Discussietopic zomer evenement 2017

DeletedUser4527

Guest
leuke gebouwen, krijgen we ook 8 uitbreidingen erbij ?
 

DeletedUser6085

Guest
Ik ben er nog niet uit of het de moeite is om deze gebouwen te plaatsen. Ze vergen enorm veel oppervlak, voor op het eerste gezicht toch weinig zinvolle beloningen. Als ik het zo tel (nb. ik laat even de onbelangrijke beloningen weg) voor de paleisset 3 fp en 10 goederen, voor in feite een 4x8 gebouw. De olifantenset (lol @chrome spellingcorrectiesuggestie) ziet nog oninteressanter uit met 1fp en een aanvalsbonus voor een 4x6 gebouw.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er nog niet uit of het de moeite is om deze gebouwen te plaatsen. Ze vergen enorm veel oppervlak, voor op het eerste gezicht toch weinig zinvolle beloningen. Als ik het zo tel (nb. ik laat even de onbelangrijke beloningen weg) voor de paleisset 3 fp en 10 goederen, voor in feite een 4x8 gebouw. De olifantenset (lol @chrome spellingcorrectiesuggestie) ziet nog oninteressanter uit met 1fp en een aanvalsbonus voor een 4x6 gebouw.

Paleisset geeft 6 fp, niet 3.

Olifantenset geeft een aanvals en verdedigingsbonus. Als je voor dezelfde bonussen gebouwen neer moet zetten ben je veel meer ruimte kwijt.
 

DeletedUser10453

Guest
@ Sl8yer : 't Schijnt dat jij (zo als altijd weer) als één van de eersten op hoogte bent van de exact gespecificeerde data :)
Kun je ons ook nog de aanvals- en verdedigingsbonussen in procenten onthullen ? Bvd.
 
Meestal start een event rond 11u. maar vandaag niet.
Ben benieuwd hoe laat 't live gaat

Maar goed, de voorbereidingen zijn bezig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jah, ik kan niet wachten om dat super grote gedrocht te winnen en nooit in mijn stad te kunnen plaatsen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Mag die blauwe pijl uit? o_O
Of moet ik daar nou tegenaan blijven kijken tot ik een keer aan dat rad draai? Ik heb het event geopend, dat zou genoeg moeten zijn.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De blauwe pijl zal inderdaad blijven staan tot je aan het rad draait.
 

DeletedUser

Guest
Mag die blauwe pijl uit? o_O
Of moet ik daar nou tegenaan blijven kijken tot ik een keer aan dat rad draai?

Ja.

Als het even mee zit krijg je straks ook nog een mailtje en een trompetje om aan te geven dat het begonnen is.
 

DeletedUser9020

Guest
weet iemand of bijvoorbeeld de olifantenfontein ook opgeknapt kan worden zodat deze dubbele tevredenheid levert?
 
Bovenaan