gouden kist bij WK event

DeletedUser

Guest
Hallo

ik weet niet maar kan iemand mij vertellen waarom ik 7x achter elkaar al BD krijg van een SW ??
Lekker eerlijk allemaal zeg, klopt helemaal niets van! je moet er al moeite voor doen om je punten te halen
en dan druk je, grrrrrr eeehhh neeeeee weer BD ?????????? dit kan niet waar zijn. nog eens 7x hee geen 1 of 2x maar 7x ?

Random no way !

PS
en ik heb de SW al staan ??!!

thewebman
 

DeletedUser

Guest
Hallo

ik weet niet maar kan iemand mij vertellen waarom ik 7x achter elkaar al BD krijg van een SW ??
Lekker eerlijk allemaal zeg, klopt helemaal niets van! je moet er al moeite voor doen om je punten te halen
en dan druk je, grrrrrr eeehhh neeeeee weer BD ?????????? dit kan niet waar zijn. nog eens 7x hee geen 1 of 2x maar 7x ?

Random no way !

PS
en ik heb de SW al staan ??!!

thewebman

Als het niet random zou zijn kon dit niet gebeuren. Je levert dus het bewijs dat het random is.
 

DeletedUser

Guest
Jij speelt op een fruitautomaat . Gooit er 100 munten in en wint helemaal niets. De eerste na jou wint met 1 munt de jackpot. Dat is gokken. Je kan iets 100x proberen, je kan iets 1x proberen. De winstkans veranderd niet.
 

DeletedUser

Guest
Jij speelt op een fruitautomaat . Gooit er 100 munten in en wint helemaal niets. De eerste na jou wint met 1 munt de jackpot. Dat is gokken. Je kan iets 100x proberen, je kan iets 1x proberen. De winstkans veranderd niet.

Ik wil niet flauw doen maar....... ik had er al 5x SW BD gehad op verschillende dagen en tijdstippen, ik denk spaar even wat verder en had uiteindelijk 1356cups om te zien wat er dan gebeurd. ik druk 2x achter elkaar en ja hooor weeeer BD van de SW.

Misschien is het inderdaad toch .....Onzin, lulkoek, BULLSHIT!

ik ben nog steeds een groot fan van events maar dit slaat echt werkelijk alles.
Als het random zou zijn! dan had zou je in dit geval NIET steeds het zelfde krijgen, als bewijs voering...... simpel wie ken jij die 7x een jackpot heeft gewonnen ?

thewebman
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
ach random ik heb al 500+ postmoderne gebouwen gemotiveerd en een BD is nog steeds spoorloos
 

DeletedUser

Guest
Als het random zou zijn! dan had zou je in dit geval NIET steeds het zelfde krijgen, als bewijs voering...... simpel wie ken jij die 7x een jackpot heeft gewonnen ?

Niemand. Met de winkans van een jackpot zou het pas raar zijn als ik wel zo iemand ken.

ach random ik heb al 500+ postmoderne gebouwen gemotiveerd en een BD is nog steeds spoorloos

Waaruit dus blijkt dat het random is. Je speelt een kansspel. Niet winnen is daarbij ook een optie.

Ik speel al heel lang mee in de Postcode Loterij en heb nog nooit wat gewonnen. Heb ik daarom nu dan recht op een prijs?
 

DeletedUser5428

Guest
7 keer achtereen iets krijgen dat 15% kans heeft, daarvoor is de kans ongeveer 2 op een miljoen. (0,15 tot de 7de macht).
Thewebman heeft dus inderdaad ongelofelijk veel pech (als Innogames het spelletje wel eerlijk speelt tenminste).
 

DeletedUser

Guest
7 keer achtereen iets krijgen dat 15% kans heeft, daarvoor is de kans ongeveer 2 op een miljoen. (0,15 tot de 7de macht).
Thewebman heeft dus inderdaad ongelofelijk veel pech (als Innogames het spelletje wel eerlijk speelt tenminste).

Het is niet 7x achtereen. Het is 7x voor hem, maar hij heeft het slechts eenmalig 2x achtereen geprobeerd.
 

