Gevechten winnen mogelijk?

DeletedUser6867

Guest
Trebutched? HME? Of bedoel je kannonen? ;)
90%.... kan het niet wat minder? 70% ofs... :)

met kanonnen moet het lukken :p kannonen op zijn houwitsers en met langzwaard paardjes afwerken in struiken of bossjes extra att/def

of langzwaard om je kannonen en en hem na voren laten komen zodat paardjes je langzwaard aan vallen en hun uit de weg kan ruimen voordat de houwitzers te dichtbij komen zijn ze al aardig kapot door kannonnen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
Hoeveel aanval/defence?
Lukt het met 70%

moet kunnen :p gewoon super defence spelen :) je kannonen verdedigen met je lichte eenheden (lang zwaard)2de rondje staat ze paardjes naast je langzwaard als je om je kannonen hebt gezet 5 langzwaard tegen 5 lansiers is te doen

11
331
3 1
1

1 zijn langzwaard 3 kannonen kan het slecht uit teken zal een screenie maken ingame van wat ik bedoel met PMT eenheden ;)
 

DeletedUser6867

Guest
10565044_501708819963816_566296584083111579_n.jpg

zo iets bedoel ik :)
 

DeletedUser6867

Guest
Die langzwaarden zijn er voor dat je kanonnen niet uit elkaar gescheurd worden door de lansiers

yup omdat ze beschermd zijn moeten de lansiers wel langzwaard aanvallen ;) en als de houwitzers na voren gaan damage jij ze met je kannonnen

ik speel altijd super defensief op de kaart en heb op deze manier heel post modern uitgespeeld met moderne/proggessieve tijdperk eenheden en 21% aanval :p

mag dan maar 500+ gevechten gewonnen hebben maar ik ben op dat vlak gewoon zeer tactics :p
 

DeletedUser

Guest
yup omdat ze beschermd zijn moeten de lansiers wel langzwaard aanvallen ;) en als de houwitzers na voren gaan damage jij ze met je kannonnen

Zelfs dan bestaat er een zeer grote kans dat je gewoon verliest. Het bereik van die kanonnen is beperkt, de schade minimaal en de bonus van de tegenstander te hoog.
 

DeletedUser6867

Guest
Lol ik speel altijd auto :p.

Dus langzwaarden en kannonen naar voren?
Of achter blijven, en lansiers naar mij toe lokken?
na je toe lokken :p zoals ik in het plaatje aangaf :p houwitzers hebben maar een range van 6 dus ze moeten aardig na voren voordat ze in range komen :) de AI rent altijd na voren toe en zal dus eerst je langzwaard moeten afmaken voordat ie bij je kannonen kan + kannonen hebben een bereik van 12 en extra aanval tegen zware eenheden (houwitzers) dus met beetje geluk moet je per ronde 1 houwitzer af kunnen knallen.
snap niet dat je zover heb kunnen komen door op auto te spelen :|
 

DeletedUser6867

Guest
Zelfs dan bestaat er een zeer grote kans dat je gewoon verliest. Het bereik van die kanonnen is beperkt, de schade minimaal en de bonus van de tegenstander te hoog.


true slayer maar kannonen hebben 12 bereik houwitzers 6 ;) dus kannonen kunnen zo ie zo al een keer 1 keer vuren voordat de houwitzers in range komen en dan nog als ze lansiers weg zijn kan ie ze kannonen weer verplaatsen over het veld door extra afstand op te bouwen :) zoals ik zei met beetje geluk en een shitload aanval is het zeker te winnen :)

gunstig gezien kan in de 3de beurt zijn lansiers allemaal dood zijn want die langzwaard hebben normaal 25 att 25 def lansiers hebben 40 om 40 langzwaarden krijgen 7 extra aanval en def tegen lansiers wat ze dus als je zou rekenen :) 25+70% = 42,5 att en def daarbij 7 extra aanval en def tegen snelle eenheden geeft ze bijna 50 att en def tegen lansiers terwijl 40 maar hebben dus ze zijn altijd sterker

zelfde met kannonen die hebben 13 att en 4 def maar weer bonus tegen zware eenheid (houwitzers) dus 13+70% =22 att +7= 29 att tegen houwitzers hebben 35 att en 35 def dus met geluk kan je per rondje 1 houwitzer weg knallen met je kannonen als de lansiers weg zijn kan je met je over gebleven lichte eenhden proberen ze houwitzers af te leiden zodat je kannonen door kunnen blijven schieten :)

ben hier van uitgegaan dat de bonus 0% is van de tegenstander
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik snap het nig niet helemaal... :wacko: :(

Miet ik nou helemaal aan het begin (dus waar de eenheden bij begin van het gevechtstaan) staan en wachten tot de tegenstanders komen?
Maar dan wel met mn langzwaarden om mijn kanonnen? :)
 
Bovenaan