Grote Gebouwen vraag

Woozy

Lid
Ik heb nog niet van degene die ik wil compleet , maar zit al een tijd met de vraag hoe kom ik aan de initiële 50FP om hem neer te zetten.
10 FP van elk uur 1 FP is max daarnaast van alle gebouwen die ik heb kan ik er max 20 erbij krijgen als ik dat goed time , maar dan kom ik nooit aan de 50FP

Hoe hoort het gedaan te worden of hoe hebben jullie dat gedaan?

Ik zit nu in Hoge middeleeuwen
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je hoeft de forgepunten niet in 1x te doneren, je kan nu dus een paar doneren en wanneer de balk weer vol zit nog een paar.
 

Woozy

Lid
Ik zie geen mogelijkheid om te doneren wanneer het nog als bouwschema in mijn inventaris zit , ik zie alleen een knop "Bouwen".

Mijn vraag ging erom hoe krijg ik die 50FP bij elkaar voor iets wat alleen als compleet schema in mijn inventaris zit
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je zal het gebouw eerst moeten bouwen, dan kan je de forgepunten doneren. Je hebt de forgepunten niet nodig om het gebouw in jouw stad te plaatsen.
 

Woozy

Lid
okee , nu snap ik het ,
1- zorg dat je iig alle bouwstoffen hebt , zonder de FP ,
2 -dan kan je " Bouwen" , maar dat is alleen de fundatie.
3-Daarna kan je FP gaan toevoegen zodat je nivo 1 hebt en het een gebouw is dat ook zijn beloning geeft.
dank voor de hulp
 

Wie ben ik

Nieuw lid
Zit je al in een gilde? Zij kunnen je helpen en de benodigde FP's in je gebouw storten. Als dank voor hun hulp, krijgen zij FP's, medailles en blauwdrukken terug.
 

Rik60

Lid
Ik heb een GG gebouwd maar krijg nog steeds ook hiervan blauwdrukken. Wat doe ik daar mee? En hoe?
 
Bovenaan