Eierzoekwedstrijd - Discussietopic

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Hier kunnen jullie je mening kwijt over De Eierzoekwedstrijd

LET OP:
Geen antwoorden etc. hier plaatsen voordat de oplossing en winnaars door de spelleiding bekend gemaakt worden.
Mocht je een ei tegenkomen in een door jouw gemaakte reactie, gelieve dan het ei te laten staan.

Veel plezier met de zoektocht naar de eieren :)
 

Dazzle

Nieuw lid
Misschien foutje aan mijn kant maar er staat dat ik geen rechten heb om een inzending te plaatsen
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Misschien foutje aan mijn kant maar er staat dat ik geen rechten heb om een inzending te plaatsen
Ik kon gewoon iets plaatsen, heb dus geen idee waarom het jou niet lukt en heb het doorgegeven. :)
 

Dirk905

Nieuw lid
heb nog niet veel eieren gevonden hier,kleinzoon heeft in Pakawie park genoeg gevonden voor ons
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Oke, ik heb het even uitgezocht en kennelijk is dat woord tegenwoordig 2 delen ipv aan mekaar. Dus als je het als 1 woord hebt opgegeven is dat geen probleem, want de letters heb je dan wel in de goede volgorde gezet.
 
Laatst bewerkt:

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
ik kan nergens eieren vinden ook na meerdere keren refreshen (of ik kan gewoon niet zoeken zou ook nog kunnen:)
De eieren zijn op het forum verstopt en je moet ze dus vinden. ga snuffelen, spitten door de verschillende topic en onderdelen en als gij zoekt, zult gij hopelijk vinden :)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ze zijn alleen verstopt op de eerste pagina van de topics, maar ze kunnen dus wel tussen de antwoorden zijn verstopt.
 
ik mis er nog 2 alleen ik heb bijna het hele forum afgezocht enkan ze nog steeds niet vinden kunnen ze ook op een andere pagina zitten?
 
Bovenaan