DeletedUser1924

Guest
men kan zich er altijd onderuit lullen dat het een kans berekening is, Maar feit is dat ik 60 a 70 gouden kisten heb geopend en niet 1 renovatie kit die ik wil. Ja het kan statistische, maar het is fanshop, ballen, BDen bij de vleet. Ik word er mee dood gegooid.
Dan is het mij opgevallen dat na de laatste update de jackpot vaak veeeeeeeeeel later valt bij die van 5%, ja hier kan je je ook er mee onderuit lullen dat het toeval is, Men verstopt zich als je hebt pech en het is geluk hebben. Mijn antwoord. Nee zo vaak troep dat is opzet. laatste 2 dagen alleen maar zooi die ik niet wil. als ze zo mn geld willen hebben door me te belonen met troep dan zal ik niet veel meer uitgeven aan wat ballen. Ik vind het langzaamaan afzetterij. maar das mijn mening. Ik weet, ik maak zelf de keuze ballen te kopen, maar als ie op 600 of 800 staat dan is het wel heel verleidelijk, hij loopt vaak op tot wel 1000 cups en kost je zo stiekum toch veel dias
 

DeletedUser

Guest
Nee zo vaak troep dat is opzet. laatste 2 dagen alleen maar zooi die ik niet wil. als ze zo mn geld willen hebben door me te belonen met troep dan zal ik niet veel meer uitgeven aan wat ballen. Ik vind het langzaamaan afzetterij.

Dat zijn kreten die je wel heel erg vaak leest bij mensen die hun zin niet krijgen. Als niet gebeurt waar zij op hopen dan is dat opzet en oplichting.

Al zal jij die gouden kist 1000 keer openen. De kans op een renovatiekit blijft iedere keer dat je hem opent 5%. De kans dat je iets anders wint is dus 95%. Moet ik je nu nog uit gaan leggen welke kans dan groter is?
 

DeletedUser1924

Guest
Dat zijn kreten die je wel heel erg vaak leest bij mensen die hun zin niet krijgen. Als niet gebeurt waar zij op hopen dan is dat opzet en oplichting.

Al zal jij die gouden kist 1000 keer openen. De kans op een renovatiekit blijft iedere keer dat je hem opent 5%. De kans dat je iets anders wint is dus 95%. Moet ik je nu nog uit gaan leggen welke kans dan groter is?

je hebt gelijk, maar het is niet enkel op Bris waar ik dit ervaar. die dingen die ik wil zijn laag in % kans. maar je kan je er ook achter verschuilen met wat jij zegt en dat de werkelijke kans slechts 1% is. kan jij mij bewijzen dat ongeveer i op de 20x een renovatie kit of kennis altaar te voor schijn komt

Mijn punt is dat men zegt dat het 5% is, lukt je dat niet na 100 kisten dan kan iedereen zeggen dat kan. KLOPT. maar mijn mening is dat de kans er op geen 5% is. Ik heb het nu ook over de beta die ik er even bij betrek, ook daar 60 of 70 gouden kisten en zelfde ervaring

Dan hoor ik dit ook van vele andere mensen. Dus ik twijfel er sterk aan dat die 5% klopt
Tis makkelijk roepen dat het 5% is, maar wie zegt mij dat dat ook zo is, de kans dat ik 50% ballen krijg zou ook maar 15% mogen zijn. dus vandaar
mogelijk JA, waarschijnlijk dit alles qua kans. NEE
 

DeletedUser1138

Guest
Ik heb na +/- 20 keer proberen 1 kennisaltaar mogen winnen, verder is het vooral ballen fanwinkels en bd en een paar keer een hof.

Bij mj kloppen de verhoudingen dus wel. Bij het vorige evenement was de renovatiekit wel makkelijker te krijgen. Deze zouden ze ook wel voor 4000 cups mogen aanbieden
 

DeletedUser

Guest
kan jij mij bewijzen dat ongeveer i op de 20x een renovatie kit of kennis altaar te voor schijn komt

Nee, want die kans is er niet. Het is niet cummulatief. Niet 1 op de 20 is gegarandeerd een renovatiekit. De kans bij het openen van de kist is iedere keer opnieuw weer 5%.
 

DeletedUser

Guest
Kijk hier eens

10450748_854995431194960_7878386941247210860_n.png


Daar is die lob met een slagingspercentage van 5% eerst 235 keer achter elkaar misgeschoten alvorens hij viel. Je zou dus 235 gouden kisten kunnen openen en dan nog geen renovatiekit kunnen winnen.
 

DeletedUser

Guest
Hallo

ik weet niet maar kan iemand mij vertellen waarom ik 7x achter elkaar al BD krijg van een SW ??
Lekker eerlijk allemaal zeg, klopt helemaal niets van! je moet er al moeite voor doen om je punten te halen
en dan druk je, grrrrrr eeehhh neeeeee weer BD ?????????? dit kan niet waar zijn. nog eens 7x hee geen 1 of 2x maar 7x ?

Random no way !

