Discussietopic: winterevenement 2023

Ja alleen is de eindprijs wel echt belachelijk slecht in vergelijking met afgelopen events, voor mij in Titan niet interessant te noemen.
 

SonnyWeg

Actief lid
Ja alleen is de eindprijs wel echt belachelijk slecht in vergelijking met afgelopen events, voor mij in Titan niet interessant te noemen.

Niet echt met je eens. Voor een 4x4 is het een leuk gebouw en ook makkelijk op de max te krijgen.

Waar ik meer mee zit is de gouden chocolaterie upgrade. Je moet daarvoor minstens in zilver eindigen, maar daarvoor zijn zoveel mogelijk lucifers nodig. Het probleem is alleen dat de lucifers willekeurig zijn en je dus gewoon geluk moet hebben om in zilver te komen. Zelfs Dia kopers/gebruikers kunnen in theorie in brons eindigen als ze totaal geen geluk hebben terwijl spelers zonder dia, maar met geluk in zilver of goud kunnen eindigen.

Aangezien het zelfs zonder de selectiekit van die piramide die je in brons krijgt makkelijk is om het hoofdgebouw op de max te krijgen zou het beter zijn om die in te wisselen voor een gouden chocolaterie upgrade.
 
Ja alleen is de eindprijs wel echt belachelijk slecht in vergelijking met afgelopen events, voor mij in Titan niet interessant te noemen.

Het wordt wel eens tijd dat de gebouwen weer eens wat "slechter" worden. En al die bijgebouwen die je er bij krijgt. Het mag van mij wel wat minder van alles.
 
In alle Events zitten echt nutteloze opdrachten. Bouwen van gebouwen is alleen maar een munten en voorraad vermindering etc. Of het verhogen van tevredenheid of inwoners, kost je weer een paar opslagkits, om daarna weer gebouw terug te plaatsen. Dit soort opdrachten leveren alleen maar frustratie op.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je kan geen 3 lucifers krijgen, het is altijd 1 of 2.
 
Ik vind het wel leuk, een beetje mazzel is altijd handig, maar het is ook gewoon anticiperend spelen met dit soort opdrachten. Op een gegeven moment weet je wel wat er nodig is om 'simpel' alles te vervullen.

Het gebouw, die winterpiramide vind ik heeeeel erg fijn, ik wil er eigenlijk 2. Ik heb constant 2x zo veel geld als voorraden, nu kan ik eindelijk met dit gebouw meer voorraden inslaan zonder gelijk heel veel geld te verzamelen.
 

53 K-Aman

Actief lid
Ik vind het wel leuk, een beetje mazzel is altijd handig, maar het is ook gewoon anticiperend spelen met dit soort opdrachten. Op een gegeven moment weet je wel wat er nodig is om 'simpel' alles te vervullen.

Het gebouw, die winterpiramide vind ik heeeeel erg fijn, ik wil er eigenlijk 2. Ik heb constant 2x zo veel geld als voorraden, nu kan ik eindelijk met dit gebouw meer voorraden inslaan zonder gelijk heel veel geld te verzamelen.
Ik denk dat ondanks die torens je nog steeds twee keer zoveel geld houdt als voorraden.
 
Ik blijf het husselen wel een afknapper vinden. Heb je ‘voldoende’ sterren om een sleutel te kunnen vrijspelen heb je 2x husselen en geen sleutel :(
 

L Cypherus90

Actief lid
Ik blijf het husselen wel een afknapper vinden. Heb je ‘voldoende’ sterren om een sleutel te kunnen vrijspelen heb je 2x husselen en geen sleutel :(
Als er geen spelelement inzat hadden ze ook gewoon alle prijzen gewoon aan ons kunnen geven zonder dat ze iets moesten doen...
Waar zit de fun in dat...
 

Marien

Lid
Heb al zeker 3 dagen geen sleutel gehad bij de prijzen en heel vaak maar 1 loperdeel bij de dagelijkse opdracht. Ze willen echt dat je dia's besteedt
 
Heb al zeker 3 dagen geen sleutel gehad bij de prijzen en heel vaak maar 1 loperdeel bij de dagelijkse opdracht. Ze willen echt dat je dia's besteedt
Dat probleem heb ik ook, alleen dan al alle dagen. Ik dacht eerst dat het toeval moest zijn, maar tot nu toe heb ik nog geen enkele dag een sleutel tussen de beloningen zitten. Ik vind het dan ook een klote event.
 
Bovenaan