Hall of fame

DeletedUser

Guest
Hall of Fame


Klassement
podium.jpg


1 Skoopy

2 Loena-Meya

3 monnikje



Battle of Player = 10
Bazenspel = 20
Schatzoekers = 30
Weerwolven van Wakkerdam = 30/aantal overwinnaars

Skoopy 40

Loena-meya 30
monnikje 30

Kingmike50 26

Shieka 20
LoveMe2/BrainFreezZze 20

Arianalover 10
Dutchtime 10
3Dimensional 10
Maarten 10
cooleswa 10
Killergast 6
BringItOn 6
Discosmurf 6
Asherali 6


Weerwolven van Wakkerdam
2ldgfww.jpg


WvW #1 Killergast, bringiton, Kingmike, discosmurf, Asherali
WvW #2 niet afgewerkt
WvW #3 niet afgewerkt (weet ik niet zeker)
WvW #4 Dutchtime, Skoopy en Arianalover
WvW #5 Loveme2/BrainFreezZze, Snicksie en Skoopy


Battle of Players

2293239853_ddd6bc4ef4.jpg


Battle of Players #1 Kingmike50
Battle of Players #2 Loena-meya
Battle of Players #3 Loena-meya
Battle of Players #4 3Dimensional
Battle of the Players #5 Thema: Poul Battle Kingmike50
Battle of Players #6 LoveMe2
Battle of Players #7 Skoopy
Battle of Players #8 Skoopy
Battle of Players #9 Loena-Meya
Battle of Players #10 monnikje
Battle of Players #11 Maarten
Battle of Players #12 monnikje
Battle of Players #13 monnikje
Battle of Players #14 cooleswa


Het Bazenspel

tumblr_lz9mh7GSbV1qe01sr.jpg


Het Bazenspel #1: Shieka
Het Bazenspel #2: niet afgewerkt

Schatzoekers

piraat-kleurplaat-schatkaart-medium.jpg


Schatzoekers #1:
Schatzoekers #2: niet afgewerkt


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kopieer nou niet gelijk alles van Grepolis. Als bepaalde spellen op het Grepolis-forum hier niet gespeeld worden, waarom zou je ze dan hier wel vermelden?
 

DeletedUser93

Guest
Ik ben het met genade eens.
Maar zou iemand interesse hebben om met zijn 5en ofzo een potje poker te doen die een weekje duurt?
Uiteraard via het forum en acttievelingen vereist.
 

DeletedUser

Guest
Kopieer nou niet gelijk alles van Grepolis. Als bepaalde spellen op het Grepolis-forum hier niet gespeeld worden, waarom zou je ze dan hier wel vermelden?
Ik dacht mischien beginnen ze hier dan ook met die spellen
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met mijn voorgangers eens. Het spellenforum is nog lang niet zo actief om voor zoveel spellen een soort van hall of fame aan te maken en al zeker niet voor spellen die hier (nog) niet eens gespeeld worden. Lijkt me ook vrij nutteloos.

Ik kan best begrijpen dat er voor de huidige spellen een hall of fame komt, ik heb daar ook totaal geen problemen mee. Maar dan moet deze wel worden bijgehouden.

Dus Niels, je mag van mij zeker deze hall of fame "beheren", echter is het gewoon nutteloos om hier spellen bij te gaan zetten die hier niet gespeeld worden.
Daarbij zie ik ook een "algemene hall of fame"? Ik zie daar vrij weinig in. Een hall of fame voor ieder spel in 1 topic, ja daar zie ik wel iets in. Maar probeer eerst eens je post goed te organiseren.

Wel leuk dat je de moeite er voor wilt nemen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met mijn voorgangers eens. Het spellenforum is nog lang niet zo actief om voor zoveel spellen een soort van hall of fame aan te maken en al zeker niet voor spellen die hier (nog) niet eens gespeeld worden. Lijkt me ook vrij nutteloos.

Ik kan best begrijpen dat er voor de huidige spellen een hall of fame komt, ik heb daar ook totaal geen problemen mee. Maar dan moet deze wel worden bijgehouden.

