

DeletedUser

Guest
Zijn gewoon bijrollen, nog redelijk doenbaar.
Wat vinden jullie van demijne?
 

DeletedUser93

Guest
WEl oke, alleen komen er wel erg veel burgers en heel weinig speciale rollen
Er zijn 5 speciale rollen, 1 infectie wolf en 2 speciale slechte rollen, vind ik wel wat weinig.
Mijn voorkeur gaat toch echt naar asherali en loena, tenzij(wat ik hoop) er nog een 4de iemand zich gaat aanmelden
 

DeletedUser

Guest
WEl oke, alleen komen er wel erg veel burgers en heel weinig speciale rollen
Er zijn 5 speciale rollen, 1 infectie wolf en 2 speciale slechte rollen, vind ik wel wat weinig.
Mijn voorkeur gaat toch echt naar asherali en loena, tenzij(wat ik hoop) er nog een 4de iemand zich gaat aanmelden

Die krijgen mijn stem ook, en er moet idd nog iemand inschrijven !
 

DeletedUser

Guest
WEl oke, alleen komen er wel erg veel burgers en heel weinig speciale rollen
Er zijn 5 speciale rollen, 1 infectie wolf en 2 speciale slechte rollen, vind ik wel wat weinig.
Mijn voorkeur gaat toch echt naar asherali en loena, tenzij(wat ik hoop) er nog een 4de iemand zich gaat aanmelden

mmm, 2 slechte rollen zijn niet zo speciaal of wel toch?
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat ik het druk heb met school, anders had ik me ook wel ingeschreven.

Daarom houd ik het bij Loena en Ashie (zoals ik trouwens al eerder had gezegd, nu ik eens goed nadenk)
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat ik het druk heb met school, anders had ik me ook wel ingeschreven.

Daarom houd ik het bij Loena en Ashie (zoals ik trouwens al eerder had gezegd, nu ik eens goed nadenk)
smooch.gif

Schrijf eens snel in !
Zo kunnen we meteen 2 potjes houden, dan stemt er gwn niemand op jou en ben ik blij ;)
 

DeletedUser93

Guest
Rabbid, of je probeert het bij wvw 3 en 4, want ik ga bij wvw 3 ook een potje bedenken en mij ischrijven als leider, en miss nog meer
 
Bovenaan