[hulp] Troepensterkte (NL-Talig)

DeletedUser275

Guest
Update:
- aangepast aan versie 1.0
- puntenwaarde achterlader toegevoegd
- kosten achterlader gewijzigd.
 

DeletedUser275

Guest
Update:
- aangepast aan versie 1.2
- puntenwaarde lancier en houwitser toegevoegd.
 

DeletedUser5593

Guest
Met update 0.17 veranderd er heel wat aan de gevechten en daardoor zijn de gegevens van de troepen in het bestand van Spekiej niet meer juist. Daar ik hem allang niet meer online heb gezien en ik niet weet of er nog iemand anders is die zijn document kan wijzigen, plaats ik hier een nieuwe document.
De mods moeten dan maar beslissen wat ze met dit topic doen.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ak98s3O-SNbNdEN1UWRkd3ljVV90Q1A3ckEwY1lQNmc&usp=sharing
Dit document bestaat uit 2 tabbladen.

Hier was ik nou net na op zoek :)
 

DeletedUser275

Guest
Update:
- toevoeging troepen van de Progressieve tijdperk
- toevoeging update 1.06
 

DeletedUser

Guest
Wat me opvalt is dat de genezingstijd die in het spel is aangegeven niet altijd klopt. Zo staat er bij de krijgers 6m. In het overzicht staat 1 uur. Dat klopt volgens mij beter.
 

DeletedUser275

Guest
In mijn overzicht staat er geen genezingstijd. Dat is de tijd om die unit te maken.
Die 6 minuten genezingstijd bij de krijgers is 6 minuten per blokje.
 

DeletedUser

Guest
Alle gegevens op een rijtje... Thx Maarten! Maar ik heb toch nog een paar vragen.

Ik snap niet goed wat je bedoelt met de extra bonus van een houwitser: "Explosie(aanvalsbonus veld dichter bij doelwit) 10". Kan je dat wat nader uitleggen?

Op blad 2 staan de punten bij 100% en 120% tevredenheid. Zijn dat ranking punten per eenheid in je leger, of is dat ook een aanvalsbonus of zo?
 

DeletedUser275

Guest
Ik snap niet goed wat je bedoelt met de extra bonus van een houwitser: "Explosie(aanvalsbonus veld dichter bij doelwit) 10". Kan je dat wat nader uitleggen?
Die bonus zegt dat als je dichter bij de unit staat je een aanvalsbonus krijgt.
Die bonus heeft nog een 2de voordeel, want zorgt er voor dat je commando's en jagers kunt aanvallen vanop die in een bos staan.

Op blad 2 staan de punten bij 100% en 120% tevredenheid. Zijn dat ranking punten per eenheid in je leger, of is dat ook een aanvalsbonus of zo?
Dat zijn de puntenwaarde van die unit. Als je die unit dood dan krijg je die punten.
100% is de normale waarde en als je volk enthousiast is dan krijg je de 120%
 

DeletedUser275

Guest
Update:
- toevoeging units Post Moderne tijdperk
- toevoeging update 1.27
 

DeletedUser3376

Guest
Superhandig maarten! :) Vooral blad 2 met de gevechtspunten per verslagen eenheid. Zou je misschien de kampioen nog voor elk tijdperk kunnen toevoegen? Ik hoorde dat je daar enorm veel punten voor krijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser275

Guest
Een deel van de kampioenen staat er al bij, maar nog niet allemaal, want ik ken nog niet alle waardes.
 

DeletedUser275

Guest
Nee, geen idee. Ik probeer die punten zo snel mogelijk te berekenen.
 
Bovenaan