Besloten spel inschrijving spelleider topic wvw 2 en 3

wie word de spelleider van WvW 2 en 3?


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Enquête gesloten .

DeletedUser93

Guest
Tijd voor een eerste verkiezingsronde van de spelleiders.

Hieronder een aantal regels m.b.t. het inschijven én het stemmen.

Inschijfregels:
Je mag niet meedoen als je de vorige ronde hebt geleid. Bij meer dan 4 inschrijvingen moeten de mensen die een van de afgelopen 2 inschrijfrondes hebben geleid eruit.
Spelers die de vorige ronde niet meededen mogen zich niet inschrijven als spelleider. Of je actief bent is ter beoordeling van een forum-moderator.
Als je je hebt ingeschreven voor het vorige potje betekend dit nog niet dat je stemgerechtigd bent. Wanneer wel? Zie regel 2.
Een spelleider dient voor zijn eigen rol uitleg en alle info te zorgen en je hebt verstand nodig van het spel.
Ervaring is een pré, echter geen voorwaarde. Denk ook niet dat je wegkomt met 10 minuutjes aan WvW besteden per dag. Dit kan best wat langer zijn.
Graag alleen posten als je iets echt nuttigs kan toevoegen, als je een opmerking hebt over een inschrijving, kan dat in pm naar die persoon.
Het aanpassen van je inschrijving mag totdat het stemmen begint.
Maximaal 10 inschrijvingen. De eerste 10 hebben geluk, degene die zich daarna willen inschrijven zullen moeten wachten.
Wijzigingen onder voorbehoud. Klopt er een van bovenstaande regels niet, moet er wat worden toegevoegd of wordt er een omzeild, kan deze door een forum-moderator worden aangepast! Of het inschrijven al begonnen is of niet.

Stemregels:

Op jezelf stemmen is onsportief en dan ook verboden. Je stem zal niet geteld worden.
Bij 3 inschrijvingen of minder stemmen we gewoon voor 1 ronde.
Wijzigingen onder voorbehoud. Klopt er een van bovenstaande regels niet, moet er wat worden toegevoegd of wordt er een omzeild, kan deze door een forum-moderator worden aangepast! Of het Stemmen al begonnen is of niet.

Overig
De winnaar van de stemming krijgt het eerst volgende potje toegewezen en degene die 2e wordt krijgt het daaropvolgende potje toegewezen.
Als de nummer 2 en 3 een gelijk aantal stemmen hebben, komt er een herstemming van 24 uur. Iedereen kan dan opnieuw stemmen, maar alleen op de nr. 2 en 3. Degene met de meeste stemmen kan dan wel vast zijn inschrijftopic openen.

Basis info :
Aantal dorpen :
Aantal spelers :
Hints :
Klaagmuur :
Afscheidsbrief :

Rollen :
Jager :
Heks :
Dorpsoudste :
Beschermengel :
Ziener :
Dorpsgek :
Fluitspeler :
Cupido :
Beul :
Priester :
Geliefden kennen elkaar :
Geliefden samen winnen :
Opvolging Burgemeester: Door nieuwe stemming/Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 2 willekeurige drankjes/ 3 willekeurige drankjes/ 1 levens en 1 doodsdrankje

Wolven :
Welp :
Infectie wolf :
Sjamaan :

Stemmen :
Eindtijd stemmen :
Tijdstip verhalen :

Speciale Rollen naar :
Lynch :
Burgemeester :

Iedereen kan zich inschrijven, tot 16-05 tot 20.00
Maar omdat mensen ook willen zien of je verhalen kan schrijven, moet je een eigen thema maken, en kan je ervoor keizen er rollen bij te verzinnen, maar die in de basis info zijn de standaard.
Na die 2 dagen dat je kan inchrijven voor te leiden, mogen de mensen 2 dagen stewmmen wie ze het beste vinden. IOp grpeolis ging dat via een poll, maar ik kan die niet maken, dus gebuerd dat gewoon in topic.
Je moet dan wel bedenken dat je de post niet mag aanpassen of verwijderen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niet genoeg tijd over om een heel potje te leiden, maar als er een schrijver nodig is, wil ik dat altijd wel doen.
(Dit kan wss alleen als ik al dood ben, gelieve dat niet al te snel te doen... :p)
 

