Extreem traag rond 20h

Laatste dagen (zins winterevent) is het rond 20h erg traag op wereld C.....zowel GG's vullen als GvG is dan bijna niet te doen.
Weer veel vastlopers , zelfs met vullen van slotjes en ik ben niet de enige heb ik al gelezen.

Doet me denken aan de oude tijden toen het ook een ramp was.
 

Felair

Actief lid
Juup, ook al een supportje voor aangemaakt;
"We hebben deze fout doorgegeven aan de ontwikkelaars van FoE. Ze zullen dit verder onderzoeken en komen hopelijk spoedig met een oplossing."
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het evenement momenteel zorgt voor wat extra vertraging bovenop de al bestaande problemen rondom GvG. We hopen de GvG situatie in de toekomst te verbeteren maar wanneer dat zal gebeuren is momenteel helaas niet bekend.
 
Maar het is met ieder (groot) evenement hetzelfde, eerste paar dagen is het een meestal een drama, daarna trekt het wat bij maar het is duidelijk de inno servers regelmatig op max. capaciteit draaien en daarmee ongelofelijk traag worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het evenement momenteel zorgt voor wat extra vertraging bovenop de al bestaande problemen rondom GvG. We hopen de GvG situatie in de toekomst te verbeteren maar wanneer dat zal gebeuren is momenteel helaas niet bekend.

Evenement is nu klaar.....maarrr helaas de Vikingen zijn er nu en gaan voorlopig ook niet weg gok ik :cool:.
Oftewel niets verandert....ben toch echt benieuwd hoe het gaat als er een event bij komt.....:confused:
 

Felair

Actief lid
Jup zit soms gewoon 2-3 seconden te wachten totdat je pop-up met schade overzicht komt zodat ik verder kan meppen op de gvg kaart.
Echt belachelijk.
 
Op het moment is het spel trouwens niet alleen rond 20:00 traag. Bovendien valt de chat geregeld weg en ik word er best vaak uitgegooid, op alle mogelijke tijdstippen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het was gisteren inderdaad wat erger dan normaal, we houden het in de gaten en hopelijk loopt het vanavond wat soepeler.
 

DeletedUser6877

Guest
Niet dus, terug naar de basis, eerst dit oplossen, voordat jullie weer nieuwigheden gaan bedenken. En even wat investeren in capaciteit. Hoplakee.
 
Bovenaan