Fp balk meer dan 100 fp

Harm de Bouwer

Nieuw lid
Nu het aantal fp per gebouw flink op kan lopen zou het fijn zijn als de fp balk bv 250 fp zou kunnen hebben. Vooral als je de dubbele inningen met de bmw doet blijf je punten afstorten tussendoor.
 
Laatst bewerkt:

SwTim

Lid
Je kan meer dan 100 fp in je balk verzamelen. Op je fp balk moet moet minder dan 100 fp staan. Je int je GG's en speciale producties etc in 1 keer ..kost je 5 dia. Knop afgewerkte producties; links ad zijkant onder de missies.
 
Laatst bewerkt:

Harm de Bouwer

Nieuw lid
Je kan meer dan 100 fp in je balk verzamelen. Op je fp balk moet moet minder dan 100 fp staan. Je int je GG's en speciale producties etc in 1 keer ..kost je 5 dia. Knop afgewerkte producties; links ad zijkant onder de missies.
Is bekend, maar met een BMW wil ik graag zelf bepalen welke gebouwen eventueel dubbel geïnd worden, die doe ik handmatig, de rest gaat voor 5 dia's.
En dan moet je om de 1of 2 gebouwen de balk weer leeg maken.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Met Forge Plus wordt de limiet 1000, dus ik verwacht geen wijzigingen voor spelers die dat niet hebben :(
 
Met Forge Plus wordt de limiet 1000, dus ik verwacht geen wijzigingen voor spelers die dat niet hebben :(
Dus Inno krikt de fp opbrengst in je stad enorm op, maar laat de limiet op 100 staan. Lekker outdated.
Daarnaast past een getal van meer dan 999 fp niet op de balk, als je 1001 fp hebt, lijkt het alsof er maar 100 hebt,
Zo ging ik net de mist in toen ik mijn fp kwijt wilde in een GG, en ik 1250 fp erin gooide en dus levelde.
Het is ook zeer irritant zoals Harm ook al zegt dat je al na 1 gebouw je fp moet uitgeven. Als ik snel klik kan ik 2 gebouwen innen en op 250 fp komen, maar dan zit je dus alweer vast.
Dus, leve de vooruitgang met fp, maar laten we vooral iedereen laten betalen om tot 1000 fp te kunnen komen. Een stadsinning kan overigens makkelijk boven de 1000 uitkomen dus zelfs dat is al niet hoog genoeg meer.
 
Kijk, ik sta op exact 1000 fp, zoals foe helper zegt, Volgens het spel zelf sta ik op 100 want de derde nul valt eraf.
1000 fp.png
 
Bovenaan