GvG bonus

Wildstorter

Actief lid
Uhm, wanneer zijn wij dan van de kaart verwijderd zonder dat we daar gebied gehouden hebben? Wil best de hand in eigen boezem steken maar dit is gewoon niet voorgekomen...

Dus mijn idee had daar geen effect op en dat is ook niet de insteek. Aanvallen om gebied te behouden is prima maar niet als een aantal anderen hier wordt er gekken om het slopen tegen te gaan. De één denkt aan minimaal 30 leden in een gilde voor gvg, de ander verzint iets anders. Daarom staat het toch ook bij ideeen en suggesties?
 

DeletedUser6877

Guest
1e worden kan bijna elk gilde zolang eerste blijven is een klus. we'll see
 
1e worden kan bijna elk gilde zolang eerste blijven is een klus. we'll see

Je bedoelt terwijl jullie en alle sloopgilden en slopertjes die jullie gebruiken echt alles uit de kast halen om er een einde aan te maken? Tja,in het ergste geval moeten we ons een paar keer tergugknokken naar de nr 1 plek. Het is niet alsof jullie je topdagen in 1 aaneengesloten periode bij elkaar hebben geharkt he, daar hebben jullie ook 5 jaar over gedaan. Maar voorlopig valt de schade nog heel goed te overzien hoor, geen reden om je zorgen te maken over ons. Ik maak me eerder een heel klein beetje zorgen over jullie, de meeste sloopgilden vallen na een tijdje uit elkaar of veranderen in slaapgilden met af en toe een oprisping. Weinig spelers hebben er echt zin in om langdurig stevig te investeren in slopen alleen maar om het slopen.
 

DeletedUser6877

Guest
Gaan jullie het hebben over slopertjes en minions, dat is echt lachen. hahaha. Oh ja en voor die tijd stonden we ook zon 160 dagen op 1. komt wel weer.
 
Wij hebben aan 1 vakantieganger genoeg hahahaha ik vrees dat andere gilden die af en toe op jullie meppen dat doen uit eigen initiatief en niet in opdracht ;)
 

DeletedUser6877

Guest
Je hebt gelijk willem. Zet dit idee maar bij afgekeurde ideeen. en dan niet miepen maar meppen !
 
Bovenaan