Eerlijke handel spelversie 1.93

DeletedUser10111

Guest
In de hogere tijdperken produceren de GGs ruwe goederen, maar niet de goederen die je nodig hebt. Die moet je nog zelf maken oid. Ja je kunt wachten tot je ze gespaard hebt met andere gebouwen, kapitein, GE, etc, maar dan ben je heel lang bezig in een tijdperk.
Als je in een bepaald tijdperk wilt blijven is dat niet erg natuurlijk, maar anders moet je wel iets gaan doen.
 

DeletedUser10486

Guest
In de hogere tijdperken produceren de GGs ruwe goederen, maar niet de goederen die je nodig hebt. Die moet je nog zelf maken oid. Ja je kunt wachten tot je ze gespaard hebt met andere gebouwen, kapitein, GE, etc, maar dan ben je heel lang bezig in een tijdperk.
Als je in een bepaald tijdperk wilt blijven is dat niet erg natuurlijk, maar anders moet je wel iets gaan doen.

Van Dynamic Tower en Voyager krijg je wel afgewerkte goederen, daarnaast heb ik een 7-tal evenementsgebouwen met een renovatiekit naar Morgen gebracht, en dagelijks krijg ik tientallen goederen van de willekeurige beloningen (terugkerende missies). Wekelijks 1500 tot 2000 Morgen goederen volstaan ruimschoots.
 

DeletedUser

Guest
Is dit eigenlijk nog relevant? Hoeveel % van de goederen komt er nog van de goederengebouwen? Ik schat dat 80-90% van de goederen in het spel komt van GG's, evenementsgebouwen, missies en plunderen. Kan je dan nog de productiekost van een goed als maatstaf gaan nemen?
Ik heb al maanden geen enkel klassiek goederengebouw meer staan.
Ieder moet voor zichzelf maar uitmaken welke handel hij wil aannemen.

Opnieuw vind je jouw manier van spelen maatgevend en moet iedereen het maar zo doen. Je stad staat vol met kerstmanhutjes. Dat mag dan jouw Heilige Graal zijn om aan goederen te komen, maar in feite is dat gewoon niet echt slim. Goederengebouwen leveren meer. Er komt altijd een punt dat je genoeg goederen hebt. Met goederengebouwen is dat veel eerder en kan je sneller iets anders gaan doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan