Opgelost Inloggen

Hoppa1

Nieuw lid
Graag speel ik weer forge of empires, echter laat de app mij op geen enkele manier meer toe. Voor zover ik weet ben ik altijd al verbonden geweest met zowel gamecenter als Facebook, nu blijft er een pop-upon beeld komen dat ik een gastaccount heb (fijn als je al 1,5 jaar speelt). Wanneer ik aangeef om het account te koppelen krijg ik een melding dat het wachtwoord fout is (nu heb ik mijn wachtwoord vandaag al 3 maal aangepast en nog kom ik op geen enkele manier meer in het spel). Graag oplossen.

Ik speel alleen via de app, dat nu opeens wordt aangegeven dat mijn apparaat niet meer herkent wordt is uiteraard onzin, ik heb geen nieuwe telefoon, nog nooit inlog problemen gehad op dit apparaat.

75F135E1-F1FD-497A-8B09-9738ED02A700.jpeg
3A60B168-B55B-45F2-9F49-D4AAFCB881EE.jpeg
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er wordt aan een oplossing gewerkt via een nieuwe versie van de app, het kan echter nog even duren voordat die beschikbaar is.
 

Hoppa1

Nieuw lid
Bedankt, zojuist was er weer een update beschikbaar. Ik krijg nu geen melding meer van een gast account en kan zoals gebruikelijk weer gewoon inloggen.

Bedankt voor het oplossen!
 
Hallo. ik heb nu hetzelfde probleem als Hoppa1, met het verschil dat ik al jaren speel. Vandaag was ik nieuwsgierig en speelde per abuis als gastspeler MAAR ... ik kan mijn oorspronkelijke spel op mijn tablet helemaal niet openen... Ik blijf gastspeler..Echt boos. Al jaren ook geld in gestoken. Ik vind dat leveranciers dwingelandij..
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je de tutorial doorloopt en uitlog kan je als het goed is weer inloggen op jouw normale account. Zo niet, dan raad ik je aan om de support hierover te contacteren.
 
Als je de tutorial doorloopt en uitlog kan je als het goed is weer inloggen op jouw normale account. Zo niet, dan raad ik je aan om de support hierover te contacteren.
Dat antwoord heb ik na lang zelf zoeken ook gevonden. Welzeker bedankt voor uw antwoord; u had al eerder beantwoord, maar dat had ik helaas niet vernomen. Groet.
 
Hallo, ik ben mijn oorspronkelijk stad/wereld kwijt. Als ik inlog krijg ik steeds het beginnersspel.
Ik speel al jaren enzat met mijn oorspronkelijke spel al in periode Venus en ik heb er ook veel geld in geinvesteerd.
Ik vind dit echt heel vervelend. Groet OudeBouwer, Frans
 
dit zal je moeten doorzetten naar support lijkt mij, gewoon in het beginnersspel een ticket openen
 
Bovenaan