DeletedUser

Guest
Asherali+(loena)presents:



VAMPIEREN VAN WAKKERDAM
Het was een koude donkere nacht toen Asherali over straat liep met haar hond.
Ze liep een groot rondje als altijd maar ze haastte zich toch een beetje omdat het eten thuis klaarstond.
op een gegeven moment liep ze door het bos dat ze zo goed kende maar deze keer liep ze langs het kleine
grindpadje verder het bos in maar dit besefte ze zich nog niet.
Ze bleef maar lopen en op een gegeven moment dacht ze dat ze alleen maar rondjes liep
ze rende en ze rende tot dat ze lichtjes zag en ze stormde naar de lichtjes toen.
Ze keek eerst een beetje wazig om haar heen omdat het de hele tijd in het donker had gelopen.
Toen haar ogen weer aan het licht gewend waren zag ze dat het niet haar dorp was maar een kamp.
Ze bekeek dit kamp goed maar kon geen mensen zien.
Ze ging op onderzoek uit en wat ze achter in een grot vond was vreselijk er lagen allemaal lijken.
Ze rende weg door het bos en ze hoorde een vreemd geluid ze keek achter haar en haar hond was weg.
Ze was heel verbaasd en ze riep haar naam: niks er kwam geen antwoord.
Toen zag ze een soort van mens voor haar verschijnen maar het was geen mens
besefte ze te laat het was een vamper!


Basis info :

Aantal dorpen :1
Aantal spelers :zo veel mogelijk
Hints :nee
Klaagmuur :nee
Afscheidsbrief : ja(via spelleider)

Rollen :
Jager :1
Heks :1
Dorpsoudste : nee
Beschermengel : ja
Ziener : ja
Dorpsgek : nee
Fluitspeler : nee
Cupido : ja
Beul : nee
Priester : nee
Geliefden kennen elkaar : ja
Geliefden samen winnen :ja
Opvolging Burgemeester: Door nieuwe stemming/Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 2 willekeurige drankjes/ 3 willekeurige drankjes/ 1 levens en 1 doodsdrankje

Wolven (vampiers) : 1 per 5 spelers
Welp (baby vampier) :1 groeit uit op dag 4
Infectie wolf (geïnfecteerde vampier): infecteert iemand op dag 3
Sjamaan : nee

Stemmen :
Eindtijd stemmen : 21:00
Tijdstip verhalen : daarna

Speciale Rollen naar :Asherali (loena)
Lynch : Asherali (loena)
Burgemeester : Asherali (loena)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser93

Guest
Asherali+(loena)presents:



VAMPIEREN VAN WAKKERDAM
Het was een koude donkere nacht toen Asherali over straat liep met haar hond.
Ze liep een groot rondje als altijd maar ze haastte zich toch een beetje omdat het eten thuis klaarstond.
op een gegeven moment liep ze door het bos dat ze zo goed kende maar deze keer liep ze langs het kleine
grindpadje verder het bos in maar dit besefte ze zich nog niet.
Ze bleef maar lopen en op een gegeven moment dacht ze dat ze alleen maar rondjes liep
ze rende en ze rende tot dat ze lichtjes zag en ze stormde naar de lichtjes toen.
Ze keek eerst een beetje wazig om haar heen omdat het de hele tijd in het donker had gelopen.
Toen haar ogen weer aan het licht gewend waren zag ze dat het niet haar dorp was maar een kamp.
Ze bekeek dit kamp goed maar kon geen mensen zien.
Ze ging op onderzoek uit en wat ze achter in een grot vond was vreselijk er lagen allemaal lijken.
Ze rende weg door het bos en ze hoorde een vreemd geluid ze keek achter haar en haar hond was weg.
Ze was heel verbaasd en ze riep haar naam: niks er kwam geen antwoord.
Toen zag ze een soort van mens voor haar verschijnen maar het was geen mens
besefte ze te laat het was een vamper!


