Gevechten winnen mogelijk?

Joey-the-king

Actief lid
Heuij,

Kan ik dit allemaal met LME eenheden (+ 65% defecte/aanval) verslaan? :)


3 achterladers, 2 fuseliers, 1 jager, 2 lansiers.. 50%aanval/deff

4 jagers, 2 lansiers, 2 achterlader.. 50%aanval/deff

3 achterladers , 2. houwitsers, 3 lansiers. 50%aanval/deff

4 jagers, 3 lansiers, 1 achterlader.. 50%aanval/deff

3 jagers, 1 fuselier, 2 lansiers, 2 achterladers.. 50%aanval/deff
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7124

Guest
LME vs Indus??? ik schat de kans maar heel klein in.
 

DeletedUser7124

Guest
LOL als ik de kans klein inschat dan bedoel ik eerder dat het onmogelijk is. Moesten langzwaarden nu immuun zijn in bossen zoals milities dan zou ik 1 langzwaard en 7 schurken gebruiken. Met de juiste bebossing zou het dan haalbaar zijn. Maar de langzwaarden zijn jammergenoeg niet immuun in bossen....
 

DeletedUser

Guest
De hoofdprijs winnen in de loterij is ook mogelijk. De kans er op is echter vrij klein. Met het ideale terrein en goed gebruik daarvan plus nog eens de juiste keuze van eenheden is er een kleine kans dat je er een paar wint. Allemaal winnen zit er absoluut niet in.
 

Joey-the-king

Actief lid
De hoofdprijs winnen in de loterij is ook mogelijk. De kans er op is echter vrij klein. Met het ideale terrein en goed gebruik daarvan plus nog eens de juiste keuze van eenheden is er een kleine kans dat je er een paar wint. Allemaal winnen zit er absoluut niet in.

Welke eenheden kan ik dan het beste kiezen?
En welk gevecht? :)
 

DeletedUser

Guest
Geen, want als het terrein je tegen zit win je toch niets. Je wint alleen als alles mee zit voor jou en de AI er een potje van maakt. Dan kan je wat winnen, maar de kans is miniem.

Het probleem is dat op de lansiers na, alles op afstand jou kan raken en de afstandseenheden die jij in kan zetten verdedigend zwak zijn en met alleen afstandseenheden je het niet red. Die "paar winnen" is ingegeven op de kans de loterij te winnen.
 

Joey-the-king

Actief lid
En dit:
3 jager, 1 fuselier, 2 lansier, 2 achterladers vs 3 keizerlijke gardes, 1 zware ridder, 2 langboogen, 2 langzwaarden.

~Jagers zijn lichte eenheden en keizerlijke garde zware, dus dan hebben m'n keizerlijke gardes daar een bonus op.
~Zware ridder heeft ook bonus op een fuselier
~lang zwaarden hebben een bonus op lansiers
En dan tegen die achterladers 2 langboogschutters

Das toch slim?
 

DeletedUser

Guest
Jouw keizerlijke garde heeft slechts een verplaatsing van 12. Een jager 16 en een bereik van 8. Jouw garde komt nooit dichtbij genoeg om ze veel pijn te doen.

Je grootste probleem is het bereik van de tegenstander. Die kan jou al raken voordat jij iets kan doen en brengt dus meer schade aan. Met je garde moet je naast de tegenstander staan en krijg je dus altijd 1 tik terug. Die jager raakt jou zonder naast je te staan en blijft dus lang ongeschonden. 2 achterladers doden 1 langboog zonder dat die maar iets heeft kunnen raken. Je bent dus vanaf het begin de onderliggende partij.
 

Joey-the-king

Actief lid
Oohh, damn :/..

En met 8 kanonnen? Die hebben een bereik van 12 en kunnen dus die andere eenheden van een afstand raken.
Maar die jagers zijn het probleem,, als die te dichtbij komen kunnen zij weer mn kanonnen raken :wacko:.
 

DeletedUser275

Guest
Als die jagers in een boom gaan staan dan kunnen ze niet geraakt worden door je kanonnen of door je lange boogschutters.
Dan zit je dus met een groot probleem.
 

DeletedUser

Guest
En die achterladers hebben een groter bereik dan jouw kanonnen, dus je moet je kanonnen dichterbij gaan brengen en dan komen ze weer op gevaarlijke afstand van de andere eenheden.
 

DeletedUser5428

Guest
Laat die bonusprovincies van het industriële tijdperk (daar gaat het toch om?) liggen tot wanneer je zelf in het progressieve tijdperk zit.
Want die met +50% is niet de laatste. De volgende zijn nog moeilijker.
 

DeletedUser4100

Guest
Met pro leger is het als nog wel pittig. Ik zoude zelf het nog even laten liggen
tot ik in MT zoude zitten en dan ze opjagen met mech. artillerie. De indu kaart
is dan zwaar benadeeld door een korter bereik en de vergroting van je slagveld.
Terwlijl MT artillerie juist goed bereik heeft.:)
 

DeletedUser1924

Guest
Pff indus eenheden zijn dus sterk..
Dus ik kan mn missie niet voltooien :(.

ik heb die laatst op C nog gedaan. pittig maar lukt wel met PTP units. Ik had ergens in de 40% bonus met aanvalen. snipers zijn er vaak erg handig !!
 

DeletedUser4100

Guest
Als je echt heel lang geduld hebt. MG-teams knallen echt heel goed tegen jagers.:D
MG-teams wreken zich altijd. Laat verstopte jagers je MG aanvallen en je MG zal ze
invlarden schieten. Geweldige eenheden die MG-teams.:)
 
Bovenaan