Hoe win je dit?

DeletedUser

Guest
Je kan natuurlijk ook altijd handelen met andere spelers en zo 10 stenen bemachtigen om zo de sector te kopen. Anderzijds kan je ook wachten tot je sterkere troepen hebt. Met wat krijgers en slingeraars kan je wel al wat doen maar of ook dat voldoende is om dit te verslaan...

Ik heb ook gewoon gewacht en ga straks starten met mijn boogschutters te ontwikkelen. Wanneer ik een nieuw legertje heb uit de ijzertijd val ik gewoon opnieuw aan ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja dan zit er denk ik niks anders op dan even wachten :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik had 10 stenen en 10 kruiken wijn, dus heb zo 2 sectoren kunnen bemachtigen, de rest is met mijn ideale mix van speren slingers en paarden

4 speren die als muurtje dienen tussen 2 plassen
3 slingers die erachter staan en eigenlijk mijn gevaarlijkste eenheden zijn
1 paard dat die boogschutters relatief makkelijk dood, alhoewel ik twijfel of ik het niet beter vervang door een slinger (om te vervangen door speer moet ik extra bouwen :( )

en dan taktiek he, zorgen dat jij het initiatief neemt en als jij een eenheid aanvalt je al je troepen inzet op die eenheid.
en als die 3/4 slinger er snel genoeg achterkomen, 2 eenheden aanvallen en het afmaken met de slingers.

persoonlijk probeer ik eerst hun boogschutters te doden, omdat als die me aanvallen, ik geen counter doe
 

DeletedUser400

Guest
Ik heb deze hele sector veroverend met telkens 8 speer op Automatisch beëindigen, zo moeilijk kan het dus niet zijn
 

DeletedUser309

Guest
hoe minder damage des te meer punten
dus beter vecht je zelf :)
 

DeletedUser

Guest
Vergeet sowieso niet te infiltreren, dan gaan namelijk alle gevechten een stuk makkelijker af.
Mij is het gelukt met de ideale combinatie van 5 speer en 3 slingeraars.
 

DeletedUser

Guest
Kan dat plaatje wat groter, als je inzoomed worden die pixels ook zo oversized :p

Maar ik zou eerst wat sterkere troepen ontwikkelen, ik weet niet wat je nu hebt maar minimaal ijzertijd troepen. Hoewel die speer mannetjes ook redelijk veel te goed zijn, met een goede tactiek en een paar keer proberen (vergeet infiltreren niet) lukt het misschien ook wel.
 

DeletedUser

Guest
Weet iemand hoe je wint tegen:
- 5 soldaten + 2 blijden
- 4 soldaten + 3 blijden?
 

DeletedUser

Guest
ik kan nog geen blijden maken, kan sinds gisteren soldaten maken
 

DeletedUser

Guest
Zit ook met dat probleem, ik raak al voorbij 5 soldaten + 2 blijden maar niet 3 blijden + 4 soldaten.
Voor de 5 soldaten weet ik ook niet meer welke opstelling, maar weet wel dat het twee keer voorkomt 5 soldaten + 2 blijden.
Het ene gevecht won ik met mijn opstelling (op automatisch gevecht beëindigen).
Het andere gevecht verloor ik met dezelfde opstelling en ook op automatisch beëindigen.

Voor er antwoord op komt, de zetten waren precies hetzelfde, van tegenstander en van mij.
Aangezien de schade van de aanval kan verschillen heb ik die ook altijd opnieuw geprobeerd en na een tijdje moeten stoppen door te groot verlies aan gereedschap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe kan je 2 soldaten en 6 blijden verslaan? Ik wil het laatste stukje van Maktaba overwinnen maar heb geen flauw idee hoe ik daaraan moet beginnen.
 
Bovenaan