Geen Bug Gebouw Ververij bug

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of dit onderwerp al eerder is besproken in andere topics maar ik ben erachter gekomen dat de Ververij met verkopen meer goud en voorraden oplevert dan wat je ervoor betaalt had. Bij aankoop kost de Ververij 340 goud en 490 voorraden. Echter bij het verkopen ervan levert het je 690 goud en 720 voorraden op. Dat klopt dus niet helemaal. Op die manier kun je continue Ververijen maken om ze vervolgens weer te verkopen. Nou weet ik niet of het alleen om de ververij gaat, heb het tot nu toe alleen ontdekt bij dit gebouw, maar het kan goed zijn dat het om meer gebouwen gaat.

Kon natuurlijk ook m'n mond hierover houden en er lekker misbruik van maken maar zo zit ik niet in elkaar. Het moet wel allemaal eerlijk verlopen natuurlijk.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ben je niet in de war met een Weverij? Mijn ververij brengt gewoon 90 munten en 120 voorraden op als ik 'm wil verkopen.
 

DeletedUser

Guest
Nee het gaat echt om de Ververij. Als ik het zou verkopen dan krijg ik er 690 goud 720 voorraden voor terug. Kan toch niet zo zijn dat deze bug alleen bij mij van toepassing is?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik heb net even gekeken, maar ik kan je niet onmiddellijk een verklaring geven.

Ik ga hier morgen (lees: vandaag - vrijdag) zeker achteraan!
Bedankt voor je melding.
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook even gekeken. Bij mij is de verkoop 290 en 320.
 

DeletedUser

Guest
Coolmaster, het hoeft niet geheel op jou gericht te zijn.
Waarschijnlijk heeft jou gehele server dat jij bespeeld er last van.
Vandaar dat wij er geen last aan hebben.

Groetjes
Team Mlicka
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit probleem ook eens bekeken. In eerste instantie heb ik mijn ververij geen productie laten doen en was de hoeveelheid geld/voorraden die ik terugkreeg 90/120. Daarna heb ik 8 uur productie aangezet met 200/200. Hierna heb ik nog eens gekeken wat ik zou terugkrijgen. Dit was 290/320. Wat blijkt, de extra hoeveelheid is precies die hoeveelheid die het je kostte om de productie aan te zetten. Als je het gebouw verkoopt zul je dus ook de productiekosten terugkrijgen. Dit is dus geen bug maar een feature :)
 
Bovenaan