PS
en ik heb de SW al staan ??!!

thewebman

de kans dat je eerste 7 kisten SW BD's geven, is 0,00128%. Dat is dus wel vrij zeldzaam. Mogelijk heb je dus heel veel pech gehad. Maar misschien klopt er toch iets niet aan die 20% kans op sw bd's, hoewel ik zelf redelijk normale prijzen krijg uit die kisten.
 

DeletedUser

Guest
de kans dat je eerste 7 kisten SW BD's geven, is 0,00128%. Dat is dus wel vrij zeldzaam. Mogelijk heb je dus heel veel pech gehad. Maar misschien klopt er toch iets niet aan die 20% kans op sw bd's, hoewel ik zelf redelijk normale prijzen krijg uit die kisten.

Pech heb je als je met de auto langs de weg staat, mijn vrouw zit rechts naast mij ;-).
Drukt 5x achter elkaar en.... 4 verschillende items.

Ik heb nu 2x/ 3x en 2x achter elkaar gedaan en het verhaal is bekend.
Wat is dit ongelooflijk frustrerend.......

Kanspel, geluk, berekeningen, vergelijkingen.... leuke motivaties allemaal... feit blijft..... ik ben het haasje en durf eigenlijk nergens meer op te drukken en vind er op dit moment ook niets meer aan.
alle andere events waren echt leuk en zaten goed in elkaar, maar dit event ? nee valt tegen en hoor ook regelmatig uit mijn Gilde dat het tegenvalt wat je ervoor moet doen en ervoor terug krijgt.

Jammer en helaas pindakaashaas.
 

DeletedUser7238

Guest
ik heb vanaf dag 1 gewoon opgescheven wanneer de lob er uit ging en zie dat er zo vaak op het zelfde getal eruit vliegt
hoe vaak ik niet de jackpot pak op bv 610 en zo zijn er nog meer topscore staat ook in verschillende werelden op het zelfde getal
daarbij komt ook nog eens als iemand zelf de jackpot zo hoog mogelijk probeert te maken bv 30 lob doet en er niks valt nog en 1iemand anders doet een poging die hem 9/10 pakt
ik heb zelf ook vaak genoeg dias gepakt ervoor en zo werkt het het is niet random gewoon slim bedacht xd
het is van tevoren bepaald xd
 

DeletedUser4359

Guest
Ik heb zelf het idee dat aan het begin van het event er veel Hall of Fame werd uitgedeeld. Hiermee werd iedereen lekker gemaakt. Er zijn er bij die in de eerste dagen al 3 Hall of Fame hebben gewonnen. Terwijl nu dat ding geheel niet te winnen is. Er bestaat in de computer wereld niet zoiets als een puut zuivere random generator. Zelf in Cryptografie wordt over een Pseudo Random Generator (PRG) gesproken. Dus ook niks zuiver.
Het zou me helemaal niks verbazen als er bij Innogames een beetje aan de 'kans' knoppen wordt gedraaid. Tenslotte is met software zoveel mogelijk en wij hebben daar geen zicht op. Alles houden ze in de gaten, Als je veel diamanten hebt geinvesteerd dan zal je dat beloond worden door Innogames.
 

DeletedUser1924

Guest
Ik heb zelf het idee dat aan het begin van het event er veel Hall of Fame werd uitgedeeld. Hiermee werd iedereen lekker gemaakt. Er zijn er bij die in de eerste dagen al 3 Hall of Fame hebben gewonnen. Terwijl nu dat ding geheel niet te winnen is. Er bestaat in de computer wereld niet zoiets als een puut zuivere random generator. Zelf in Cryptografie wordt over een Pseudo Random Generator (PRG) gesproken. Dus ook niks zuiver.
Het zou me helemaal niks verbazen als er bij Innogames een beetje aan de 'kans' knoppen wordt gedraaid. Tenslotte is met software zoveel mogelijk en wij hebben daar geen zicht op. Alles houden ze in de gaten, Als je veel diamanten hebt geinvesteerd dan zal je dat beloond worden door Innogames.

precies dat is mijn punt. gok automaten voor wie hier een beetje verstand van heeft kan je ook instellen op hoeveel % hij uitkeert en welke prijs er vaker word gegeven. maar goed, kan dat wel blijven roepen maar tis te makkelijk zich te verstoppen op iets wat wel mogelijk is en dat je pech of geluk kan hebben, ik heb met 3 accounts honderden gouden kistjes open gemaakt en ik heb mijn oordeel staan, sinds de laatste update is er ook een verandering geweest met raak schieten of niet. feit is dat je nu nog vaker ballen moet kopen als je de jackpot wil hebben. KASSA
 
Bovenaan