Feedbacktopic Gilde-Expedities

DeletedUser

Guest
In sommige steden staat geen enkel 'normaal' gebouw meer.

Ik heb even gekeken en ik heb ze inderdaad niet meer. Ik ben al een hele tijd bezig om diamant en evenement gebouwen te vervangerrn door andere. Alle nieuwe gebouwen uit het zomerevenement, zoals de luau laat ik al voorbij gaan. Na het zomerevenement komt er al weer direct een nieuwe verhaallijn met een nmieuw gebouw dat ik wel wil plaatsen, dus dan vliegt de foebergé winkel er uit, omdat die toevallig dezelfde afmetingen heeft. Ruimte heb ik al heel lang niet meer.

Maar wat ik zorgwekkend vind is dat ik vrijwel elke week een wachtvuur win (gouden reliek). De buren met een reliekentempel dus ook. Als we een jaartje verder zijn, kunnen we helemaal geen buren meer aanvallen.

Dat is omdat jij nieuw begonnen bent. Veel spelers die al een aantal jaar in het hoogste tijdperk zitten kunnen dat al heel lang niet meer. Jij hebt tenminste nog een jaartje.

Heb ik niet in mijn buurt, jij wel?

Vraag even aan support om in mijn buurt geplaatst te worden :p
 

DeletedUser6867

Guest
Nog niet concreet. Er wordt momenteel gekeken naar mogelijkheden voor herbalansering. Zodra er echt iets concreet bekend is, zal ik het laten weten.

We zijn nu weer een maand verder en helaas zit die 65% kans op die 2BD er nog steeds in elke week is het raak MBT die 2 bden.

Er is hopelijk na een maand toch wel iets meer bekend hier over want ik ben vrij zeker dat ik niet de enigste ben in de wereld die dit zeer vervelend vind.
 

Mr.Quib

Actief lid
Sinds de laatste update heb ik meerdere problemen met GE:

- tijdens gevechten opent spontaan het Geschiedenis scherm
- halverwege een gevecht blijft de boel 'hangen'
- na een gevecht wil de GE kaart niet meer laden (eeuwig laadscherm)
 

DeletedUser6867

Guest
Sinds de laatste update heb ik meerdere problemen met GE:

- tijdens gevechten opent spontaan het Geschiedenis scherm
- halverwege een gevecht blijft de boel 'hangen'
- na een gevecht wil de GE kaart niet meer laden (eeuwig laadscherm)


Ik heb dit probleem helaas ook zowel op Chrome als internet exploder !
 

DeletedUser

Guest
Gildeexpedities zijn voor deze week al gestart. Nu wordt vandaag Arctiasch 3 ingevoerd en krijg ik in GE ineens te maken met eenheden die ik zelf nog niet kan maken. Het lijkt mij logischer als die er volgende week pas bij zouden komen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Gildeexpedities zijn voor deze week al gestart. Nu wordt vandaag Arctiasch 3 ingevoerd en krijg ik in GE ineens te maken met eenheden die ik zelf nog niet kan maken. Het lijkt mij logischer als die er volgende week pas bij zouden komen.
Daar ging ik ook van uit... :confused:
 

DeletedUser9703

Guest
Gildeexpedities zijn voor deze week al gestart. Nu wordt vandaag Arctiasch 3 ingevoerd en krijg ik in GE ineens te maken met eenheden die ik zelf nog niet kan maken. Het lijkt mij logischer als die er volgende week pas bij zouden komen.
Dat is toch hetzelfde als wanneer je net een tijdperk bent betreden. Dan krijg je ook allemaal units voor je die je zelf nog niet kan maken.
 

Mr.Quib

Actief lid
Dat is toch hetzelfde als wanneer je net een tijdperk bent betreden. Dan krijg je ook allemaal units voor je die je zelf nog niet kan maken.
Niet helemaal. GE loopt per week. Als ik leden ontsla, dan lopen die de hele expeditie nog gewoon mee. Als er nieuwe leden bijkomen moeten ze een week wachten voordat ze mee kunnen doen. Vind het dus geen rare aanname dat als er veranderingen in GE komen, dit dan pas met de volgende expeditie wordt doorgevoerd.
 

Joey-the-king

Actief lid
Wat een leuk spelletj:D, het is alleen we pittig vervelend als je niet zoveel eenheden hebt :(.. Da onderhandel gedoe is opzich ook wel leuk :rolleyes:
...Top top..
 

DeletedUser10486

Guest
1 eenheid + 7 schurken. En die ene eenheid die je nodig heb krijg je met hopen van de gilde-expeditie. Je hebt dus eigenlijk geen legerbarakken meer nodig, enkel schurkenschuilplaatsen.
 

DeletedUser

Guest
1 eenheid + 7 schurken. En die ene eenheid die je nodig heb krijg je met hopen van de gilde-expeditie. Je hebt dus eigenlijk geen legerbarakken meer nodig, enkel schurkenschuilplaatsen.

Dat klopt niet helemaal. Met 1 eenheid en 7 schurken redt je het vaak niet. Verder krijg je wel die eenheden, maar het zijn niet altijd de eenheden die je wil hebben. In AF win je nog steeds de meeste gevechten met railguns, maar die krijg je dan niet meer.
 

DeletedUser6877

Guest
nou dat is overdreven als je daarnaast ook je buren aanvalt en gvg doet ;p
 

Achnaton

Actief lid
Ik zie per week nogal grote niveau verschillen tussen nummer 1 en nummer 7 in de ranking. Hoe werkt dat nu met de weekindeling van gilden?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het nu wel zat om iedere week me door GE heen te knokken om aan het einde weer 2 BD's van de Tempel te krijgen. Als die BD's er nu nog steeds zo nodig in moeten zitten zou dan niet eens het percentage aangepast kunnen worden?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het nu wel zat om iedere week me door GE heen te knokken om aan het einde weer 2 BD's van de Tempel te krijgen. Als die BD's er nu nog steeds zo nodig in moeten zitten zou dan niet eens het percentage aangepast kunnen worden?

Helemaal mee eens ik heb echt veel te veel BDs van die Tempel zo langzamerhand.
 

DeletedUser6867

Guest
Ik ben het nu wel zat om iedere week me door GE heen te knokken om aan het einde weer 2 BD's van de Tempel te krijgen. Als die BD's er nu nog steeds zo nodig in moeten zitten zou dan niet eens het percentage aangepast kunnen worden?

Nu pas ?

Ik heb hier 3 maanden geleden al over geklaagd en er word niks aan gedaan voor mij de rede om niet meer nivo 3 uit te spelen elke week die 2bd die overbodig zijn is mijn tijd niet waard.
 

DeletedUser

Guest
Nu pas ?

Ik heb hier 3 maanden geleden al over geklaagd en er word niks aan gedaan voor mij de rede om niet meer nivo 3 uit te spelen elke week die 2bd die overbodig zijn is mijn tijd niet waard.

Wat kan ik zeggen. Ik ben een geduldig mens :D

Ik speel hem uit voor het Gilde. Op de beta wordt hier ook veel over geklaagd, maar dat is nog nooit een reden geweest om iets aan te passen, dus ik probeer het hier maar weer eens.
 
Bovenaan