Forge Bowl discussietopic

DeletedUser

Guest
Klinkt leuk denk ik wellicht.
Op dit moment probeer ik mijn enthousiasme ervoor op orde te krijgen want de events en nu ook de grote volgen elkaar nu wel heel snel op.
 

generaal bishmark

Actief lid
betreft Overwinnaarsarena , ik wil het gebouw niet voor wat het doet ,daar heb ik er inderdaad genoeg van staan , maar gewoon omdat het in de stijl past in mijn stad die in het teken staat van legerbarracks -)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldig weer een event, maar Inno is Oost-Indisch doof voor onze feedback; we roepen al jaren geef ons dan ook de uitbreidingen om die dorpjes in onze stad neer te kunnen zetten.
Hoe wil je spelers motiveren om een event te spelen, als je al van te voren weet, dat je toch geen plek hebt om die dingen te plaatsen, ik heb het complete kerstdorp in mijn inventaris staan, zal ze niet neerzetten, omdat 't niks toevoegt aan de gebouwen die ik nu heb staan.
Als je feedback vraagt, doe er dan ook iets mee, nu word er veel geld en tijd gestoken in de ontwikkeling van nieuwe event gebouwen, terwijl een substantieel groter aantal uitbreidingen waarschijnlijk meer geld oplevert.
 

DeletedUser10486

Guest
We zullen zien wat er geplaatst kan worden. Indien het meer oplevert dan bv. een werkplaats van de kerstman, dan kan ik er wel plaats voor maken.
Versieringen en culturele gebouwen kan ik niet plaatsen want die gaan met 2 FP aan de haal op dagen dat niet alles gemotiveerd raakt. De meiboom heb ik er al uitgegooid om die reden.
 

DeletedUser6877

Guest
Er is een onbalans ontstaan. Toen ik lang geleden begon had je een event of vier/vijf per jaar. Dat hield het leuk want dan had je zaken die je graag wilde, en verheugde je je op een event. Tegenwoordig is het Forge of Events, er zijn er teveel, zeker in combinatie met de dagelijkse missies. Het lijkt erop dat FOE ervan uit gaat dat elke speler ADHD heeft en continu vermaakt moet worden. Dat is niet bij iedereen het geval. Ten tweede is de uitvinding van de gebouwensetjes een goede vondst, paleis en olifantenfontein bijvoorbeeld, maar je kan hier niet continu op voort borduren ofwel je zult meer uitbreidingen ter beschikking moeten stellen. Deze gebouwen, zeker het culturele gebouw en het gebouw dat je kan upgraden, zijn mooi, maar het houdt een keer op als je 10 sets van dit soort gebouwen in je inventaris hebt. Dus de keuze is verder op deze weg, maar dan zorgen dat je bij events ook uitbreidingen kan winnen of bijvoorbeeld op het eind van het derde level GE, ofwel stoppen met de gebouwensets.
 
We zullen zien wat er geplaatst kan worden. Indien het meer oplevert dan bv. een werkplaats van de kerstman, dan kan ik er wel plaats voor maken.
Versieringen en culturele gebouwen kan ik niet plaatsen want die gaan met 2 FP aan de haal op dagen dat niet alles gemotiveerd raakt. De meiboom heb ik er al uitgegooid om die reden.


FP gebouwen krijgen toch voorrang?
 

DeletedUser9703

Guest
Dit is een event waar ik wederom niet veel moeite in ga steken.
 
Bij het MOTIVEREN krijgen die voorrang, maar niet als er ook nog dingen opgeknapt kunnen worden, dan is er 50% kans op opknappen en 50% op motiveren. Er komt dus niets in mijn stad dat opgeknapt kan worden.

Alles met voorrang krijgt VOORRANG dus als jij bijv. een ongemotiveerd altaartje hebt staan, krijgt die voorrang boven gewoon opknappen. Enige risico is handmatige m/o'ers op zoek naar bd uit een specifiek tijdperk.

Maar misschien kan Leones hier uitsluitsel over geven ipv dat we een eindeloze welles nietes discussie opstarten?
 