Basis info :

Aantal dorpen :1
Aantal spelers :zo veel mogelijk
Hints :nee
Klaagmuur :nee
Afscheidsbrief : ja(via spelleider)

Rollen :
Jager :1
Heks :1
Dorpsoudste : nee
Beschermengel : ja ik neem aan dat het 1 is
Ziener : ja is het 1 ziener die alle dagen ziet, 2 zieners die oneven en even zien of 1 ziener die even of oneven ziet
Dorpsgek : nee
Fluitspeler : nee
Cupido : nee
Beul : nee
Priester : nee
Geliefden kennen elkaar : ja
Geliefden samen winnen :ja
Opvolging Burgemeester: Door nieuwe stemming/Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 2 willekeurige drankjes/ 3 willekeurige drankjes/ 1 levens en 1 doodsdrankje

Wolven (vampiers) : 1 per 5 spelers
Welp (baby vampier) :1 groeit uit op dag 4
Infectie wolf (geïnfecteerde vampier): infecteert iemand op dag 3
Sjamaan : nee

Stemmen :
Eindtijd stemmen : 21:00
Tijdstip verhalen : daarna

Speciale Rollen naar : hier moet stan naar wie de speciale acties worden verstuurd, zoals de lunch en de engel
Lynch : Asherali Dit is meer of het in pm moet of in topic, maar jij bedoeld vast in pm naar asherali, hetzelgde met bm
Burgemeester : Asherali

antwoorden in zwart
 

DeletedUser

Guest
Mathijs Presenteert:
Ik weet het hij lijkt op de mijne van gp maar ik wat dingen aangepast en verbeterd

Activiteit
In WvW #1 zie je dat inactiviteit het potje minder leuk maakt, daarom is de regel als je drie keer niks doet(bijv. stemmen lynch) ben je dood.



WvW en de Weerwolfen​

De maan verschijnt aan de hemel, een silhouet van een wolf word zichtbaar op de heuveltop aan de rand van het prachtig gelegen dorpje Wakkerdam. Het was volle maan, dus goed te zien. Maar al gauw verdween het silhouet weer, richting het dorp.
Binnen een paar tellen doken overal schimmen op, van alle kanten kwamen ze langzaam toegeslopen. Razendsnel gingen ze te werk! Een fors aantal burgers van het onschuldige dorpje Wakkerdam werden ruw onderbroken in hun slaap. Voordat ze beseften wat er gebeurden werden ze met volle kracht in hun hand gebeten, gauw kletste er een wolvenpoot voor de mond van het slachtoffer om de kreet te smoren. De verbijsterde burger achterlatend, verliet de weerwolf de woning net zo snel als hij tevoorschijn kwam. Rillend op zijn benen liep de man naar zijn venster toe om te kijken wat er buiten gebeurde. *Talloze zwarte schimmen snelden door de straten van het dorp.
Toen de verbijsterde burger zijn raam wilde toesluiten merkte hij dat zijn gave mensenhuid in het maanlicht was veranderd in een wolvenhuid. Even was hij verschrikt, maar toen weerspiegelde een duivelse grijns op zijn gezicht. Hij legde zichzelf ter ruste.




Het is verbazingwekkend hoeveel het dorpje heeft te lijden. Ze zijn net verlost van een groep waanzinnige weerwolven, worden ze weer lastig gevallen vanwege een paar zelfzuchtige forumbezoekers! Nu weer, zijn er talloze burgers geïnfecteerd door wolven. Het wordt hoognodig tijd om dat zaakje eens op te ruimen!

Basis Info:
Aantal dorpen : 1
Aantal spelers : zo veel mogelijk
Hints : Nee
Klaagmuur : Nee
Afscheidsbrief : Ja in topic

Rollen :
Weerwolven Jager: 1
Burgers: Wat over is
Heks : 1
Dorpsoudste : 1
Ziener : 1
Dorpsgek : 1
Beul : 1
Beschermengel: 1
Mythomaan: 1

Wolven en Weerwolven:
Sjamaan:1
Weerwolf:2
Weerwelp:1
Wolven: 2
Welp :1

Opvolging Burgemeester:Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft:2 willekeurige drankjes

Eindtijd stemmen : 20.00
Tijdstip verhalen : daarna of de volgende dag

Speciale Rollen naar : Mathijs2012
Lynch : in PM naar Mathijs2012
Burgemeester : in Topic

Uitleg

Weerwolven
De weerwolven zullen alleen bij volle maan komen (in op de 2 nachten) en bijten iemand die ook in een weerwolf zal veranderen. Er is dan geen lunch!

Weerwolvenjager
De weerwolvenjager heeft een dodelijk goedje dat hij een keer over iemand heen gooit, als het een weerwolf is zal hij sterven is anders niet.

Toevoeging: Ik heb erbij verzonnen dat iedereen een keer een kracht kan inzetten. Dit gebeurt anoniem! Bij het Inschrijf topic mag je onder je inschrijving zeggen of je met of zonder dit wil. De meerderheid beslist

Extra krachten
1. Schild
Met deze kracht kan je niet vermoord worden door de lunch
2. Goede Smoes
Met deze kracht kan je niet vermoord worden door de lunch
3. Stem vervalser
Hiermee kan je een extra stem voor jezelf krijgen Voor de Burgemeester-schap
4. Dief
Met deze kracht kan je de rol van iemand stelen hij/zij krijgt dan jouw rol(voor een nacht)
5. Spion voor een dag
Je kan een dag iemand zien.
6. Voorbereid
Als je deze nacht doodgaan kan je nog een iemand afschieten (jager)
7. Extra Stem
Je mag 2 keer stemmen bij de lynch (ook op dezelfde)
8. Flirten
Je mag jezelf met iemand koppelen (deze telt wel het hele potje)
9. Agent
Een iemand naar keuze mag die dag niet stemmen
Let op de volgende krachten kunnen maar een keer ingezet worden de eerste heeft geluk.
10. Invloed op Rollen
Je mag twee personen aan wijzen die krijgen dan dezelfde rol ( de eerste krijgt de rol van de tweede)


Let op: alles moet een dag van te voren ingezet worden en geld maar voor een dag (behalve de flirter)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser93

Guest
Ik weet het hij lijkt op de mijne van gp maar ik wat dingen aangepast en verbeterd

Activiteit
In WvW #42 zie je dat inactiviteit het potje helemaal verpest, daarom is de regel als je drie keer niks doet(bijv. stemmen lynch) ben je dood.

Basis Info:
Aantal dorpen : 1
Aantal spelers : zo veel mogelijk
Hints : Nee
Klaagmuur : Nee
Afscheidsbrief : Ja in topic

Rollen :
Weerwolven Jager: 1
Burgers: Wat over is
Heks : 1
Dorpsoudste : 1
Ziener : 1
Dorpsgek : 1
Beul : 1
Beschermengel: 1
Mythomaan: 1

Wolven en Weerwolven:
Sjamaan:1
Weerwolf:2
Weerwelp:1
Wolven: 2
Welp :1

Opvolging Burgemeester:Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft:2 willekeurige drankjes

Eindtijd stemmen : 20.00
Tijdstip verhalen : daarna of de volgende dag

Speciale Rollen naar : Mathijs2012
Lynch : in PM naar Mathijs2012
Burgemeester : in Topic

Uitleg

Weerwolven
De weerwolven zullen alleen bij volle maan komen (in op de 2 nachten) en bijten iemand die ook in een weerwolf zal veranderen. Er is dan geen lunch!

Weerwolvenjager
De weerwolvenjager heeft een dodelijk goedje dat hij een keer over iemand heen gooit, als het een weerwolf is zal hij sterven is anders niet.

Je hebt m gewoon gekopieerd en geplakt van grepolis
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor ik heb hem aangepast en hij was al van mij!
Wat heb ik aangepast? Wolven erbij en wat rollen verandert om het leuker te maken
 

DeletedUser93

Guest
Nee hoor ik heb hem aangepast en hij was al van mij!
Wat heb ik aangepast? Wolven erbij en wat rollen verandert om het leuker te maken

Ik bedoel het bovenste, want door dit
Activiteit
In WvW #42 zie je dat inactiviteit het potje helemaal verpest, daarom is de regel als je drie keer niks doet(bijv. stemmen lynch) ben je dood.
En presetnteerd is met een T
 

DeletedUser93

Guest
Dat is wel handig te vertellen, zeker omdat we niet alle optionele rollen uit het hoofd kennen, dus optionele rollen moet je ook zetten bij wat ze doen.
 

