Dit moet een grap zijn... blauwdruk kansen

DeletedUser2835

Guest
-oud topic-
 

Bijlagen

  • grap.jpg
    grap.jpg
    67,3 KB · Weergaven: 362
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zoals Reddog zegt maar dan moet je nog geluk hebben. Verdien je diamanten zou nog een optie kunnen zijn om deze dan te kopen?
 

DeletedUser2916

Guest
ja je hebt in principe 7 kansen op die laatste. je hebt er nu 8 dubbel, dat zijn 4 ruilopties. mocht dat niet baten heb je nog 4 dubbele, kun je weer 2 keer ruilen. dan heb je daarna nog een laatste kans. das toch wel cru als dat niet lukt.
 

DeletedUser

Guest
De kansen om een gebouw compleet te krijgen worden duidelijk gemanipuleerd, zodanig dat je uiteindelijk overgaat tot het kopen van diamanten... Dat is immers de hele opzet van de makers.
 

DeletedUser2835

Guest
Je kan toch ruilen? Zou ook mis kunnen gaan maar ik zou de kansen benutten die je hebt. :)

Je kunt niet eens bepalen waar tegen je ze ruilt... natuurlijk doe ik dat anders zag je wel een met 3
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je kan ook 2 kiezen om te ruilen als je van allebei 2 hebt, mogelijk levert dat de missende op.
 

DeletedUser2835

Guest
Je kan ook 2 kiezen om te ruilen als je van allebei 2 hebt, mogelijk levert dat de missende op.

Bedankt voor de tip, ik wist niet dat je meerdere vakken kon selecteren! Dank!

Het ging overigens ook nog bijna mis, na 7 maal had ik 'm!
 

DeletedUser3215

Guest
Je bent niet de enige die dit heeft gehad, heb al meerdere mensen gesproken. Dus er zal vast wel een algoritme achter zitten.
 

DeletedUser

Guest
Na 18 blauwdrukken gerolen te hebben had ik pas Frauenkirche compleet voor 1 missend stukje..
 

DeletedUser

Guest
Ja, iedereen word hier gewoon bij de neus genomen, je kunt motiveren tot je een ons weegt, maar zonder diamanten krijg je een gebouw niet compleet.
 

DeletedUser3200

Guest
Geduld en véééél moeite :) Heb nu bijna 4 gebouwen compleet zonder geld uit te geven.
 

DeletedUser2383

Guest
Heb geen geld uitgegeven aan grootse gebouwen en heb er nu gewoon 3 geplaatst en nog 2 waarvan ik nog maar 1 BD nodig hebt;)
Veel geduld en elke dag 160 mensen motiveren loont dus echt
 

DeletedUser

Guest
Hey jongens nu even serieus, het is toch van de zotte om zoveel moeite te doen voor deze gebouwen? Is echt niet helemaal gezond hoor;-) sorry. En de resultaten worden echt wel degelijk beïnvloed, dat is wel duidelijk voor de mensen die een beetje objectief naar dit spel kunnen kijken.
 

DeletedUser

Guest
Hey jongens nu even serieus, het is toch van de zotte om zoveel moeite te doen voor deze gebouwen? Is echt niet helemaal gezond hoor;-) sorry. En de resultaten worden echt wel degelijk beïnvloed, dat is wel duidelijk voor de mensen die een beetje objectief naar dit spel kunnen kijken.

Inderdaad veel moeite maar des te blijer zal je zijn als je het kan bouwen. Of het beïnvloed wordt kan ik niet zeggen, maar ik ga ervan uit dat als Innogames zegt dat het random blauwdrukken zijn ze wel degelijk random zijn en je evenveel kansen hebt op het ontbrekende blauwdruk.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hey jongens nu even serieus, het is toch van de zotte om zoveel moeite te doen voor deze gebouwen? Is echt niet helemaal gezond hoor;-) sorry. En de resultaten worden echt wel degelijk beïnvloed, dat is wel duidelijk voor de mensen die een beetje objectief naar dit spel kunnen kijken.

De resultaten worden niet beïnvloed, ik heb bijvoorbeeld zeer weinig dubbele blauwdrukken gekregen.
Het is wel zo dat je de negatieve dingen vaker ziet langskomen, waardoor je inderdaad kan gaan denken dat de resultaten beïnvloed worden, terwijl dit niet zo is. Dat zie je ook in de media, als er iets fout gaat hoor je het direct, maar de positieve dingen hoor je een stuk minder.
 

DeletedUser1869

Guest
De kansen om een gebouw compleet te krijgen worden duidelijk gemanipuleerd, zodanig dat je uiteindelijk overgaat tot het kopen van diamanten... Dat is immers de hele opzet van de makers.

Heb je hier bewijzen voor? De kans dat je überhaupt een blauwdruk krijgt met motiveren/opknappen/plunderen/anderen hun GGs helpen is niet erg groot, en net die blauwdruk die je nodig hebt, is de kans daarop 1/9 van de totale kans dat je die blauwdruk krijgt. Als het steevast zo is dat als je er nog 1tje moet, en via een verborgen code wordt die laatste gewoon nooit gegeven, dan heb je gelijk. Het feit dat de TS hier uiteindelijk met blauwdrukken ruilen toch de laatste heeft gekregen, bewijst jouw ongelijk.

Op je volgende bericht: ik betwijfel hoe objectief jij nu naar het spel kijkt, gezien je veelal negatieve reacties op blauwdrukken en het voordeel dat diamantkopende spelers hebben.
 

DeletedUser2073

Guest
Ik had hetzelfde met de San Marco op Brisgard. Had er overal 2 van en al vaak geruild maar dat laatste stukjer kwam maar niet Toen kreeg ik een 3e van een stukje en kon toen 7 keer achtereen ruilen en kreeg uiteindelijk het stukje waar ik me begonnen was met ruilen. Maar het effect was wel dat ik er nu bijna overal weer 1 van had. Dus heeft me erg veel BD gekost. Na meer dan 20 ruilpogingen het laatste stukje toch maar met diamanten gekocht. Een zure Basiliek. Maar ja het is niet anders. Terwijl ik op Cirgard juist heel veel mazzel had. Ik heb daar de Toren van Babel staan en had geen enkele dubbele. Kon hem na 9 BD dus direct bouwen.
 
Bovenaan