Discussietopic wintergebouw peiling

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hier kan je al jouw commentaar kwijt over de wintergebouw wedstrijd :)
 

DeletedUser

Guest
Erg leuk!
Helaas kan ik mijn stem niet herstellen.
Ik heb het per ongeluk niet gekozen voor mijn favoriet maar ik zie dat er tot nu toe voldoende dit wel hebben gedaan :)
 

Fdm1407

Actief lid
Rechts: Edelhert plaats


De lead singer, Steve Hogarth, van mijn favoriete band Marillion kwam ineens met deze versie van "Gabriel's Message" en wow die stem!
Ik ben niet erg gelovig maar dit raakt wel even een gevoelige snaar het past ook niet echt binnen hun normale genre wat het extra mooi maakt vind ik.
Kerstmis is mijn favoriete feest dus ja dit is winter :)

Ondanks dat we nogal conflicteren als het over het spel gaat, ik een gruwelijke hekel aan Kerst en (nog erger) de bijkomende bagger liedjes heb, én na de eerste paar albums en het vertrek van Fish ben afgehaakt bij Marillion moet ik uit de grond van mijn hart zeggen dat ik je muziek keus fantastisch vind, ik kende het niet en idd wat een stem !! Zeker een nummer om in mijn playlist te zetten. Dank je wel !! Zat Steve Hogarth eerder niet in Yes?
 

DeletedUser

Guest
Ondanks dat we nogal conflicteren als het over het spel gaat, ik een gruwelijke hekel aan Kerst en (nog erger) de bijkomende bagger liedjes heb, én na de eerste paar albums en het vertrek van Fish ben afgehaakt bij Marillion moet ik uit de grond van mijn hart zeggen dat ik je muziek keus fantastisch vind, ik kende het niet en idd wat een stem !! Zeker een nummer om in mijn playlist te zetten. Dank je wel !! Zat Steve Hogarth eerder niet in Yes?


Gelukkig kent muziek geen grenzen ik ben blij dat je mijn bijdrage mooi vindt! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ondanks dat we nogal conflicteren als het over het spel gaat, ik een gruwelijke hekel aan Kerst en (nog erger) de bijkomende bagger liedjes heb, én na de eerste paar albums en het vertrek van Fish ben afgehaakt bij Marillion moet ik uit de grond van mijn hart zeggen dat ik je muziek keus fantastisch vind, ik kende het niet en idd wat een stem !! Zeker een nummer om in mijn playlist te zetten. Dank je wel !! Zat Steve Hogarth eerder niet in Yes?


Doe mij dit maar

 

DeletedUser

Guest
Omdat hij met speermannen komt mag ik toch best wel een tank inzetten? :D

Dit is meer dat ik met 8 speermannen die al flink wat puntjes verloren hebben door jou word aangevallen met een volwaardig Arctisch leger !
Ik ben zo blij dat de buurtindelingen veranderd zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Ik heb er ook maar iets op gezet. Eén van de eerste zoekresutaten op "winter". Ik hoop dat het niet te slecht is, want ik heb er zelf niet naar geluisterd.

Ik heb ook een gruwelijke hekel aan het hele kerst- en eindejaarsgedoe. Met uitzondering van de kerstcadeau's dan.
 

DeletedUser

Guest
Dit is meer dat ik met 8 speermannen die al flink wat puntjes verloren hebben door jou word aangevallen met een volwaardig Arctisch leger !
Ik ben zo blij dat de buurtindelingen veranderd zijn.

Sorry. Uiteindelijk val ik jou niet aan, maar jij mij met je gewonde speermannetjes. Wie begon er nu met die geweldige Marillion leadzanger? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sorry. Uiteindelijk val ik jou niet aan, maar jij mij met je gewonde speermannetjes. Wie begon er nu met die geweldige Marillion leadzanger? :rolleyes:

Het moet nu niet gekker worden! :D
@Leones Sl8yer speelt vals!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hmmm... ben ik dan de enige die het keuzes van niks vindt? Het is gewoon hetzelfde gebouw, met als enigste verschil het beessie in het midden. Dat vdrschil is wat mij betreft zodanig klein dat het me worst zal zijn welke van de 2 het wordt? Nah, vooruit dan. Uit pure rebellie maar op degene met de minste stemmen gestemd :rolleyes:
 
Bovenaan