Erestandbeelden/reconstructie

nietje52

Actief lid
Bij mijn laatste verbouwing werden de timers van 2 van mijn erestandbeelden gereset.
Dat gebeurt dus meestal niet in de reconstructiemodus en ik vermoed dat het komt doordat ik mijn 'weg naar de overwinning' niet aan hetzelfde standbeeld heb geplakt als waar hij voor de verbouwing aan stond.
Er is geen enkele manier om die in de bouwmodus uit elkaar te houden.
Dat vind ik jammer.
Is daar een oplossing voor?
 

Felair

Actief lid
Klopt heb hetzelfde ook al eens gehad. Ik ben er eigenlijk niet zeker van dat dit ook gebeurt bij andere sets. Vermoedelijk wel? Tussen oplossing is niet alles opslaan zodat je ze bij elkaar houd denk ik. Dat doe ik iig wel wanneer ik verbouw om dit probleem te voorkomen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De enige 'oplossing' hiervoor is om ervoor te zorgen dat je de nieuwe indeling van jouw stad direct na het ophalen van de productie activeert, zodat je er het minste last van hebt.
 
Het gaat ook mis als je maar 1 standbeeld en 1 weg hebt.
Voor alle andere sets geldt dat de timers in reconstructiemodus niet gereset worden. Waarom is bij deze set daar niet ook voor gekozen?
 

Graecus 002

Actief lid
Dat is ook een probleem bij bv. de kersentuinsets. Ik heb er hiervan meerdere en als ik ze allemaal opsla en terugzet, zijn er een deel die niet veranderd zijn en enkele andere staan terug op 24u.
Volgens mij kwam dit omdat sommige sets tegen elkaar stonden, hoe het precies zit weet ik ook niet...
 

nietje52

Actief lid
"Direct na het ophalen van de productie" Hahahaha, ik doe uren over een verbouwing.
Oh wacht, je hoeft het niet gelijk op te slaan natuurlijk.
 
Bovenaan