FAQ idee

DeletedUser

Guest
Aangezien we (nog steeds) geen ideeëntopic hebben, zet ik het wederom hier neer.


Ik zag een hulp-FAQ langskomen, dus toen dacht ik hieraan.

Ik zie vaak dezelfde vragen langskomen (hoe draai ik iets, kan koopscherm niet openen, krijg errorbericht na aanvallen, problemen met berichten typen in-game) dus misschien is het handig om binnenkort een FAQ samen te stellen?

Je kunt daarnaast ook een FAQ-team samenstellen, die elke keer veelgestelde vragen naar de FAQ verplaatsen.


Dit zou veel onnodige topics en eindeloze verwijzingen besparen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Mwah, als de wiki er eenmaal is zal alle informatie daar wel op komen te staan, weet alleen niet hoe lang het gaat duren voordat die komt :)
 

DeletedUser

Guest
Best netjes, we zouden als community idd een keer een uitgebreide FAQ moeten schrijven. Dit is daar zeker een goed begin voor.

PS: je link doet het niet ;P
Kuch kuch, ik wil niet alle eer voor mezelf opstrijken hoor, maar wie kwam als eerste met het idee om met de community een FAQ te maken? Maar het is en blijft een goed idee, ik kijk wel effe of ik dit werkend kan krijgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat bericht had ik niet gezien HTP.

Maar als je wilt mag je gerust met de eer opstrijken. Mij gaat het erom dat er zoveel mogelijk duidelijkheid komt over problemen, en dat mensen dit snel kunnen opzoeken.


Ik weet dat er nog een Wiki moet komen Leones. Echter kan dit nog enkele weken duren voordat de Engelse Wiki is voltooid, laat staan de Nederlandse.
 

DeletedUser

Guest
Kuch kuch, ik wil niet alle eer voor mezelf opstrijken hoor, maar wie kwam als eerste met het idee om met de community een FAQ te maken? Maar het is en blijft een goed idee, ik kijk wel effe of ik dit werkend kan krijgen ;)

hrm, wie starte het eerste FAQ topic? ik vind het een beetje onzin dat je er daarna nog een start:(
 

DeletedUser

Guest
Dat bericht had ik niet gezien HTP.

Maar als je wilt mag je gerust met de eer opstrijken. Mij gaat het erom dat er zoveel mogelijk duidelijkheid komt over problemen, en dat mensen dit snel kunnen opzoeken.


Ik weet dat er nog een Wiki moet komen Leones. Echter kan dit nog enkele weken duren voordat de Engelse Wiki is voltooid, laat staan de Nederlandse.
Goed maar wij kunnen ook gewoon als community een Wiki maken, daar hebben we die gasten van Innogames niet voor nodig :p
 

DeletedUser

Guest
een FAQ topic zoals jij hebt gemaakt is handig, maar op lange termijn is het beter als dit op een aparte plek komt.

Maar fijn dat je initiatief toont Spekiej! (mede door jou kwam ik op dit idee
smooch.gif
)

Goed maar wij kunnen ook gewoon als community een Wiki maken, daar hebben we die gasten van Innogames niet voor nodig :p

Als jij een wikiaccount hebt vind ik het best. Want volgens mij kun je geen nieuwe accounts maken (las ik ergens).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goed maar wij kunnen ook gewoon als community een Wiki maken, daar hebben we die gasten van Innogames niet voor nodig :p

Dat lijkt me een slim idee! Ik wil graag helpen ;)

Ik heb geen wiki account, maar een wikia kan net zo goed handig zijn toch? Daar heb ik wel een account van dusja.

Edit:
Iets zoals dit dus: www.nlfoe.wikia.com
Ik weet dat ik een typfout heb gemaakt in de titel van de pagina, whaha. Heb al een request aangemaakt om de titel te veranderen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Arwenden, nu je weer regelmatig online bent, is het misschien een idee om de wikia weer bij te gaan houden? :)
 
Bovenaan