Dus Niels, je mag van mij zeker deze hall of fame "beheren", echter is het gewoon nutteloos om hier spellen bij te gaan zetten die hier niet gespeeld worden.
Daarbij zie ik ook een "algemene hall of fame"? Ik zie daar vrij weinig in. Een hall of fame voor ieder spel in 1 topic, ja daar zie ik wel iets in. Maar probeer eerst eens je post goed te organiseren.

Wel leuk dat je de moeite er voor wilt nemen :)
Ok maar dat ga ik morgen moeten doen want ik moet nu weg
 

DeletedUser93

Guest
Dat kan ik wel vertellen, ookal staat het ook in dfe post.
 

DeletedUser

Guest
Dat kan ik wel vertellen, ookal staat het ook in dfe post.

ik kan het niet vinden wie heeft gewonen

normaal moet nu alles goed staan
als er toch dingen zijn die fout zijn en dienen veranderd te worden pm me dan of schrijf het hier in het topic
 

DeletedUser93

Guest
Effe terug opgezocht en zover ik eruit kan opmaken zijn dit de winnaars:
Killergast
Mathijs/bringiton
Kingmike
Mericlen/discosmurf
Asherali



Enkel de goedjes die overblijven, niet?
Oh, bij hall of fame op grepo is het met alle goedjes, of alle slechtjes, oookal zijn ze dood.
 

DeletedUser

Guest
Ik was dood in het 1ste & 2de potje, maar wel 2x burger

2 en 4 zijn omwille van diverse factoren niet afgewerkt. Het 3de is nooit afgewerkt. Dus enkel 1 en 5 zijn tot nu toe goed afgewerkt, lijkt me dan ook logisch dat enkel hier punten voor worden gegeven.

Oh, bij hall of fame op grepo is het met alle goedjes, of alle slechtjes, oookal zijn ze dood.

Tja, mij leek het eigenlijk logisch dat enkel de overgebleven spelers punten krijgen. Mocht het niet logisch zijn, kan dat natuurlijk ook aangepast worden, ligt eraan wat jullie voorkeur is :)
 

DeletedUser93

Guest
Mar wil jullie misschien antwoord geven op mijn vraag, zou iemand interesse hebben voor een potje poker op het forum?
En ik hoop dat 6 ook actief word, al weten we nog niet wie m gaat leiden ( ik ga er wel 1 voor schrijven, maar oke)
 

DeletedUser

Guest
exames zyn gedaan, dus ik denk wel dat er meer mensen actief zullen zyn
 

DeletedUser

Guest
Mar wil jullie misschien antwoord geven op mijn vraag, zou iemand interesse hebben voor een potje poker op het forum?
En ik hoop dat 6 ook actief word, al weten we nog niet wie m gaat leiden ( ik ga er wel 1 voor schrijven, maar oke)

exames zyn gedaan, dus ik denk wel dat er meer mensen actief zullen zyn

Examens zijn gedaan, dus vakantie. Er zullen ook wel spelers zijn die op vakantie gaan.

Ik heb ook niet echt een idee hoe je het precies wilt spelen? Ik heb het potje op grepolis bekeken, maar veel wijzer word ik daar niet van :wacko:
 

DeletedUser

Guest
Mar wil jullie misschien antwoord geven op mijn vraag, zou iemand interesse hebben voor een potje poker op het forum?
En ik hoop dat 6 ook actief word, al weten we nog niet wie m gaat leiden ( ik ga er wel 1 voor schrijven, maar oke)

Ik weet dat je via PokerStars wel een Pokerclub zou kunnen beginnen en dan kan iedereen met een code zich daar inschrijven en clubmanager zou dan potjes op bepaalde dagen kunnen aanmaken.
Ik zelf zou namelijk ook erg geintresseerd zijn in een Poker match :)
 

DeletedUser93

Guest
Ik weet dat je via PokerStars wel een Pokerclub zou kunnen beginnen en dan kan iedereen met een code zich daar inschrijven en clubmanager zou dan potjes op bepaalde dagen kunnen aanmaken.
Ik zelf zou namelijk ook erg geintresseerd zijn in een Poker match :)

Ik bedoelde het eigenlijks niet zo, via die pokersites vind ik maar niks.
Als ik al poker, doe ik dat met mijn vrienden bij hun huis met een pakje kaarten en wat gewone pokerchips.
 
Bovenaan