Gilde slagvelden discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe soort GVG opstarten naast oude vind ik een slecht plan. De huidige GVG vechters krijgen dubbele belasting met als gevolg dat meer mensen gaan stoppen. Hoe kom je anders aan zoveel tijd om in 2 GVG's te vechten , vooral als je fulltime werkt? Ik ga persoonlijk dan sterk overwegen om met Foe te stoppen. Op zo'n manier is het geen hobby meer.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10540

Guest
De reden dat ik niet graag GvG is dat het te lang duurt. Voor je een landje veroverd hebt ben je het al spuugzat. Saaaai.
Gruwelijk ingewikkeld is het ook maar dit is een moeilijk spel, dat maakt het juist een leuk spel!

Ik ben erg benieuwd wat jullie ermee gaan doen en ik ga het zeker proberen. Vanop de desktop. Op de smartphone is FoE maar half zo leuk :)
 

Joey-the-king

Actief lid
Ben benieuwd. Het is GE en GvG in elkaar.. maar heb hier bij het gevoel dat je dit minder makkelijk met minder spelers kan doen.. right?

Ben benieuwd hoe eerlijk dit gaat worden.
 
Tja,
Ik hoop dan toch zeker zo langzamerhand op een 2de gebouw dat units gaat produceren, want het word zo wel heel veel met die units die ik krijg uit me alca (en dat zijn er al bijna 100 per dag)
 

DeletedUser13017

Guest
toegankelijker maken vind ik een pracht idee....ik zelf speel nog niet echt lang,speel ook zeldzaam op de app,gewoon omdat ik dat te kein vind om degelijk te spelen in gevechten...heb dus uiteindelijk ook dat onderdeel gevonden, en na heel veel opzoekwerk uiteindelijk na weken een landje veroverd, en tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wat ik er mee aan moet....dus ik bekijk dat onderdeel gewoon niet meer....en ik veronderstel dat ik niet de enige ben...dus ik ben het volledig eens met de conclusie van jullie....
 
Vervanging van GvG lijkt me prima. Ernaast is teveel. GvG is wat mij betreft inderdaad te eenzijdig en het is moeilijk om je als gilde te handhaven tegen enkele zeer sterke gildes.
Hoop dat het in het nieuwe onderdeel leuker is en dat ieder op eigen niveau kan spelen. Misschien is het een mogelijkheid om een oplossing te verzinnen voor het moment waarop punten, schades enz gereset worden. Is het mogelijk om dat dynamisch per persoon te doen. Bij GvG is mijn grootste probleem het tijdstip van 20:00 uur. (voor mij niet te doen). In GvG stort iedereen die iets wil zich om 20:00 op de sectoren en om 20:30 uur staat alles vast.
Ik ben benieuwd naar de vernieuwing en hoop dat het een leuke toevoeging wordt. Misschien wel goed om er voor te zorgen dat de animaties sneller verlopen dan de gevechtsanimaties op dit moment. Als je handmatig vecht moet je erg veel geduld hebben, zowel in GvG als ook in GE.

Succes met de ontwikkeling.
 

Achnaton

Actief lid
Wat anders invoeren, omdat GVG te ingewikkeld is. Vervolgens komt er een kilometer aan uitleg over slagvelden. Ik ben benieuwd of het echt makkelijker wordt.
Misschien staat het ergens, dan heb ik het nog niet gevonden. Hoe gaat de indeling van gilden worden in een slagveld? Is dit random? Of is er een toewijzing?
 

Markus

Actief lid
Wat anders invoeren, omdat GVG te ingewikkeld is. Vervolgens komt er een kilometer aan uitleg over slagvelden. Ik ben benieuwd of het echt makkelijker wordt.
Misschien staat het ergens, dan heb ik het nog niet gevonden. Hoe gaat de indeling van gilden worden in een slagveld? Is dit random? Of is er een toewijzing?

niet te vergeten: tijdperken, eenheden, etc. en kan je maar in 1 slachtveld tegelijk? ga je tegen gildes van andere werelden?
 
Vind het een leuk concept, ben erg benieuwd wat het gaat brengen. wat ik leuk vind is dat de app spelers er ook bij betrokken kunnen worden.
Ben het wel eens met ikbenschipper over de eenheden. spelers die dagelijks bezig zijn met GvG hebben een enorme kostenpost (speel zelf ook nagenoeg elke avond) wat betreft hun eenheden, ten opzichte van de spelers die hier niet aan deelnemen.
Ben bang dat het misschien kiezen of delen word voor deze spelers, op 2 fronten vechten zit er niet in.
Niet te vergeten dat de buurtjes ook eens aangevallen moeten worden ;)

Toch lijkt het me een leuk nieuw onderdeel en ga de ontwikkeling zeker in de gaten houden :)
 

PartyPoison

Actief lid
De reden dat ik niet graag GvG is dat het te lang duurt.
toch raar, ik lees in andere berichten juist dat GvG slechts plaats vind tussen 20:00 en 20:30, dat lijkt me niet zo lang te duren.
daarnaast, dit nieuwe idee duurt 10 dagen, dat is een stuk langer dan een half uurtje niet waar? ;)
 

PartyPoison

Actief lid
vind het een interessant idee, ben benieuwd naar de uitwerking en hoe groot de kaarten werkelijk gaan zijn, en zou je sectoren vrij kunnen geven hierin? ik denk dat hier veel opties mee komen, bijvoorbeeld een GG die dit spel bevorderd. lijkt me dat inno hier wel iets van kan maken :)
 

DeletedUser7282

Guest
Ik vind het een interessant onderwerp. Aan de ene kant denk ik; ja, vernieuwing. Aan de andere kant denk ik vooral; nee, laat Inno eerst zorgen dat ze hun boel op orde hebben met GvG zoals het is. Het is een puinhoop en de kaarten zijn erg traag. Dan niet de constante crashes te vergeten wat tot grote ergernissen leidt.

