Gebouwen verplaatsen idee!

Moet het mogelijk zijn om gebouwen te verplaatsen via een inventaris?


  • Totaal aantal stemmers
    43

DeletedUser

Guest
Zou het niet veel handiger kunnen zijn dat je gebouwen zou kunnen oppakken en deze later weer zou kunnen plaatsen.

Nu moet je de hele tijd namelijk ruimte zoeken om het gebouw een tijdje te laten staan, en daarna naar de goede plekken zetten. En als je geen ruimte meer hebt kun je namelijk niks verplaatsen of je zou dan gebouwen moeten verkopen en later weer moeten kopen en dat is best duur.
 

DeletedUser

Guest
Het zou handig zijn, maar om het tijdelijk ergens in de lucht te laten zweven lijkt me ook een beetje moeilijk.

Paden zijn (nog) gratis, je kan altijd die verwijderen om ruimte te creëren.
 

DeletedUser

Guest
Het zou handig zijn, maar om het tijdelijk ergens in de lucht te laten zweven lijkt me ook een beetje moeilijk.

Paden zijn (nog) gratis, je kan altijd die verwijderen om ruimte te creëren.

Ik bedoel niet in de lucht maar dat er bijvoorbeeld een extra knopje komt onder links in de hoek waar al je gebouwen hebt staan die je op dat moment niet gebruikt
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Paden zijn inderdaad nog gratis, maar dat verandert later als je beter paden krijgt.

Zelf lijkt me dit niet echt nodig, het zorgt er juist voor dat je moet nadenken voordat je een gebouw neerzet.
 

DeletedUser

Guest
Een beetje onrealistisch.
Hoewel het soweiso al een beetje onrealistisch is een gebouw binnen een seconde aan de andere kant van een stad te zetten...
Het zou wel handig zijn, het scheelt wat gepuzzel.
 

DeletedUser

Guest
gewoon een hele grote katapult neer zetten, je gebouw in de lucht schieten en dan heb je ongeveer twintig seconden voor je h'm weer op moet vangen ^^
 

DeletedUser

Guest
gewoon een hele grote katapult neer zetten, je gebouw in de lucht schieten en dan heb je ongeveer twintig seconden voor je h'm weer op moet vangen ^^

En dan hopen dat die nog heel is :D
 

DeletedUser

Guest
Dan zou het wellicht een idee zijn om de gebouwen in je inventaris te kunnen zetten.
 

DeletedUser

Guest
Mij lijkt het niet echt een goed idee. Het spel draait er net rond om creatief en weldoordacht met de (soms beperkte) ruimte om te gaan.
Eerst denken, dan pas handelen :D
 

DeletedUser14

Guest
Hmmmz, volgens mij was dit wel eerst het plan, er was namelijk een Inventory bij de Engelse Beta eerst en ook iets om gebouwen daarheen te verplaatsen, maar daar kon je nog niet op klikken, dat idee ging dus de prullenbak al in neem ik aan.
 

DeletedUser

Guest
Mij lijkt het handig, maar ik ben het eens met de volgende post:
Paden zijn inderdaad nog gratis, maar dat verandert later als je beter paden krijgt.

Zelf lijkt me dit niet echt nodig, het zorgt er juist voor dat je moet nadenken voordat je een gebouw neerzet.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook dit topic over het draaien en verplaatsen naar een inventaris van gebouwen naar het ideeënforum verplaatst.
 

DeletedUser

Guest
Best een leuk idee. Maar dan wordt het idd. te makkelijk. Gewoon uitbreiden en zien dat je je gebouwen goed neerzet.
Tegen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen, anders kan je uw structuur te snel aanpassen..
 

DeletedUser

Guest
je kan gebouwen al verplaatsen:confused:, kijk maar bij gereedschappen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Haal nou niet alle leuke tactische elementen uit het spel weg...
 

DeletedUser

Guest
Pracht idee. Persoonlijk vind ik het erg irritant dat ik steeds eerst dingen moet verwijderen, om vervolgens weer dingen te verplaatsen waardoor er eindelijk ruimte is en dan de verplaatste dingen weer op een goede plek te zetten. Als je tijdelijk even ruimte hebt om te kunnen schuiven zou prachtig zijn.
 
Bovenaan