In Onderzoek Incident op 2 baans weg niet zichtbaar

Wildstorter

Actief lid
Ik heb 1 stukje 2 baans weg in mijn stad liggen (modern tijdperk), op de Android app ligt daar geen incident. Log ik dan in op de PC dan ligt daar ineens wel een incident. Schakel ik dan weer terug naar de app > weg incident. Maar dan weer inloggen op de PC en taadaa daar ligt het incident weer. Omdat het maar 1 stukje weg is kan deze ook niet op een andere locatie gelegen hebben.

Zodoende denk ik dat mensen welke alleen op de app spelen al een flink aantal incidenten gemist hebben, misschien zelfs wel de extra drankjes bij het laatste event om het gebouw compleet te krijgen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hoe lang kijk je doorgaans op de app? Het is mogelijk dat het even duurt voordat het incident daar zichtbaar is.
 

Wildstorter

Actief lid
Vandaag een minuut of 10 denk ik zonder iets te zien, dan zie ik op FOE helper dat er nog 18 uur te gaan is (dus zou er al 6 uur moeten liggen). Terug naar de app 2 minuten gewacht en toen weer naar de PC. Op de app niks en PC direct.
 

nietje52

Actief lid
Heb je het ook echt gezien of ge je op FOE helper af?
Bij mij zegt FOE helper namelijk dagelijks dat er op de grote weg verschillende incidenten liggen en ik heb helemaal geen grote weg.
Gisteravond nog verbouwd en ik heb echt geen grote weg en nog steeds beweert FOE helper dat daar incidenten liggen.
 

Wildstorter

Actief lid
Ik heb wel een stuk grote weg, ja 1 heel stuk dus kan niet missen haha. En op de PC ligt er ook daadwerkelijk een incident en als ik daar op klik krijg ik ook de beloning. Daar ligt het niet aan.

Maar als het incident er op de PC ligt en ik ga naar de app dan verschijnt deze niet. Ook als ik op de 2 baans weg tik (zou een visuele bug kunnen zijn) gebeurt er niets. Terug naar de PC en het incident ligt er weer gewoon.

Dus er is wel degelijk een incident op een 2 baans weg maar op de app krijg je deze niet, enkel op de PC.
 

Wildstorter

Actief lid
Screenshot_18.png


Zie maar, er zouden echt incidenten moeten liggen en dat is ook zo. Als ik er 1 ophaal verschijnt de andere binnen 10 seconden.
Dan ga ik nu naar de app en dan ligt er helemaal niks op de 2 baans weg. Die van "Beach" ligt er wel keurig netjes.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Bedankt voor de aanvullende info, we zullen het verder onderzoeken :)
 

Wildstorter

Actief lid
Kan het kloppen dat er tijdens het event helemaal geen incidenten meer op 2baans wegen voor komen? Ik krijg ze nu in ieder geval ook op de PC niet meer te zien sinds de start van het event.
 
Bovenaan