GvG Notificaties op App

DeletedUser

Guest
Omdat ik zo inschat dat GvG niet beschikbaar gemaakt gaat worden voor de app spelers denk ik dat dit niet in de categorie "niet voor te stellen ideeen" valt.
Als dat wel in de planning ligt dan zou ik dit zeer toejuichen en dan zou ik dit idee ook met alle liefde afgekeurd zien worden :)
Terwijl ik meestal op de app speel begeef ik me ook wel eens via de PC op GvG.
Hierdoor kreeg ik de behoefte om een soort notificaties op de app te ontvangen (een soort geschiedenis) om "up to date" te blijven voor wat betreft de GvG perikelen waar het ons gilde aangaat.
I.e. Aangevallen worden, de uitkomst van de 20:00 telling etc. etc.

Nadelen: die zie ik niet direct want ook voornamelijke pc gebruikers die niet thuis zijn kunnen onderweg op de hoogte blijven.

Voordelen: men kan ook via de app op de hoogte blijven en acties plannen voor als we weer "access" hebben tot de computer anders raken voornamelijke app spelers met name zo vervreemd van hun eventuele GvG avonturen en daarmee met dit spelonderdeel.
Ook voor voornamelijke app gebruikers binnen een GvG actief gilde zal er meer betrokkenheid/ integratie zijn met dit onderdeel van het spel en misschien zelfs wel eens een kijkje worden genomen op de PC of uiteindelijk ook deelgenomen worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Ik zou het positief vinden dat men de statistieken van de 20.00u telling ergens zou kunnen raadplegen (verzamelde gildemacht, totale ondersteuningspool, enz.). En die geschiedenis kan inderdaad beter. Belangrijke feiten (vb sector verloren aan die gilde) zouden meerdere dagen beschikbaar moeten blijven om te raadplegen. Maar dat hoeft niet op de app te zijn.

Maar als grote gilden een notificatie krijgen dat ze aangevallen worden, dan worden sieges meteen weggeslagen. Dan wordt het wel helemaal kansloos voor kleine gilden om nog ergens een landing te kunnen maken. Daar ben ik dus tegen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het positief vinden dat men de statistieken van de 20.00u telling ergens zou kunnen raadplegen (verzamelde gildemacht, totale ondersteuningspool, enz.). En die geschiedenis kan inderdaad beter. Belangrijke feiten (vb sector verloren aan die gilde) zouden meerdere dagen beschikbaar moeten blijven om te raadplegen. Maar dat hoeft niet op de app te zijn.
...

Mij gaat het om betrokkenheid van app-spelers bij alle spelonderdelen en ook het mogelijk geïnteresseerd raken om ook eens een kijkje te nemen op de pc en GvG door app-spelers.
Dus die uitslagen zijn wat mij betreft ook relevant voor app-gebruikers.
De details van wat, waar en wanneer gedeeld wordt zijn voor mij minder interessant als wel een betere spelintegratie van beide type spelers.
Ongeacht het platform waarop ze met FoE kennis hebben gemaakt of waarop ze over het algemeen graag spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Op een idee voor een GvG alarm werd door een toen nog moderator geantwoord dat Inogames GvG juist wil versimpelen en niet uit wil breiden. Ik geef jouw idee dus weinig kans van slagen.

https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/aanvals-alarm.12603/

Idee van een waarschuwing als je in GvG wordt aangevallen wordt ook steeds negatief op gereageerd.

Bedankt voor de link :)
Het is jammer dat ze beide spelplatforms en wat er zoal te doen is niet meer willen integreren en bereikbaar willen maken voor iedereen.
FoE's wegen zijn soms ondoorgrondelijk :D
Een aangekondigde aanval heeft nadelen dat begrijp ik wel maar gewoon op de hoogte zijn over behaalde resultaten ed. van het gilde ook voor app- gebruikers lijkt me toch wel fijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan