[IDEE] In het forum van de wereld 'Arvahall' het HANDELtopic

DeletedUser

Guest
Beste mensen op het forum,

Ik zit nu dit spel te spelen, maar ik wil handelen, want anders kan ik niet mijn onderzoeken kopen die ik nodig heb.

Het Probleem:

Om mijn onderzoeken te kopen, moet ik goederen hebben, maar ik wil niet alle goederen maken, omdat me dat gewoon teveel bevolking.
De goederen die ik wil hebben kan ik vinden in de markt, maar daar worden de goederen 1 : 10 aangeboden door het spel zelf en zie ik geen goederen van andere personen.

De Oplossing:

In het forumdeel 'Arvahall' het topic Handel toe te voegen.

1e topic heet: Goederen Nodig.

2e topic heet: Goederen Aangeboden.


De Conclusie

door deze 2 topics denk ik dat de spelers en het spel sneller groeit, omdat je gewoon sneller aan je goederen kunt komen.


Dit idee had ik ook zelf kunnen uitvoeren, maar als het de mod's het doen is het officiëler, maar kunnen ze er ook een sticky ofzo van maken, dat het gewoon omhoog blijft.
Ik hoop dat dit idee wordt uitgevoerd, omdat het gewoon een goed, maar ook een makkelijk idee is.

gz,
Rktvv
 

DeletedUser

Guest
Je kan op dit moment allen handelen binnen je sector van 80 mensen. Na de update, die voor 3 juli gepland staat het in de planning dat de actieve leden van verschillende buurten bij elkaar in een sector gaan komen. Bovendien zal je dan ook binnen je gilde kunnen gaan handelen. Ook als deze gildeleden niet in je eigen sector zit. Als ik het goed heb begrepen. In ieder geval gaat het je dan zeker geen forgepunten meer kosten, zolang je binnen je gilde handelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit lijkt me geen goed idee gezien 'handel' dan overvol zou geraken. Na de update kan je handelen tussen gildeleden, ga daarom naar een actieve gilde waar je veel kan handelen.

Ook als deze gildeleden niet in je eigen gilde zit.
Hier snap ik ook niet zo veel van. Volgens mij kan je enkel handelen met gildeleden die in je gilde zitten. Niet met gildeleden die er niet in zitten.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niet echt een actieve buurt, dus ik vind geen hout die ik moet hebben.
Moet er namelijk 30 hebben, maar niemand bied het aan.

En ik wil geen houthakkerij maken, want dat kost me gewoon teveel bevolking.
 

DeletedUser

Guest
was inderdaad een typefout. Ik zal het even verbeteren.
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook gewoon doen dat je met andere sectoren kan handelen, maar dan wel per sector gewoon een tijd hebt.D

Dus je eigen sector heeft geen tijd.
De omliggende sectoren hebben dan een tijd van 30 minuten
De sectoren die om de omliggende sectoren liggen hebben ook weer een tijd van 30 minuten.

Want ik kan gewoon nu niet groeien, moet 300 marmer hebben voor 30 hout, omdat niemand het aanbiedt.
 

DeletedUser

Guest
Wij kennen dit probleem allemaal. We zitten daarom allemaal met smart op de update te wachten.
Je kan tot die tijd 2 dingen doen.
1) hout zelf gaan produceren. Dan heb je in 8 uur 2 hout. Terwijl je van marmer (neem ik aan) 10 produceert in 8 uur. Die 10 marmer zou je kunnen handelen voor 1 hout. Dat duurt dus langer.
2) bij mensen in hun dorpen kijken of er mensen zijn die een zagerij hebben staan. Daarna schrijf je ze aan of ze willen handelen. De kans dat dan iemand wil handelen is vaak groter dan wanneer je wacht tot iemand het spontaan op de markt zet.
 

DeletedUser

Guest
Mijn interesse word gewoon elke dag minder.

@Catwoman: Heb al iemand gePMt, maar reageren niet:(
 

DeletedUser

Guest
Probeer het nog even vol te houden, de update die deze week zou moeten gaan komen, zal de handel een enorme boost kunnen gaan geven.
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook gewoon doen dat je met andere sectoren kan handelen, maar dan wel per sector gewoon een tijd hebt.D

Dus je eigen sector heeft geen tijd.
De omliggende sectoren hebben dan een tijd van 30 minuten
De sectoren die om de omliggende sectoren liggen hebben ook weer een tijd van 30 minuten.

Een tijd erop zetten lijkt me niet erg fijn, ook hebben de sectoren geen plaats, niets ligt naast elkaar. Om te zorgen dat alles vlot gaat lijkt me het beste om er geen tijd op te zetten.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat we gewoon eerst moeten afwachten tot de nieuwe update. Misschien werkt de handel dan al zo goed dat verdere voorstellen om de handel te bevorderen niet meer nodig zijn.
 
Bovenaan