Hall of fame

DeletedUser

Guest
Rustig jongens (en meisjes? :p).

Mij leek het in het eerste opzicht logisch dat enkel de overgebleven spelers punten zouden krijgen, maar zoals hier ook wordt aangehaald is het ook weer logisch dat degene die alle wolfjes eruit heeft gehaald, maar toch dood gaat, ook punten ontvangt. Daar had ik dan weer geen rekening mee gehouden.

Als een meerderheid van de spelers wilt dat dit zo wordt gedaan, dan vind ik het doodnormaal dat het ook gewoon zo gaat (tenzij het schade berokkent aan iets/iemand). Dit is de speelplaats, dus fun voor iedereen en als dit geen zware aanpassing vraagt oid, wil ik hier gerust mee instemmen.
 

DeletedUser

Guest
Tja, doordat bijna niemand bij de weerwolven daadwerkelijk veel zegt, zijn de moorden en lynches meer gokken dan echt verdenkingen. Hierdoor is het eerlijker als een heel team vermeld wordt.

Als het meer een WvW zou zijn zoals op PF, dan zou ik het oorspronkelijke plan juist aanraden.
 

DeletedUser665

Guest
Tja, doordat bijna niemand bij de weerwolven daadwerkelijk veel zegt, zijn de moorden en lynches meer gokken dan echt verdenkingen. Hierdoor is het eerlijker als een heel team vermeld wordt.

Als het meer een WvW zou zijn zoals op PF, dan zou ik het oorspronkelijke plan juist aanraden.

af en toe offer je jezelf op. voor een ziener bijvoorbeeld, als spreek paal. maar dan sterf jij terwijl jij belangrijk was voor het suc6 ;)
 

DeletedUser

Guest
Battle of Players #3 Loena-meya

Mogelijk dat ik het zelf aanpas vanavond aangezien Niels op vakantie is :)
 

DeletedUser1448

Guest
skoop, doe dan ook LoveMe2/BrainFreezZze, snick en jij.we krijgen nog steeds 10 punten voor onze bazen wvw pot :D
 

DeletedUser1448

Guest
LoveMe2/BrainFreezZze maakt het easyer. moet wachten op loena :( ze geeft me nog ava. word het iets met <3 dan love en anders brainy
 

DeletedUser1448

Guest
Skoop, moet ik echt 30 minuten wachten met de nieuwe WVW?
 

DeletedUser

Guest
In verband met de eventuele start van een nieuwe WvW: is het misschien handig om dit topic weer eens bij te werken?

Niet dat ik zo graag mijn eerste plaats verlies, maar zou zonde zijn als de hall of fame in verval raakte :)
 

DeletedUser93

Guest
Ik denk persoonlijk niet dat het hier gaat lukken, ik zie hier geen 10 à 12 mensen online zijn elke dag, al zou ik het wel willen. Ik denk dat het spellenforum hier wat doodgebloed is, en ik weet niet of dat is op te lossen, maar dat komt ook omdat ik niet weet of het spel zelf ook doodbloed.
 
Bovenaan