Eigen Atavar gebruiken

DeletedUser10808

Guest
I
Er is geen enkele Avatar die ik echt leuk of waarmee ik me kan vereenzelvigen. Graag zie ik een veel grotere en gevarieerdere keuze aan avatars of nog liever zelf een externe avatar gebruiken.
 

Atokirina

Actief lid
Daar ben ik ook zeker een voorstander van.

Ik vind het ontzettend jammer dat je profiel zo beperkt te personaliseren is.

Een eigen avatar en de mogelijkheid om je profieltekst te kunnen opmaken zou een heel goede toevoeging zijn.

Misschien is het een idee dat de tekst die je ziet wanneer je iemand zijn stad bezoekt een apart onderdeel wordt in plaats van je profieltekst.

Wat ik dan ook even direct wil melden is dat het gilde- en spelersprofiel toegankelijker moeten zijn voor de spelers.

Nu kan het in sommige gevallen nogal moeilijk zijn om het gilde-profiel van iemand te openen of iemand zijn profiel. (Global chat bijvoorbeeld, het zou ook makkelijk zijn dat je onmiddellijk een persoonlijk bericht kan sturen naar iemand uit de globale chat wanneer je op zijn/haar naam klikt)

Ook zou het heel handig zijn dat je weet op PC hoe je Gilde-profiel eruit zal zien op het mobiele platform.

Ikzelf heb redelijk wat tijd moeten investeren om mijn Gilde-profiel voor beide paltforms aantrekkelijk te maken.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We voegen regelmatig avatars toe, het gebruiken van een eigen avatar zit er echter helaas niet in. Het werkt misbruik in de hand en doet afbreuk aan de stijl van het spel.

Met wat voor soort avatar zou je je wel kunnen identificeren?
 
Nou, als Star-Trek fan zijnde, en het feit dat er in het nieuwe tijdperk ook een mooi ruimteschip te scoren is, zou ik best wel wat avatars op basis van StarTrek willen zien. Ik kan me wel vereenzelvigen met een Captain Picard
 
Bovenaan