DeletedUser

Guest
Robin presenteert:
Ninja-Konijnen in Wakkerdam

Er was eens een dorpje in een land hier ver, heel ver vandaan. Zijn naam was wakkerdam en iedereen leefde er lang en gelukkig. Maar op een dag kwam RabbidRobin thuis van een lange schooldag en ging naar zijn konijnen kijken, maar de konijnen waren verdwenen. In het hok zaten krassen van een scherpe nagel. Robin draaide zich om om naar zijn konijnen te zoeken en liep zijn huis binnen. Hij zei hallo tegen zijn moeder en ging naar zijn kamer, daar zaten de konijnen graag. Daar aangekomen zag hij zijn konijnen op zijn bed zitten. Hij kwam naar ze toe toen het gezicht van zijn konijn veranderde. Het onschuldige gezicht met de lieve oortjes veranderde in een koelbloedig ninja-gezicht. Het konijntje sprong op en vloog Robin rond de hals. Zijn halsslagader spatte open en Robin viel neer op de grond. De konijntjes gingen vrolijk naar buiten op weg naar hun volgend slachtoffer.


Basis info :

Aantal dorpen : 1
Aantal spelers : Zo veel mogelijk
Hints : Nee
Klaagmuur : Nee
Afscheidsbrief : Nee

Rollen :

Heks : 1
Dorpsgek : 1
Cupido : 1

Infectie wolf : 1

Speciale rollen:

Ninja-konijnen: 2

Ninja-Konijnen zijn gewone wolven maar ze hebben 1 speciaal kenmerk. Ze kunne zichzelf opofferen in ruil voor iemand's rol. Deze komt dan in topic te staan.

Konijnen: 2

Kunnen hetzelfde als de ninja-konijnen alleen zijn ze goedjes


Geliefden kennen elkaar : Ja
Geliefden samen winnen : Ja,
Opvolging Burgemeester: Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 2 willekeurige drankjes


Stemmen :

Eindtijd stemmen : 21.00 uur tenzij anders aangegeven
Tijdstip verhalen : Daarna
Speciale Rollen naar : RabbidRobin
Lynch : Rood in Topic
Burgemeester : Groen in topic
 

DeletedUser

Guest
Hij wordt niet vaak gebruikt maar is een echte rol (lees de handleiding)

Ik heb WvW aangepast omdat ik denk dat dit het een stuk leuker maakt! Wat vinden jullie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gisteren, 17:05​
Hij wordt niet vaak gebruikt maar is een echte rol (lees de handleiding)

Vandaag, 16:21​
Ik heb WvW aangepast omdat ik denk dat dit het een stuk leuker maakt! Wat vinden jullie?

Je weet dat het een dubbelpost is hé!

Ik wil hier toch even op reageren ;) Zoals te zien heeft Mathijs gisteren gepost. Vandaag om 16:21 heeft hij een nieuwe post gedaan met duidelijk nieuwe informatie (hij heeft zijn WvW aangepast). Ik begrijp dat je denkt dat dit een dubbelpost is (hij post 2 berichten achter elkaar zonder dat daartussenin iemand gereageerd heeft), maar toch is dit geen dubbelpost, in ieder geval niet volgens onze richtlijnen. Op die manier is het voor spelers (in dit geval Mathijs) mogelijk om extra informatie aan een topic toe te voegen en er voor te zorgen dat mensen die het bericht gisteren hebben gelezen deze extra informatie binnenkrijgen.

Het is natuurlijk een volledig ander geval als je twee (of meer) posts in korte tijd achter elkaar post, in dat geval gaat het verhaal van de extra informatie niet meer op ;)

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is. Mocht je hier alsnog vragen over hebben, stel ze gerust!

Na mijn verhaal zou ik jullie dan nog veel plezier en succes willen toewensen met het kiezen van nieuwe spelleiders voor WvW #2 en #3. Contacteer ons ook gerust voor een poll!
 

DeletedUser

Guest
Gelieve on topic te blijven, is om in te schrijven niet om over dubbelposts te praten ;)
 
Bovenaan