Voor een aantal jaren geleden heeft Innogames er voor gekozen om nieuwe regels aan GvG toe te passen waarmee GvG ook flink op de schop werd genomen. Dit is naar verluid van veel spelers in het verkeerde keelgat geschoten. Agressieve npc's werden verwijderd. 24-uurs restrictie (van 20:00 tot 20:00) op sectoren die zijn vrijgegeven, zo zijn er nog wel veel meer dingen in GvG kapot gemaakt.

Check knipsel 1: De reden waarom heel veel spelers sinds de nieuwe regels met GvG zijn gestopt, is omdat er genoeg werd geschreeuwd dat de nieuwe regels van GvG gewoonweg ruk waren. Hier heeft Innogames nooit naar geluisterd, met als gevolg dat ze uiteindelijk tot dit lage percentage zijn uitgekomen.

Probleem is dat Innogames toepassingen aanbrengt, feedback vraagt, feedback ontvangt, feedback in de prullenbak gooit.
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    24,2 KB · Weergaven: 192

DeletedUser7282

Guest
Ik vind het een interessant onderwerp. Aan de ene kant denk ik; ja, vernieuwing. Aan de andere kant denk ik vooral; nee, laat Inno eerst zorgen dat ze hun boel op orde hebben met GvG zoals het is. Het is een puinhoop en de kaarten zijn erg traag. Dan niet de constante crashes te vergeten wat tot grote ergernissen leidt.

Voor een aantal jaren geleden heeft Innogames er voor gekozen om nieuwe regels aan GvG toe te passen waarmee GvG ook flink op de schop werd genomen. Dit is naar verluid van veel spelers in het verkeerde keelgat geschoten. Agressieve npc's werden verwijderd. 24-uurs restrictie (van 20:00 tot 20:00) op sectoren die zijn vrijgegeven, zo zijn er nog wel veel meer dingen in GvG kapot gemaakt.

Check knipsel 1: De reden waarom heel veel spelers sinds de nieuwe regels met GvG zijn gestopt, is omdat er genoeg werd geschreeuwd dat de nieuwe regels van GvG gewoonweg ruk waren. Hier heeft Innogames nooit naar geluisterd, met als gevolg dat ze uiteindelijk tot dit lage percentage zijn uitgekomen.

Probleem is dat Innogames toepassingen aanbrengt, feedback vraagt, feedback ontvangt, feedback in de prullenbak gooit.

Nog een toevoeging: GvG is lastig te begrijpen? De basis van GvG is ontzettend simpel om uit te leggen, laat men zich ook een beetje verdiepen in de meer geavanceerde aspecten van GvG. Spelers hoeven niet alles zomaar in de schoot geworpen te krijgen toch? Daar komt ook nog bij dat een nieuwe speler eerst het spel opzich moet ontdekken voor hij/zij überhaupt effectief mee kan doen GvG.
 

DeletedUser12187

Guest
Dit lijkt me een leuke toevoeging. Zeker voor de app spelers, waaronder ikzelf. Ben benieuwd.
 

generaal bishmark

Actief lid
als ik het goed begrepen heb blijft het huidige gvg ook bestaan in zijn huidige vorm hoe het nu is .... , dat is voor mij persoonlijk het mooiste onderdeel van FOE , dan ben ik superblij en zeer nieuwsgierig naar een extra gvg die er bij gaat komen , super weer een extra uitdaging en nog meer gevechten , verry nice ...dan word foe steeds leuker ook voor de app spelers
 

Laat ons weten wat je van dit nieuwe onderdeel vindt!

Sterke puten; loot van 5fp en de provinciegebouwen.
Zwakke punt is reset na 10 dagen. Als je spelers in een gilde wilt laten samen werken moet je ze een gezamelijk lange termijn doel geven dat zowel het gilde versterkt als de individuele speler. Een 10daagse reset haalt dat doel onderuit, en ik verwacht dan ook dat om die reden het nieuwe systeem niet meer mensen gaat trekken. Ik zou ook graag zien dat GvG kracht meer gebaseerd is op het AANTAL spelers van het gilde dat mee doet dan de individuele kracht van enkele spelers(die Jaren voorsprong hebben op nieuwere spelers). Bij GE gaat het bv ook om een percentage en niet om de oudste speler.
Ik zou het erg jammer vinden als er een nieuw systeem bedacht wordt en t toch weer erg veel elementen van het bestaande systeem heeft, onderhandelen als in GE zou voor mij dus bv niet in GvG moeten zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan