HTML5

Avalee

Lid
Ik heb een probleempje. Op Microsoft Edge browser, speel ik met 2 accounts (verschillende werelden). Nu geeft 1 wereld geen keuze menu meer om met flash te spelen. Ik kan niet inloggen met de html versie, blijft continue dat rondje rondspinnen. Hoe krijg ik dat keuzemenu weer terug?
 

Didi 666

Actief lid
ik vraag me trouwens af wat voor gierend ouwe pc rommel sommige spelers gebruiken... met een redelijke i5 (i3 zou zelfs nog moeten kunnen) en 2 gig geheugen werkt foe net zo snel op html5 als met flash...

tja, als je graag 12 jaar oude pc's wil blijven gebruiken en zelf niet erin wil investeren is dat je eigen keuze. een pc waarop je minstens foe kan spelen heb je al voor 150 euri met gemak hoor :)

Lenovo Legion y720
i7 , 16 GB ram en een GTX 1060 en toch doet die het hier niet.
kom op 3 werelden zonder problemen, 2 niet, maar denk niet dat dat aan de specs ligt van mijn laptop ;)
 

DeletedUser6877

Guest
Goed Inno wil geen net opgeleiden omdat dat teveel inwerktijd kost. Aan de andere kant heb je dan wel een tabula rasa dat je zelf kan trainen conform de vereisten die inno stelt. En als je ze goed behandelt, blijven ze ook vaak lang(er) hangen. Misschien een keer tijd om iets van Agile te introduceren bij Inno ?? Tweede optie is om goed getrainde mensen aan te nemen of in te huren maar dat kost centjes, net als het vergroten van de servercapaciteit. Maar ja, we weten allemaal dat Inno daar geen Duitschen eurocent aan gaat spenderen :)
 
Bovenaan