Discussietopic: Zomerevenement 2023

SonnyWeg

Actief lid
Even de tekst nakijken (of je spellingscontrole updaten) "Huzzelen" bestaat niet, maar "Husselen" wel.

On topic: Ik hoop wel dat de mogelijkheid om het eindgebouw te halen bij dit event een stuk beter is.
 

Atokirina

Actief lid
De Moord Konijntjes hebben ook voor dit event een guide klaarstaan.

Yv5vklN.png


Ben je benieuwd naar onze guides en hoe je het beste haalt uit dit event?

Neem dan eens een kijkje op onze community discord: https://discord.gg/5gqB69NxdN
 
Ik ging ervan uit dat zich op ieder bord een kalendersleuteltje zou bevinden. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Dus als je al van plan was om voor de kalender te gaan, de kansen op een dagelijkse sleutel zijn dus nog kleiner dan gedacht. Wisten jullie dit?
 

Gem1e

Lid
Hoe kan ik nu 5 Forgepunten kopen als ik er boven de 250 stuks heb en al niet kan inwisselen?
Arctrische toekomst, boot moet steeds promethium halen, maar ik krijg te veel forgepunten.
 
Laatst bewerkt:

Atokirina

Actief lid
De Moord Konijntjes hebben ook voor dit event een guide klaarstaan.

Yv5vklN.png


Ben je benieuwd naar onze guides en hoe je het beste haalt uit dit event?

Neem dan eens een kijkje op onze community discord: https://discord.gg/5gqB69NxdN
De dia-strategie is zonet toegevoegd! Het Kaartenmakershuis is verkrijgbaar via diamanten én zit je op een klein voorraadje, dan is het zeker aangeraden ze dit evenement te besteden!

Hieronder enkele schermafbeeldingen van de guide:
MJS2R3p.png
vEyUyhb.png

kLnpbfg.png

AVe3vmf.png
 
De dia-strategie is zonet toegevoegd! Het Kaartenmakershuis is verkrijgbaar via diamanten én zit je op een klein voorraadje, dan is het zeker aangeraden ze dit evenement te besteden!

Hieronder enkele schermafbeeldingen van de guide:
MJS2R3p.png
vEyUyhb.png

kLnpbfg.png

AVe3vmf.png
Is het mogelijk om dat kaartenmakershuis zonder diamanten te krijgen?
 

53 K-Aman

Actief lid
er schijnt een glitch te zijn: ik heb 17 missies voltooid maar krijg de mededelen dat ik "alle 34 missies"heb voltooid.
 
"Gefeliciteerd! Je hebt de eerste 17 missies voltooid!"
En vervolgens kan ik de upgrade niet ophalen. De knop is groen, wordt grijs, maar de upgrade verschijnt niet.

Wanneer ik ze dan wel voltooi, krijg ik ook 30 segmenten die ik naar ik meen op beta pas aan het eind van de rit kreeg. En ik krijg de felicitaties dat ik 33 opdrachten voltooid heb.
Deze bug was er niet op beta, die is nieuw.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan