Hall of fame

DeletedUser

Guest
2 en 4 zijn omwille van diverse factoren niet afgewerkt. Het 3de is nooit afgewerkt. Dus enkel 1 en 5 zijn tot nu toe goed afgewerkt, lijkt me dan ook logisch dat enkel hier punten voor worden gegeven.



Tja, mij leek het eigenlijk logisch dat enkel de overgebleven spelers punten krijgen. Mocht het niet logisch zijn, kan dat natuurlijk ook aangepast worden, ligt eraan wat jullie voorkeur is :)
Vind het zo ook logischer
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde het eigenlijks niet zo, via die pokersites vind ik maar niks.
Als ik al poker, doe ik dat met mijn vrienden bij hun huis met een pakje kaarten en wat gewone pokerchips.

wacht even. Als ik het goed begrijp wil je online een pokermatch starten, maar moeten we naar jou huis komen om te pokeren:wacko:
 

DeletedUser

Guest
Lol, jullie een klassement voor Weerwolven van Wakkerdam? Dat is het oneerlijkste wat ik ooit heb gehoord!!
 

DeletedUser

Guest
Lol, jullie een klassement voor Weerwolven van Wakkerdam? Dat is het oneerlijkste wat ik ooit heb gehoord!!


Omdat jullie de mensen die overleven belonen.
Maar de mensen die 3 wolven eruit weten te werken en dan wordt opgegeten niet wordt beloont.

Als iemand zo inactief is als wat, maar toch elke dag toch 1 stem uitbrengt en tot het laatste blijft leven door gewoon mee te gaan op alles en nog wat. Hij punten krijgt in het klassement, terwijl hij geen ´bal´ heeft bij gedragen aan het spel.

Daarom vind ik het oneerlijk, omdat hij niks aan het spel heeft bijgedragen.
 

DeletedUser

Guest
Omdat jullie de mensen die overleven belonen.
Maar de mensen die 3 wolven eruit weten te werken en dan wordt opgegeten niet wordt beloont.

Als iemand zo inactief is als wat, maar toch elke dag toch 1 stem uitbrengt en tot het laatste blijft leven door gewoon mee te gaan op alles en nog wat. Hij punten krijgt in het klassement, terwijl hij geen ´bal´ heeft bij gedragen aan het spel.

Daarom vind ik het oneerlijk, omdat hij niks aan het spel heeft bijgedragen.

Je moet mar voorzichtig spelen
 

DeletedUser93

Guest
Niels, ik heb al eerder gezegd dat ik dit oneerlijk vind.
Je moe tof alle goedjes, of alle slechtjes, of de fluitspeler, of de cupido en koppeltjes laten zien die winnen, dus ook als er mensen in deze groep al dood zijn. Anders gaan mensen niks zeggen om onopallend te blijven om putnentt e verdiene, dus veranderd het aub naar alle goedjes of slechtjes of overige winnen, niet de overgebleven
 

DeletedUser

Guest
Niels, ik heb al eerder gezegd dat ik dit oneerlijk vind.
Je moe tof alle goedjes, of alle slechtjes, of de fluitspeler, of de cupido en koppeltjes laten zien die winnen, dus ook als er mensen in deze groep al dood zijn. Anders gaan mensen niks zeggen om onopallend te blijven om putnentt e verdiene, dus veranderd het aub naar alle goedjes of slechtjes of overige winnen, niet de overgebleven
ik ga aan skoopy vragen of hij hier een pol van wil maken
 

DeletedUser

Guest
Je moet gewoon na elk potje een poll maken van mensen die zijn voorgedragen door iedereen in het potje.
tussen de mensen die zijn voorgedragen moet je een poll maken en die wordt dan Man Of The Match of Woman Of The Match.

Beter?
 

DeletedUser

Guest
Je moet gewoon na elk potje een poll maken van mensen die zijn voorgedragen door iedereen in het potje.
tussen de mensen die zijn voorgedragen moet je een poll maken en die wordt dan Man Of The Match of Woman Of The Match.

Beter?
nee we gaan voor alle mensen van een team of alleen de overgebleven van een team


skoopy heeft beslist we gaan voor alle mensen van een team
 

DeletedUser665

Guest
waarom overgebleven? het doel is om de vijand uit te roeien. niet overleven
 

DeletedUser

Guest
waarom overgebleven? het doel is om de vijand uit te roeien. niet overleven

Precies, daarom vind ik het eerlijker om mensen voor te dragen en dan met een poll het te bepalen.
Het idee van niels546 vind ik niet eerlijk voor de mensen die de wolven eruit hebben gehaald, maar toch nog dood zijn gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Precies, daarom vind ik het eerlijker om mensen voor te dragen en dan met een poll het te bepalen.
Het idee van niels546 vind ik niet eerlijk voor de mensen die de wolven eruit hebben gehaald, maar toch nog dood zijn gegaan.

Skoopy heeft beslist
 
Bovenaan