aanvals alarm

DeletedUser9114

Guest
Het zal vast geen nieuw idee zijn, maar het lijkt me wel erg handig als je een melding krijgt als je sector onder vuur ligt.
Ik denk hierbij aan bijv een zelfde knipperend icoontje als bij een nieuw bericht, maar ook bijv email of zelfs SMS.
er zijn genoeg voorbeelden van andere browsergames die je automatisch smssen als je beschoten wordt. Heel handig :)
 

DeletedUser

Guest
Het zal vast geen nieuw idee zijn, maar het lijkt me wel erg handig als je een melding krijgt als je sector onder vuur ligt.
Ik denk hierbij aan bijv een zelfde knipperend icoontje als bij een nieuw bericht

Je bedoelt dat icoontje dat altijd staat te knipperen ook als je geen nieuwe berichten hebt? :wacko:
 

DeletedUser5428

Guest
Leuk, als je om 3 uur 's nachts uit je bed gebeld wordt omdat je sector belegerd wordt.
 

DeletedUser6878

Guest
Het is misschien wel leuk voor de grotere gildes, die met hun aanvals GG's op 90% in een mum van tijd een belegering weg kunnen slaan. Maar de kleinere gildes die wat langere tijd nodig hebben om een succesvolle belegering uit te voeren zullen hierdoor geen schijn van kans meer hebben.

Geen goed idee dus.
 

DeletedUser

Guest
De bedoeling van FOE is dat je online bent / komt. Ze kunnen je natuurlijk ook iedere dag om 13:00 24 FP geven en de schatzoeker ook met 1 vakje maken.
Dus hoewel ik me de wens kan voorstellen zie ik het niet gebeuren :D
 

DeletedUser5968

Guest
Beste joncoboy

Innogames wilt het GvG versimpelen niet uitbreiden met allerlei mogelijkheden.
En Mindgem verwoord het ook heel mooi, het is inderdaad de bedoeling dat je online bent om te spelen.
Daarom zal ik dit idee afkeuren.

Groet Gaelwyn
 
Bovenaan