Halloween evenement 2020 discussietopic

squirrel

Actief lid
Hoofdgebouw 1 een eitje, hoofdgebouw 2 gaat 2 upgrades missen, ga ik geen dia's verder meer aan besteden, die bewaar ik voor winterevent.

Knuffelset 1 op de eerste dag compleet, vanochtend de tweede set compleet, ver boven statistisch geluk.. uiteindelijk leverde dit echter geen extra 'dagprijzen' op :(

Oude event gebouw (asylum) alle kaartjes aan besteed op beider dagen en nog restant dia's in gedropt voor extra kansen... maar nog geen 5 upgrades opgeleverd, ver onder statisch geluk.. erg jammer want met zoveel pech op de dagprijs, durf ik geen nieuwe dia's eraan te besteden :( vorig jaar bij dit event hetzelfde verhaal, zwom in de pompoenen, echter geen geluk... maar goed, ik heb de aap meermaals getroffen, dus meerdere Lab's en die vindt ik visueel mooi, dus die gaan plaatsje krijgen (1'tje dan, rest naar antiek), hoofdgebouw compleet en restjes voor antiek handelaar, dus geslaagd event... op naar de winter...
 

squirrel

Actief lid
Toch dia's gebruikt, ik kreeg alweer dia's, dit keer als verjaardagskado van mijn familie :)
tja, mijn familie helpt nou niet echt mee bij mijn afkicken ... dus toch 2de event gebouw compleet nu, ga maar niet omrekenen hoeveel geld dit virtuele gebouw gekost heeft, want die lampjes waren opeens zo zeldzaam als sommige poppen ... maar goed, toch nog kleine voorraad dia's voor winterevent alvast...
 

Azgalaxa

Actief lid
Goede keuze, het winterevent schijnt niet zo'n best gebouw te zijn.
Het huis van de wolf is dat wel. Bovendien ook makkelijk om een 2e te krijgen.
 

Graecus 002

Actief lid
Was idd 'goedkoop' om een tweede gebouw te zetten. Als niet-diaspeler is het leuk om ook eens een 2e gebouw te kunnen zetten met de dia's die je verzamelt hebt...
Winter evenement zijn wel nog goede gebouwen, je moet ze alleen tegen elkaar zetten en daardoor wordt het ontzettend groot... (drie 3x5 gebouwen zonder dia of met héél weinig (hangt van geluk af) is 45 vakjes in totaal...)
 
Bovenaan