Gevechten winnen mogelijk?

DeletedUser1623

Guest
ah ok, ik zit op arvahal ook in de LME, en vind het al pittig met een grenadier met 7 schurken, en dan ben ik pas bij de 3de provincie van het indus tijdperk, ik moet nog aan de bonusprovincies beginnen :)
 

DeletedUser4100

Guest
Probeer eerst de grendier neer te schieten met kannen en houd de vijandige schurken op afstand
met andere schurken. Ik denk dat dat het beste werkt.:)
 

Joey-the-king

Actief lid
ah ok, ik zit op arvahal ook in de LME, en vind het al pittig met een grenadier met 7 schurken, en dan ben ik pas bij de 3de provincie van het indus tijdperk, ik moet nog aan de bonusprovincies beginnen :)

Btw, zoals drakenridder al zegt,, gebruik kanonnen.
Ik had dat volgens mij ook zo gedaan.
8 kanonnen of, of keizerlijke gardes :).
 

DeletedUser1623

Guest
Btw, zoals drakenridder al zegt,, gebruik kanonnen.
Ik had dat volgens mij ook zo gedaan.
8 kanonnen of, of keizerlijke gardes :).

Sorry, ik had het onduidelijk neergezet, ik ben degene met 1 grenadier en 7 schurken :)

Gaat redelijk makkelijk, ongeveer 1 schurk per gevecht legt het loodje, dus dat valt mee.
Maar ik denk dat de bonus provincies lastiger gaan worden, maar goed, zodra ik daar ben ga ik het gewoon proberen en zien waar het schip strand
 

DeletedUser4100

Guest
De hoogste bonussen zijn zelfs 150% dacht ik. Er was meende ik een sector met
4 grendiers 4 schurken +150% of 120% weet niet meer pricies maar dat was heel
pittig.
 

DeletedUser1072

Guest
De hoogste bonussen zijn zelfs 150% dacht ik. Er was meende ik een sector met
4 grendiers 4 schurken +150% of 120% weet niet meer pricies maar dat was heel
pittig.

1 van de aller makkelijkste als je gewoon 8 snelvuur heb :p

Maar met LME is die moeilijk ja, misschien zijn langbogen dan je beste keus? (Als ze buiten bereik kunnen blijven natuurlijk)
 

DeletedUser4100

Guest
In den tijden dat ik hem aanviel bestond het hele progresieve tijdperk nog nieteens.:p Toen had ik de keuze
uit alle eenheden tot het einde van de TT van indu tijdperk.;) Als nog een taaie.
 

DeletedUser1623

Guest
In den tijden dat ik hem aanviel bestond het hele progresieve tijdperk nog nieteens.:p Toen had ik de keuze
uit alle eenheden tot het einde van de TT van indu tijdperk.;) Als nog een taaie.

Tis een tijd geleden, maar volgens mij was het progressieve tijdperk er al toen de bonus provincies voor indus vrijgegeven werden.

Kan zijn dat ik het fout heb hoor, want toen was er ook nog de 150% aanvalsbonus van GGs. Weet nog wel dat het belachelijk makkelijk was om toen die bonus provincies te doen.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik weet het ook niet precies maar ik kan het ook wel mis hebben of progressieve zoude zo rond
de indu bonuskaarten zijn gekomen. Is al te lang geleden om het echt met zekerheid te zeggen.

Toen was mijn bonus rond de 50% of 60% weet niet meer helemaal maar had Dom van Aken op lv. 10
maar was toen al wel taai. Andere lui die 150% aanvalskracht hadden waren er zo moeiteloos over
heen gegaan en klaagden dat het te makkelijk was. Toen het met 60% de maximum werd verminderd
was het ineens weer te moeilijk en waren ze te zwaar benadeeld.:p Haha this wel een beetje offtopic
maar ik kan me wel herinneren dat ik er een grote kluif aan had.

Als je met LME eenheden er tegen aan gaat en je houd je er al goed stand vind ik dat een grote
prestatie. Epic misschien wel want had het al heel lastig met betere eenheden.
 

DeletedUser1072

Guest
Tis een tijd geleden, maar volgens mij was het progressieve tijdperk er al toen de bonus provincies voor indus vrijgegeven werden.

Nope, eerst de bonus provincies daarna kwam progressief pas.

Toen was mijn bonus rond de 50% of 60% weet niet meer helemaal maar had Dom van Aken op lv. 10
maar was toen al wel taai. Andere lui die 150% aanvalskracht hadden waren er zo moeiteloos over
heen gegaan en klaagden dat het te makkelijk was. Toen het met 60% de maximum werd verminderd
was het ineens weer te moeilijk en waren ze te zwaar benadeeld.:p Haha this wel een beetje offtopic
maar ik kan me wel herinneren dat ik er een grote kluif aan had.


Voor mij was het een makkie. Toen ik die provincies voor het eerst zag probeerde ik het al amper. En toen ik weer terug kwam van mijn tijdje stoppen was het moderne tijdperk er al. En toen met vrij veel gemak de eerste helft helemaal afmaakt met snelvuur en de laatste met snelvuur en snipers met maar 6% bonus :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4100

Guest
Als je betere militaire technologieën hebt ontwikkeld wel.:p
Epic als je met zwaar militair technologisch zwaar onderontwikkelde
legers het opneemt tegen hen.;)

Mwo met moderne troepen kan je er wel makkelijk doorheen walsen. Ben best
benieuwd naar die progressieve bonuskaart. Haha dan lekker dat allemaal plat
walsen met nog sterkere eenheden.:D Zoals commando's; MG-teams; overrijden met IFV's;
weg schieten met raket artillerie. Maar das andere koek.:p

Ik denk niet dat ik het zoude redden met LME troepen tegen Indu bonus troepen.
 

DeletedUser6867

Guest
tbh toen waren het zeurpieten ik ben er met 21% en kolonaile troepen door heen gerend :) sleutel woord defence defence defence :p
 

DeletedUser4100

Guest
Haha tja zoude luxe problemen kunnen zijn geweest.:p
Na weer me te hebben hersteld is het ook aardig gelukt met dubbele legers.:)
Beperkt aanvlaskracht 61% of zo v/s 25& en met 8 commando's v/s 8 commando's, 6 MG-teams en 2 raket artillerie (allemaal bij elkaar opgeteld)
was het nog goed te doen.:) Hmm al had ik misschien beter geen 16 commando's met 25% felle tegenstand moeten aanvallen met 8 commando's
maar met MG-teams. Toch ook deffensief vooral. This echt een gulden regel.
 
Bovenaan