Graveyard

DeletedUser2296

Guest
ik zat bij forge stats te kijken en bij graveyard stond niet hoeveel punten het oplevert, dus luid mijn vraag: hoeveel punten leverd de graveyard op?
 

DeletedUser

Guest
Dit is afhankelijk in welke tijd:
Bronstijd: 420
IJzertijd: 520
Vroege middeleeuwen: 710
Hoge middeleeuwen: 800
Late middeleeuwen: 890
Koloniale tijd: 1000

Het gebouw zou niet mee gaan met de tijd naar wat ik heb gehoord. Alleen weet ik niet wanneer dit is: als je het gebouw hebt ontvangen of hebt gebouwd. Dus stel je zit in de bronstijd en je gaat naar de ijzertijd, blijft het 420 tevredenheid leveren.
 

DeletedUser2296

Guest
maar dan heb je de laatste missie voltooid en dan onthult die 'ene' persoon zich. en staat er als opdr aangegeven gefiliciteerd je hebt alle haloween missies volbracht met uitroepteken!
 

DeletedUser

Guest
maar dan heb je de laatste missie voltooid en dan onthult die 'ene' persoon zich. en staat er als opdr aangegeven gefiliciteerd je hebt alle haloween missies volbracht met uitroepteken!

Die verdwijnt op 4 november. Je gebouw kan je in je inventaris vinden :)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wat Skoopy aangeeft is dus de tevredenheid die het levert, het aantal punten is nog onbekend (voor mij tenminste), en ik weet ook niet of je er uberhaupt wel punten voor krijgt, en of dat ook afhangt van het tijdperk.

Op forgestats staat de tevredenheid trouwens op 800 :) Waarschijnlijk voeg ik 'm gewoon toe aan de verschillende tijdperken met een verschillende tevredenheid ofzo.
 

DeletedUser2296

Guest
ik heb ook 800 punten erbij gekregen, dus ik denk dat het aantal tevredenheid evenveel is als de punten die je ervoor krijgt!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de graveyard dus in de LME vrijgespeeld en hem in de koloniale tijd neergezet. Ik krijg 890 tevredenheid. Het ligt er dus aan wanneer je het gebouw vrijspeelt.
 
Bovenaan