Een €10 geintje van inno???

qtqZsu-ISoK4qTGh8kgR2g.jpg


Dit is zo'n €10,- aan diamanten, dat koopt toch geen mens? Kom op innogames, blijf een beetje realistisch.
 

DeletedUser

Guest
Zoiets heb ik nog nooit gezien!
Aparte aanbieding inderdaad :D
 

Avalee

Lid
Krijg nu een aanbieding voor een ballon. 1500 diamanten voor 1000 Tevredenheid.
Ik kan natuurlijk ook een paleis bouwen voor 500 diamanten die 1500 Tevredenheid oplevert. Is dit Inno-games logica?
 
Ik kreeg van de week de briljante aanbieding van gratis fp bij de aanschaf van dia, wel 85 stuks als ik 80 euro uitgaf hahahahaha, ach ja, je kan altijd proberen of er mensen zo gek zijn om daar in te trappen.
 

DeletedUser10438

Guest
Krijg nu een aanbieding voor een ballon. 1500 diamanten voor 1000 Tevredenheid.
Ik kan natuurlijk ook een paleis bouwen voor 500 diamanten die 1500 Tevredenheid oplevert. Is dit Inno-games logica?

LS

Alweer enige tijd geleden kocht ik met diamanten uit het bouwonderdeel culturele gebouwen opgemeld ballonterrein.

Met enige verbazing kreeg ik zojuist aangeboden, en ik denk haast alle spelers een ijzingwekkend duur ballonterrein voor maar liefst VIJFTIENHONDERD diamanten. Een speciale aanbieding noemt men dat!

Voor zover ik mij kan herinneren lag mijn prijs aanzienlijk lager, contrôleren kan ik het niet meer want heel listig is het ballonterrein uit de bouwreeks culturele gebouwen/versieringen verwijderd.

Een heel eigenaardige gang van zaken...een beetje zwendelig vind ik ook!
 

DeletedUser

Guest
Voor zover ik weet is het ballonterrein een evenementsgebouw en heeft het nooit in je bouwmenu gestaan.

Dan is het helemaal schandalig dat hij het heeft moeten kopen met diamanten :D

Het zou trouwens wel prettig zijn als er iets aan die aanbiedingen gedaan kan worden. Iedereen krijgt andere aanbiedingen die specifiek op de speler gericht zouden zijn. Ik krijg nu een aanbieding om een fontein der jeugd te kopen voor 2000 diamanten. Er zitten er nog zat in mijn inventaris. Als ik die teruggeef krijg ik er dan 2000 diamanten voor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het zou trouwens wel prettig zijn als er iets aan die aanbiedingen gedaan kan worden. Iedereen krijgt andere aanbiedingen die specifiek op de speler gericht zouden zijn. Ik krijg nu een aanbieding om een fontein der jeugd te kopen voor 2000 diamanten. Er zitten er nog zat in mijn inventaris. Als ik die teruggeef krijg ik er dan 2000 diamanten voor?
De huidige aanbieding is niet specifiek gericht op een speler, welke aanbieding je krijgt is in dit geval willekeurig bepaald.

Deze manier van gebouwen kopen is nog vrij nieuw, het is goed mogelijk dat na feedback en verzamelde informatie over de aankopen de prijzen in de toekomst nog worden aangepast. Aan de ene kant willen we het niet te makkelijk maken om deze speciale gebouwen te kunnen kopen, aan de andere kant willen we het niet te duur maken zodat niemand ze koopt :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het Ballonterrein destijds gekocht uit hetzelfde menu waar ook de mooie Zeppelin te koop wordt aangeboden.

Dat is eigenaardig inderdaad.
Er was destijds een historische verhaallijn waar via we het konden winnen.
Volgens mij is hij wel weer goed qua oppervlakte- tevredenheidsverhouding.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het Ballonterrein destijds gekocht uit hetzelfde menu waar ook de mooie Zeppelin te koop wordt aangeboden.

Kan niet.

De huidige aanbieding is niet specifiek gericht op een speler, welke aanbieding je krijgt is in dit geval willekeurig bepaald.

Deze manier van gebouwen kopen is nog vrij nieuw, het is goed mogelijk dat na feedback en verzamelde informatie over de aankopen de prijzen in de toekomst nog worden aangepast. Aan de ene kant willen we het niet te makkelijk maken om deze speciale gebouwen te kunnen kopen, aan de andere kant willen we het niet te duur maken zodat niemand ze koopt :)

Snap ik, maar jij zal het toch ook wel met mij eens zijn dat 2000 voor een fontein der jeugd een bezopen aanbieding is. Prima dat ze geld willen verdienen aan speciale gebouwen, maar doe het dan ook met "speciale" gebouwen. Niet gebouwen die ik heel makkelijk in het spel op kan pikken. Doe het dan zo dat spelers bijvoorbeeld kunnen betalen om een set te voltooien. Dan heb je waarschijnlijk iets dat aanslaat. Ik heb niet echt het idee dat ze hier bij Inno ook daadwerkelijk over nadenken. Ze doen maar iets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10438

Guest
Het ballonterrein was inderdaad een evenementsgebouw in de serie over de broers Montgolfier, bij het voltooien van deze reeks een beloning van het Ballonterrein. Deze serie liep in november 2016..

Ik trek het boetekleed aan.


Blijft dat ik het waanzinnig duur vind.
 

DeletedUser

Guest
Kan niet.

Snap ik, maar jij zal het toch ook wel met mij eens zijn dat 2000 voor een fontein der jeugd een bezopen aanbieding is. Prima dat ze geld willen verdienen aan speciale gebouwen, maar doe het dan ook met "speciale" gebouwen. Niet gebouwen die ik heel makkelijk in het spel op kan pikken. Doe het dan zo dat spelers bijvoorbeeld kunnen betalen om een set te voltooien. Dan heb je waarschijnlijk iets dat aanslaat. Ik heb niet echt het idee dat ze hier bij Inno ook daadwerkelijk over nadenken. Ze doen maar iets.

Ik had dezelfde aanbieding voor een fontein der jeugd!
Dat is echt een te malle aanbieding en absoluut niet verleidellijk.
Ik ben het hier met Sl8yer eens het mag wel iets meer tot de verbeelding spreken.
Er zijn genoeg gebouwen die velen hebben moeten missen maar die ze desondanks misschien toch graag willen hebben.
Ik vind ook niet dat dit per sé "makkelijk" te verkrijgen zou moeten zijn de mensen die erbij waren hebben er tenslotte ook wat voor moeten doen en het is uniek.
Maar een Fotein der Jeugd, echt!?
Het Ballonterrein is bijvoorbeeld uniek en sommige zullen daar wellicht de prijs voor betalen: FoE collectors bijvoorbeeld.
Ook een set compleet kunnen maken als je bijvoorbeeld een incomplete kersentuin hebt is best verleidelijk voor sommigen denk ik.
 

DeletedUser10486

Guest
Ik had gisteren een aanbieding om een volière te kopen voor 2000 diamanten. In dit stadium maken 2 FP/dag echt niets meer uit, dus no thanks!
De volière is destijds aangeboden als eindbeloning van een missiereeks, een "uniek" gebouw dat je nooit meer zou kunnen krijgen, en nu kan je er doodleuk eentje bij kopen.

Voor sommige andere gebouwen heb ik misschien wel 1000 of 2000 diamanten over (vb een huis der kampioenen of een drummerschool), dus ik vind het geen slecht initiatief van Innogames.

De laatste tijd heb ik niet zo veel diamanten meer gekocht. Want wat doe je er mee? De gebiedsuitbreidingen OK. Eventueel een extra beurt voor het onderhandelen in de expeditie. Misschien eens een eenheid genezen, want een extra gevecht levert toch gauw 2000 punten op. Maar ik koop geen FP's of goederen met diamanten, dat is gewoon veel te duur.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik had gisteren een aanbieding om een volière te kopen voor 2000 diamanten. In dit stadium maken 2 FP/dag echt niets meer uit, dus no thanks!
De volière is destijds aangeboden als eindbeloning van een missiereeks, een "uniek" gebouw dat je nooit meer zou kunnen krijgen, en nu kan je er doodleuk eentje bij kopen.

Voor sommige andere gebouwen heb ik misschien wel 1000 of 2000 diamanten over (vb een huis der kampioenen of een drummerschool), dus ik vind het geen slecht initiatief van Innogames.

De laatste tijd heb ik niet zo veel diamanten meer gekocht. Want wat doe je er mee? De gebiedsuitbreidingen OK. Eventueel een extra beurt voor het onderhandelen in de expeditie. Misschien eens een eenheid genezen, want een extra gevecht levert toch gauw 2000 punten op. Maar ik koop geen FP's of goederen met diamanten, dat is gewoon veel te duur.
Ik dacht ook dat het een onderdeel was van een reeks ''unieke'' gebouwen die je eenmalig
kon krijgen via dat event en daarna geen mogelijkheid meer. Misschien is het daarom zo
duur...
Mij wordt nu een liefdesboom voor 400 diamanten aangeboden, nee bedankt heb al voldoende
liefde en met een eeuwige liefdesboom in de inventaris hoeft een extra liefdesboom niet in
de verzameling.
Lijkt er sterk op dat Inno iets nieuws heeft bedacht om mensen te verleiden om (weer) geld
uit te geven aan het spel. Op zich een goede manier om mensen zo te verleiden, kunnen wij
gratis spelen, maar verder... worden ''unieke'' gebouwen een stuk minder ''uniek'' op die
manier.

Weet iemand toevallig of Inno straks ook upgrades voor specifieke event gebouwen, zoals
het kerkhof, liefdesboom, etc. gaan aanbieden?
 

DeletedUser10486

Guest
vandaag weer zo één, 2000 diamanten voor een heilige luchtwacht. Te gek, want er staan er nog een hele hoop in mijn inventaris.

Een tip voor Innogames: voor een extra zwarte toren wil ik wel 2000 diamanten geven.
 

DeletedUser

Guest
Gaaf. Ik heb een aanbieding van 2000 diamanten voor een wensput. Heb daarvan ook wel wat in mijn inventaris. Misschien moet er maar eens een functie komen dat die te verkopen zijn aan andere spelrs voor 1000 diamanten. Ik zie wel wat in een FoE marktplaats. :D
 
Bovenaan