DeletedUser1932

Guest
Zal best leuk WORDEN, maar moet dat event nu al in beeld? Storend! dat het over ruim vier dagen aktief wordt kan ook gewoon op het forum aangekondigd worden (ow wacht, dat is het al).
En de overdaad aan evenementen gaat ook vervelen ja.. Zoals eerder hierboven gemeld, ga ook ik hier niet teveel tijd aan vuilmaken. Geen plek, teveel events, heb naast forge of events ook nog een baan.

Ook heel leuk dat het over American Football gaat, daar heeft de gemiddelde Nederlander/Europeaan heel veel affiniteit mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Alles met voorrang krijgt VOORRANG dus als jij bijv. een ongemotiveerd altaartje hebt staan, krijgt die voorrang boven gewoon opknappen. Enige risico is handmatige m/o'ers op zoek naar bd uit een specifiek tijdperk.

Maar misschien kan Leones hier uitsluitsel over geven ipv dat we een eindeloze welles nietes discussie opstarten?
Inderdaad, wanneer iets op de voorrangslijst staat wordt dat eerst gemotiveerd, wanneer alles dat op de voorrangslijst staat al is gemotiveerd kan er iets automatisch opgeknapt worden. De enige manier waarop een meiboom dus opgeknapt kan worden voor alle kennisaltaren zijn gemotiveerd is wanneer iemand dat handmatig doet.
 

DeletedUser10909

Guest
Leuk hoor al die evenementen, maar het voegt voor mij niets meer toe. Ik zit in een hoger tijdperk en ik wil alleen nog maar werken aan grootste gebouwen die mijn Forge Punten geven. Kleine gebouwen waar je uiteindelijk 1FP mee kan verdienen na motivatie, daar speel ik niet meer voor. Geef mij bij het afronden van het evenement maar gewoon 500FP dan wil ik er nog misschien nog voor spelen. De gebouwen die je kunt winnen bij evenementen zijn mijn inziens alleen aantrekkelijk voor spelers in lagere tijdperken. Voor mij is het alleen maar verspilde ruimte.
 
Leuk hoor al die evenementen, maar het voegt voor mij niets meer toe. Ik zit in een hoger tijdperk en ik wil alleen nog maar werken aan grootste gebouwen die mijn Forge Punten geven. Kleine gebouwen waar je uiteindelijk 1FP mee kan verdienen na motivatie, daar speel ik niet meer voor. Geef mij bij het afronden van het evenement maar gewoon 500FP dan wil ik er nog misschien nog voor spelen. De gebouwen die je kunt winnen bij evenementen zijn mijn inziens alleen aantrekkelijk voor spelers in lagere tijdperken. Voor mij is het alleen maar verspilde ruimte.
Die fp geloof ik wel. Ik verzamel er eigenlijk zoveel mogelijk voor goederen.
 

DeletedUser11302

Guest
American Football, ja echt daar zitten we op te wachten. not. Ik sla dit event denk ik maar even over.
 

DeletedUser6085

Guest
What's next, de Forgimpische Spelen (en ja, misschien was dat nog een betere gelegenheid voor een event)? Ooit waren evenementen zeldzaam, iets om naar vooruit te kijken (zoals de Olympische spelen). Tegenwoordig ben je al gelukkig als er eens even twee weken geen event is.

Verder doet dit event enorm gemaakt aan. De mix van American Football en Oudgriekse stijl is anachronistisch en komt totaal sellout over, terwijl de gameplay een nauwelijks verhulde kopie van het voetbaltoernooi is. De prijzen zijn aardig (en vast plentyfull), maar gezien wat er in de afgelopen 12 maanden allemaal al te winnen viel, aan flinke inflatie onderhevig. Van mij mag FoE wel eens back to basic.
 

generaal bishmark

Actief lid
wat prachtig zou zijn , is een event met olympische spelen , en elke gilde stuurt zijn kampioen , in groepen verdeeld , bijvoorbeeld steeds 8 gildes per kamp .... dat zou iets om naar uit te kijken zijn , voor elke overwinning krijg de gilde een punt , of een soort medaille . de winnaar krijg de trofee der gildes kampioenen -)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan