Geen Bug GS uitputting

Is er iets mis met de ondersteuning in GS? Ik heb nu met bijna iedere onderhandeling en aanval een uitputtingspunt, terwijl er maximale ondersteuning is uit 3 gebieden en zonder dat er valkuilen liggen of zo. ????
 
Uiteindelijk iets van 15 keer achter elkaar uitputting verhoogd, maar ik heb gelukkig nog e.e.a. kunnen doen. Heb het niet exact bijgehouden, maar vind het wel vreemd.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Uitputting blijft geluk hebben helaas, daar gaat niets mee mis.
 
Uitputting blijft geluk hebben helaas, daar gaat niets mee mis.
Ja en nee. dit klopt, zolang je je maar aan de wiskundige en statistische regels houd.
Het is natuurlijk zo, dat hoe meer gevechten je doet, hoe meer je bij het rekenkundig gemiddelde komt en daar heb ik mijn twijfels over.
Standaarddeviatie is een goede indicatie van de afwijking ten opzichte van het rekenkundig gemiddelde (kort door de bocht)
'Wat is de standaarddeviatie? De standaarddeviatie (standard deviation of s) is de gemiddelde hoeveelheid variabiliteit in je dataset. Deze maat vertelt je hoe ver iedere score gemiddeld van het gemiddelde verwijderd is. Des te groter de standaarddeviatie, des te meer variabel je dataset is.'
En ik vermoed dat '' s " erg hoog is.
 
Bovenaan