Geen Reproductie Herstart

DeletedUser58

Guest
Ik heb problemen met het openen van het berichtencentrum. Ik heb firefox en als ik het berichtencentrum selecteert start het spel opnieuw op. Zijn er meer die hier last van hebben?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
In het begin had ik het even, maar na enkele uren niet meer. Het kan zijn dat het even duurt voordat de berichtenserver weet dat jij je geregistreerd hebt.
 

DeletedUser

Guest
Echt raar.

Ik heb een aantal berichten gestuurd (en dat werkte gewoon), nu wil ik een nieuw bericht lezen kan ik maar de helft zien. Je ziet maar de helft van een bericht veld en ik kan dat niet naar onder slepen, super weird?
 

DeletedUser58

Guest
Ik heb flashplayer nog een keer gedownload en nu is het probleem verholpen.
Dacht dat ik de nieuwste versie had, maar kennelijk was dat op de andere browser :eek:

Kan nog geen diamanten kopen, die pagina opent hij nog niet. Goed dat slaan we dan maar even over.
 

DeletedUser

Guest
ach ja, Diamanten kopen in een b☺ta...

Ik ben zowieso nooit echt van dat kopen geweest. Vooral niet als het in verhouding erg duur is, vergeleken met het resultaat.
 

DeletedUser58

Guest
Ach nee maar gezien het spel zich nog moet ontwikkelen is het goed om een melding te maken dat het niet werkt.

Ik probeer het eerst ook zonder diamanten, maar wil wel dat als ik op knopjes druk de dingen werken xD
 

DeletedUser

Guest
telkens als ik opnieuw in mijn stad kom staat die geschiedenis daar met wat er gebeurd is,
maar kan er niet worden voor gezorgd dat elk bericht maar 1x word weergeven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog geen last van gehad, maar ik gebruik h'm ook niet echt vaak.
 

DeletedUser

Guest
maar na elke interne fout moet je toch ook herladen?
en telkens krijg ik dan die geschiedenis te zien
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Lijkt me inderdaad ook handig om dat alleen te laten zien indien er sinds je laatste login iets veranderd is.
 
Bovenaan