gildes ranglijsten

DeletedUser

Guest
waar vind ik ranglijsten voor gildes? en de punten van de leden? Een gilde lijkt me eventueel wel handig, als de punten van de leden niet te ver uit elkaar liggen , anders is er geen handel.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De gilde ranglijst vind je door op de rang linksboven te klikken (tussen de stadsnaam en het inwonersaantal), en daar naar het tabblad 'gildes' te gaan. Daar kan je op de knopjes met een kasteel er op klikken om het gildeprofiel en de leden te bekijken.
 

DeletedUser2346

Guest
Ik heb ook nog een vraag over gildes en om het forum niet te vol te maken doe ik het maar even hier:

Ik ben toegetreden tot een gilde toen ik ongeveer 500 punten had, maar nu sta ik na anderhalve week al op meer dan 3000 punten
en ik zou graag naar een beter gilde willen. Ik zie echter nergens een knop om een gilde te verlaten. Vervald je gildeschap bij de een nou als je toetreed tot een ander of is het anders? En hoe dan?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wanneer je je gilde opent via het knopje 'globaal', en dan naar leden gaat, zie je achter jouw eigen naam een rode knop om de gilde te verlaten.
 
Bovenaan